Wat je even kwijt wil #32

Ik heb vandaag weer voor t eerst sinds de vakantie gewerkt. Ik ben kaaaaapot. Denk dat ik zo maar lekker ga slapen :joy:

omg hij

source

8 likes

Die is niet meer zo nieuw toch

2 likes

Kennelijk wel voor @keekie

1 like

Ik start nu pas in 15.

1 like

Ja :blush:

1 like

O help. Ik het water bijvullen van mm c.v ketel en de radiatoren ontluchten. Kan ik dit?

Ja ik heb gekeken…ben er nog niet van overtuigd dat ik het kan :joy:Morgen maar even naar de bouwmarkt voor de spullen

1 like

Radiatoren ontluchten is heel makkelijk. Ketel vullen iets moeilijker, dat moet ff goed op YouTube kijken.

De dag dat the OC op Netflix komt is mijn leven compleet

11 likes

De rookmelder van de bovenburen gaat al een paar minuten af en ik hoor ze gewoon. Doe er iets aan.

ik ben echt jaloers op mensen met vrienden bij wie je zo even langsgaat om ~~ te chillen ~~, ik moet altijd echt weken van tevoren plannen óf ze wonen in de andere kant van t land :’(

15 likes

Ik zoek inspiratie voor een taart voor mijn vader zijn zestigste verjaardag. Hij kan niet heel groot zijn omdat we met Thalys gaan.

zoiets?
image

52 likes

Hahahahahah held! Beetje te roze alleen :joy:

2 likes

Pecan pie? Of moet het een fancy taart zijn?

1 like

Nee niet perse, alleen mee te nemen is een eis.
Vorig jaar had ik een regenboog taart gemaakt maar ook zo saai als ik dat weer doe.

Ik was net op zo’n amsterdam light festival rondvaartboot, was leuk alleen er was ons glühwein beloofd maar er was alleen koffie en warme chocomelk :lying_face:

2 likes

Mijn deurbel ging net en er was een vriendinnetje bij me eten. Heb haar de deur open laten doen, prima zo :joy:

23 likes

k l a c h t indienen

5 likes