Dit was voor 2 nachten trouwens. Weet niet of dat duidelijk naar voren kwam in mijn post, maar ik heb zojuist voor 1 nacht geboekt. Toch nog de helft bezuinigd
Dit was mijn goede voornemen van 2020. Inmiddels is het 6 januari en heb ik het 2 keer gedaan, de eerste keer vond ik er eigenlijk al geen kut aan en de tweede keer viel ik bijna flauw na het omhoog komen uit de foreward-fold. Concluderend denk ik niet dat yoga iets voor me is haha.
Hopelijk is jouw ervaring beter! Ga je het via YouTube doen?
Heeft iemand een goeie app voor Android waarmee je op bepaalde tijden apps en websites kunt blocken?
Cold Turkey.
Niet vergeten daadwerkelijk aan te zetten voor je verdwaald raakt op het internet, schijnt te helpen. Oh de dingen die ik gedaan had kunnen hebben met mijn leven.
Wow was dit een grapje? Of gebruik je dit echt
Deze app maakte mān telefoon echt compleet onbruikbaar. Kwam er niet meer uit. Kon hem niet verwijderen. Heb mān telefoon maar opnieuw opgestart om die app te kunnen verwijderen.
Haha holy shit. Ik gebruik hem op laptop en daar doet hij precies wat je vroeg, maar als app werkt hij blijkbaar wat rigoureuzer. Heb hem wel op tablet maar blijkbaar nog nooit hierop gebruikt, dacht dat hij hetzelfde deed. Sorry!
Is wel een manier om niet op je telefoon te kunnen haha
Handig om te weten, ik ga dit weekend naar Antwerpen
hahaha deze ervaring zou zo mijn ervaring kunnen worden vrees ik. Ik heb het net gedaan maar ik verveelde me eigenlijk heel veel. Hoop dat dat nog gaat beteren.
Ja, ik doe nu zoān 30 dagen programma van yoga with Adrienne! Vind haar wel fijn denk ik, al zegt ze soms een beetje random dingen haha
Muileeeuh
Oeps dubbelpost
HUH heeft Eva Jinek ineens een andere outfit aan of ben ik gek
@Eddie noemen jullie anale seks eigenlijk āin de poep poepenā of hoe moet ik me dat voorstellen?
Kan aan poepen echt niet wennen
Hoezo word ik nu bij anale seks ābetrokkenā ff binnendraaien, kom eraan
Ben stiekem wel nieuwsgierig hahaha
Oh dit is echt teleurstellend en anticlimax.
Er was een x een meisje in de sportschool wiens legging echt mega doorscheen, je kon precies zien wat voor ondergoed ze droeg zeg maar. En niemand keek op of om. Andere vrouwen niet. De mannen in het krachthonk niet. De bejaardjes op de loopband niet. Echt nul reactie. Dus toen realiseerde ik me dat het echt niemand wat kan schelen en ben ik gestopt me er druk over te maken.
Eh wow lekker appropriate man gatverdamme
Door die Luke/ OC referenties zit ik nu naar muziek uit the oC te luisteren
Je kunt bij sky radio een jaar lang āgratis levenā winnen. En dat is natuurlijk fucking chill maar ik denk dat ik daarna dus echt in de problemen zou komen financieel