Van de HA moet ik bijhouden wat ik eet en wanneer ik pijn heb en wat voor pijn, zodat er uitgezocht kan worden waar ik last van heb.
Dus ik probeer op de goede dagen dingen te eten waarvan ik denk dat ik er niet tegen kan, man man man dat valt tegen! Lang leve met een dekentje op de bank om uit te puffen. (en duimen dat het duidelijk genoeg is voor een verder onderzoek…)
Ik ga over een maand verhuizen EN KAN NIET WACHTEN. Zoveel zin in (ok niet in ettelijke m2 verven en laminaat leggen but still). Heb ook allemaal al leuke dingen gekocht en kan niet wachten om het in te gaan richten 
Inderdaad die spinnenpoten zijn toch net wat je niet wil? Dan nog liever geen mascara…
Ohgod ben bij mijn ouders en mijn vader gaat Voetbal Inside kijken. Tijd voor mij om te gaan Netflixen in bed
Nee. Gatver. Mijn kussenslopen hingen in de keuken te drogen en nu ruiken ze alsof ik ze aanhad met gourmetten. Nope.
Ik heb een kennis waarbij dit ook is gebeurd, maar dan in de vorm van gaatjes prikken in condooms. Zo bizar…
Kwam net terug van hardlopen, half bevroren, verheugde me helemaal op een douche. Is er geen warm water. Even later wilde ik oud papier gaan wegbrengen en dat had ik natuurlijk veel te lang uitgesteld, dus die doos zat veel te vol. Laat ik hem uit m’n handen flikkeren, heel het trappenhuis onder het papier (de doos stuiterde ook echt twee trappen af, WHY). En als klap op de vuurpijl laat ik net tijdens het koken een bakje saus over mezelf en de vloer heen vallen. Love my life 
Een recruiter zou me vandaag terugbellen (niet gebeurd) en wil een appje van een leuke guy.
Het is toch vaak dat als je dit soort dingen zegt/post dat het daarna gebeurt? Nou, laat maar komen.
Tijd om in bed te gaan liggen.
Ik zou wel willen, maar ik zit nu eindelijk veilig op de bank en ben bang dat ik in de 5 meter tussen de bank en mijn bed nog weleens een of meerdere ledematen zou kunnen breken 
Ohja goed punt. Dan maar slapen op de bank 
Weer heerlijk in bad gelegen met een boek. Zo blij met ons huis😍
Wat zijn leuke dingen om te doen voor een vrijgezellenfeest? Ik had m’n hulp aangeboden om te helpen organiseren. Waarom bied ik m’n hulp aan?! 
Gelukkig wil ze geen standaard vrijgezellenfeest met piemels enzo
Ik heb een collega geappt en normaal reageert hij altijd snel en uitgebreid en nu niet. Ik denk dus dat zijn vriendin aan het bevallen is, ben benieuwd!
Haha dit topic 

Ik zou iets doen wat past bij de interesses van de bruid. Dus als ze sportief is een stormbaan of iets anders actiefs, als ze van spelletjes houdt een moorspel o.i.d.
Ik vind het ook leuk om het persoonlijk te maken. Je kan bijv. ranking the stars spelen met vragen over de bruid en antwoorden met de mensen op het feest (bijv. Met wie heeft naam bruid de meest zatte avonden beleefd? Dat vult iedereen dan in en de lijst die bruid invult, geldt als waarheid).
Aah helemaal zen vandaag.
Lekker naar de sauna geweest en een massage gehad.
Zooooooo heerlijk ontspannend.
Zo lekker languit op bed en morgen weer uitslapen
Helaas de zaak niet in de fik
Ik heb een dikke onderhuidse puist precies in m’n philtrum. Doet zo fucking veel pijn en kan hem niet uitknijpen

Mijn haar zit perfect, helaas niemand die het nu ziet.