Hahahha ik las dus “iemand z’n gat pakken” en ik ga er helemaal stuk om. Dat je zo heel casual met vrienden staat te chillen en dat één iemand ineens zegt “ik ga even iemand z’n gat pakken, brb”. Sorry ben een kleuter
Ik ben sinds vandaag op dieet, waarbij ik eigenlijk echt niet weinig hoef te eten. Alleen vergeleken met wat ik normaal eet is het zooo minimaal. Ik kan gewoon niet slapen van de honger nu
Pfoeh ben wel blij met m’n wake-up light deze dagen. Maar word er niet wakker van. Word wakker van de wekker (heel kut want je schrikt echt zo), maar sta wel veel makkelijker op als die lamp aan is. Tipje voor mensen met een dipje
Ik zie echt een beetje op tegen vandaag. Zo’n rotgevoel
Bah, gisteren weer eerste werkdag en nu een mega verkoudheid te pakken. Hoop dat het niet erger wordt.
Speciale reden of gewoon geen zin?
Ik verwacht alleen maar gehuil vandaag
Ik hoop dat het een beetje meevalt voor je vandaag. Of dat de tijd heeeeel snel voorbij gaat haha
Google translate als het echt niet anders kan. Zin intypen in t nederlands en dan op afspelen klikken #ervaring hahahaa
Ik heb even jullie advies nodig.
Sinds enkele maanden heb ik het echt lastig op mijn werk: moeite met concentreren, veel vergeten, fouten maken,…
Ik heb een peuter die slecht slaapt dus zeer slechte nachten voor mij en we zaten gans het jaar in een verbouwing waardoor er bij a geen rustmoment waren.
Gisteren middag ben ik met barstende koppijn naar huis gekomen. Ik kon totaal niet concentreren en lezen was te lastig.
Deze morgen voel ik me beter nog een lichte hoofdpijn. Maar nu twijfel ik om vandaag of thuis te blijven zodat ik deze namiddag naar de huisarts kan. Of om gewoon terug te gaan werken?
Ik denk dat een paar dagen rust je goed zal doen. Dus als je op je werk niet in de knoop komt zou ik thuisblijven.
Oohh dat zijn wel altijd de wat pittigere dagen. Hoop dat het meevalt, succes!
Vandaag eerste werkdag bij mijn nieuwe baan. Wordt echt stukken minder op het forum zitten. Goodbye my lovers
Oké ik ben bang dat ik een blessure heb, zo maar eens de fysio bellen.
Ik wil zo graag een jas bestellen, maar de verzendkosten van de VS naar Nederland zijn 60 dollar. Hoeeee? De jas is zelf maar 90 dollar
Ik heb net griep gehad en wilde vandaag eigenlijk weer gaan werken, maar ik heb vannacht amper geslapen en ben daardoor vanochtend door mijn wekker heen geslapen. Nu nog proberen te vertrekken heeft niet echt zin meer… Ik heb vandaag eigenlijk nog ziekteverlof van de dokter voorgeschreven, maar ik voel me nu toch heel schuldig dat ik nog thuis ben.
Fijn dat je een nieuwe baan hebt, succes!
Gisteren moest ik de hele dag plassen, heb denk ik wel 35 keer geplast (geen blaasontsteking) en vandaag was ik 3,5 kilo (!!) lichter, niet normaal
Ik heb net ontslag genomen bij een van mijn banen ik ga het wel missen om veel geld te hebben maar ik moet echt even mijn master afmaken
He fuck.
Net heeft het hele bedrijf te horen gekregen dat er een contract met een klant niet verlengd word en daardoor het hele bedrijf op deze locatie sluit.
Ik wou al nieuw werk zoeken maar nu staat er wel druk op. Pfff