Wat je even kwijt wil #32

Ik luister traag tijdens het koken. En ik doe het goed.

7 likes

Die uitslag zou samen met een leuke feitjes update volgen maar zit ff wat vertraging in door nieuwe baan van mij en ziekte van anderen. Ik zal nog eens informeren.

4 likes

Ah oke! Leuk :smiley: Dacht bijna dat ik 't gedroomd had omdat ik er niks meer van kon vinden :sweat_smile:

1 like

Als je echt geen zin hebt, laten doodbloeden.

Of aangeven dat je het gevoel hebt uit elkaar te zijn gegroeid en het beter is als ieder een eigen weg gaat oid. Hoeft niet veel uitleg bij.

Ken het wel. Kwestie van weer inkomen denk ik? Rustig beginnen en dan goed opbouwen. Ik was ook 1,5 week niet geweest door ziek zwak en misselijk, en dacht wel van nohh meteen achteruitgang. Maar na paar keer weer gaan valt dat best mee.
Edit: als je echt nog slap bent van de buikgriep moet je misschien nog eens wachten? Ik ga nooit direct als ik weer beter ben, volgens mij is je lichaam dan namelijk wel nog aan het herstellen. Zeker als je weinig hebt kunnen eten door die buikgriep.

1 like

Altijd de struggle of is je ondergoed door je sportlegging ziet :s Mijn zwarte onderbroeken zijn op.

:heart::heart:

1 like

@chan klopt, ik ben voor dat bedrag drie dagen met 2en op vakantie geweest deze zomer.

En ja dat noem ik vakantie!

@Lula gefeliciteerd! :partying_face:

2 likes

Ik pas NOOIT broeken omdat ik een grote bil en een dunne taille heb, ik probeer er soms wel 40 en geen enkele past
nu heeft m’n moeder een broek voor me genaaid (ik heb meegeholpen) en ze gaat het me ook leren zodat ik altijd een passende nieuwe broek zou kunnen maken als het nodig is :biggrin:

51 likes

Sterkte :kissing_heart:

1 like

Echt balen dat het niet gaat sneeuwen deze winter.

2 likes

Ja het is echt even lastig. Moet zeggen dat nieuwe schoenen wel even een impuls gaven.

Je moet gewoon gaan morgen!! Doorbreek deze flow

1 like

Ja ben wel hersteld nu denk ik. Ook niet meer misselijk maar mis gewoon even mn motivatie? Heel raar. Heb wel zin om te gaan maar als ik er dan ben baal ik heel erg van mn prestaties en lichaam.

Ik ook niet… het is echt zó erg :broken_heart: :pensive:

1 like

Ik realiseer me ineens dat mijn buren een vuilniszak van mij naar de containers hebben gebracht. Mega lief. Nu moet ik dat zeker een keer terug doen beh

1 like

Omg bedenk me net dat ik in mijn nieuwe huis die mooi op tafel kan zetten :orange_heart::orange_heart: zo excited

1 like

Man appt net dat ie een flurry meeneemt :heart_eyes:
Heb net wel al toetje op maar past er nog wel bij.

9 likes

Ik ben vandaag gestopt met roken en ik weet geen blijf met mezelf. Beter valt niemand me lastig of er gebeuren accidenten denk ik.

13 likes

Vandaag en donderdag nog trainen en dan komend weekend 6x optreden :blush::blush:

6 likes

Er is een nieuwe dokter in greys anatomy, ik vroeg mij af waar ik hem van kende. Hij speelde vroeger in the OC the badguy dus nu vind ik hem sowieso stom. En ik snap niet dat mensen hem knap vinden.