Wat je even kwijt wil #32

Thanks voor de tips! Dat spel is ook een leuk idee

1 like

Jaaaa je bent geweest!!!

1 like

Alpaca’s knuffelen?
Ja en wat @Fredje zegt, iets wat bij de bruid past. Sumoworstelen in zo’n enorm opblaaspak lijkt me ook supergrappig.
Ik heb zo’n spel ooit gedaan op een vrijgezellenfeest, en werd toen als één van de weinige helemaal niet genoemd als antwoord op die vragen, was ook niet heel leuk vond ik. Dus als je zoiets doet misschien daar wel een beetje op letten.

1 like

Haha wilde ik doen maar toch is er een wezenlijk verschil tussen de spiegel en de camera. Toen de camera openging dacht ik: nope.

Kan helaas niet, hierdoor kijk ik nooit YouTube op mijn tv, omdat ik het haat om op normale snelheid af te spelen.

1 like

Leuk! Waren er nog meer beginners? Klinkt echt mega zwaar maar ook echt leuk. Snap ook dat je helemaal voldaan bent! Ik denk dat ik helemaal kapot ga :joy: Gelukkig is het allemaal meegevallen achteraf wat betreft spanning! Weet je al of je er mee door gaat, of ga je nog een proefles doen?

Ben trouwens wel bang dat ik niet mee kan komen wat betreft passen e.d. Kan niet eens lunches doen want dan val ik om

Ik heb al drie dagen buikpijn. :sleepy:

Ik ben zo moe. Ga nu maar slapen want morgenvroeg eerst een afspraak en daarna op kraamvisite bij iemand die ook op het forum zat! :grin:

1 like

Ongeveer twee weken geleden kreeg ik een mail van Netflix met dat m’n e-mailadres was gewijzigd, ik dacht dat het spam was omdat ik mijn e-mailadres helemaal niet had gewijzigd. Net deed m’n app het niet, dus ging ik opnieuw inloggen en toen kreeg ik een melding dat m’n e-mailadres niet werd herkend door Netflix. Ik dus contact opnemen met de helpdesk, blijkt het dat iemand (Juan?) mijn e-mailadres heeft gewijzigd naar een nep emailadres en mijn account heeft overgenomen. Gelukkig is het allemaal terugzet naar m’n eigen gegevens nu, dus ik wilde niet inloggen, zie ik nog allemaal andere namen staan.

Sorry Juan en fam, hoop dat jullie eventjes hebben genoten van jullie gratis Netflix xoxo

72 likes

Hahahaha wtf. Zou voor de zekerheid even checken of je mailadres ooit in een lek heeft gezeten op https://haveibeenpwned.com/

1 like

Geef hem een kleurtje en doe alsof het een piercing is.

1 like

Hahahahaha

1 like

Thanks! Ik had nu van die leenhandschoenen die door 100 mensen met zweethanden zijn gedragen, maar als ik ooit eigen handschoenen krijg ga ik dit zeker onthouden!

1 like

Ja het was een beginnersles dus dat scheelde wel. En alleen vrouwen. 2 factoren die het al iets minder intimiderend maakten voor mij. En er was alsnog wel wat niveauverschil, maar er waren meerdere meiden die pas 2-5x waren geweest en nog iemand voor het eerst dus dat hielp ook. Dus heel veel mensen konden het nog nauwelijks. En ik hield m’n hart ook vast qua conditie en hoe slap ik ben, ben ook wel kapot gegaan daar niet van, maar toch viel dat me nog wel mee.

Komt echt wel goed! Iedereen is ooit begonnen, zij zelf ook dus als je met een beetje fatsoenlijke mensen lest helpt iedereen je gewoon joh, en de trainer ook. Ze gaan er vanuit dat je bijna niks kan als je nieuw bent maar dat geeft echt niks. Veel plezier, ben benieuwd hoe jij het vindt! Ik ga het nog een paar x aankijken met losse lessen.

1 like

Bij mijn huisartsenpraktijk is het vanaf 8u bloedprikken en om half 8 zit het al vol met oudjes die natuurlijk niet later op de dag kunnen gaan.

1 like

In het ziekenhuis zijn natuurlijk wel veel meer verpleegkundigen aan het prikken dan bij de huisarts. Ziekenhuis is altijd druk, maar ik heb nooit langer dan 20 min hoeven wachten

1 like

Ooh dat is ook leuk! En goeie tip over dat spel dat is inderdaad niet zo leuk als je bijna niet wordt genoemd.

Dit programma is de reden dat ik redelijk jong uit huis ben gegaan denk ik

3 likes

Moet morgen naar de kapper maar zag net dat de prijzen weer zijn aangepast en het is zo duur :flushed:

Ah dat is fijn! Dat maakt de drempel wel wat lager. Ik belde naar de sportschool en hij gaf aan dat 80% ook beginner was daar, dus dat is geruststellend, haha. Begin zelf ook met lady’s only! Alleen jammer dat het maar 1x per week is, dus ga na een week of 3 wel naar de gemengde groep. Echt heel fijn om te horen om te horen dat het iniedergeval goed bevallen is.

@Maestoso

Ik ben benieuwd! Stop meestal maar uit ellende, dus doorgezet heb ik nooit echt. Dat geeft hoop! Heb er heel veel zin in iniedergeval, ben superbenieuwd!

Het is ook echt voor de eerste keer dat ik zo iets doe qua groepslessen, dus echt mega spannend.

1 like