Wat je even kwijt wil #32

ga ik een speciale soort (lijkt op) poffertjespan kopen omdat ik een specifiek deens recept wil maken

• nee
  • uiteraard niet

0 stemmers

Ik heb een zwarte French manicure en het is zoooo uitgegroeid kan echt niet meer, krijg vrijdag gelukkig nieuwe :nail_care:t2:

Licht eraan of je vogeltjes hebt he

5 likes

wow ik ken deze niet! thanks haha

1 like

Neeeeeeee wat is dit? Ik hou van the Rock, maar dit is zo fout. Ik vind hem nu aantrekkelijker :flushed:

Je poll gaat mis, waar staat “ja”? Ik koop echt vaak keukenspullen of rare one trick pony ingredienten voor specifieke recepten, uiteindelijk is het altijd wel weer inspiratie voor iets anders! Wat is het recept?

1 like

Aebleskiver! Eigenlijk bolvormige poffertjes maar door de vorm kun je er ook makkelijker vulling in doen. Denk dat ik maar met mezelf afspreek er één te kopen als ik weer een keer in DK kom haha

9 likes

Ik heb zoveel zin in wat lekkers maar niks in huis :angry:

Dat programma over die 100 jarigen. Ik vind dat zo leuk en lief om te zien. Kan er echt niet tegen als er iets met ze aan de hand is of wanneer ze dierbaren verloren zijn maar vind sommige dingen echt zo grappig en aandoenlijk.

1 like

Doen! Kun je ook perfect takoyaki in maken zo te zien.

5 likes

Ik wil “ja” stemmen want dan kan je poffertjes maken en poffertjes zijn lekker.

1 like

Ik wil mn nagels nog lakken, maaaar moet ook nog douchen en dan wordt pas na 11 voor ik naar bed ga…

Oke ik ben weer verliefd op paarden geworden net. Denk dat ik mijn favoriete paard ga leasen vanaf volgende maand.

12 likes

Ik ken hem uit Nashville en daar vond ik hem ook zo irritant en ik Grey’s nog steeds

1 like

De James Bond reclames komen weer :weary:
Het is echt tijd voor een jongere James Bond. Niet dat deze heel oud is, maar ik wil ook wel es wat

1 like

Ohh geen idee, maar gaat een andere worden, want ik heb toch geen zin meer hahahahaha

Ik wil weer thuis yoga gaan doen en ik vroeg net aan een vriendin hoelang ze zou denken dat ik het dit keer zou volhouden en ze dacht 2 dagen, maar ik denk dat ik daaraan niet eens geraak :sweat_smile:

6 likes

Mijn goal voor 2020 is een studio of appartement voor mezelf. Ik ben echt klaar met roomies bullshit.

5 likes

Omg waar zijn deze van

1 like

Voor aebleskiver? Nederlandse poffertjes zijn sowieso lekkerder!