Ohh kan je het niet nog zelf een beetje fixen?
Ik heb een aardig goede vriendschappelijke band met een mannelijke collega op werk en we hebben best wel dezelfde smaak wat betreft mode. Gister vertelde hij me dat hij deze week een nieuwe pak wilt kopen, krijg ik zojuist een paar appjes van hem met welke kleur en model pak ik het mooist vind
Wtf, de locatie die ik ken? Vriendin werkt daar ook, maar is met verlof.
Heb ik net ontbeten met Ben en Jerry’s? Misschien…
Dit is echt amazing! Wat blijft Nirvana toch ook fucking goed, en wat een perfecte stem voor dit liedje van een meisje van 13!
Ik heb ‘m net gisteren besteld dus dit is echt goed om te horen haha, ik kom echt met geen mogelijkheid m’n nest uit. Fijn dat ie werkt!
Oh neeeee. Heb je buren of vrienden/familie in de buurt bij wie jullie mogen/kunnen douchen oid? En je kunt misschien van die electrische kacheltje lenen/huren/kopen ergens?
Ik voel me enorm gestresst. Laatste stomme reflectieverslagen van de studie, laatste mondelingen, over 3 weken afgestudeerd zijn en dan een baan moeten vinden want er zijn dan geen inkomsten meer, sollicitatieangst en bijkomende onzekerheid. Ik wil echt mezelf verstoppen of heeeeeel veel shoppen.
Geen idee of mensen het nog wilden weten maar mijn ‘maandchallenge’ voor januari is geworden:
- Elke dag wandelen (mag ook naar werk/de supermarkt/de bieb etc. zijn).
- Niet voor de lol op internet/achter een scherm zitten. Dus geen YouTube, geen Netflix, niet scrollen op social media, geen forum (behalve Sustainable Santa, Boekenclub en dit berichtje :P), niet browsen op Wikipedia of andere sites. Was een week op vakantie dus het voelt alsof ik nu pas echt begin maar ik heb er heel veel zin in.
Botste in alle haast bijna tegen iemand die ook haast had op in het metrostation. Terwijl ik opkeek zag ik dat het Hugo van Expeditie Robinson was Toen kreeg ik een error en snel doorgelopen
Oh die tweede lijkt me echt heel moeilijk! Heel veel succes!
Heeft het te maken met het huis?
Ohh wat moeilijk lijkt me dat. Succes! Wat was de originele post ook alweer, ik kan hem niet terugvinden. Samen met een vriendin twee challenges per maand toch? En een beetje raar, maar wel haalbaar
Ohh ja, goed in de gaten houden leuke huizen zijn snel weg. Komt vast goed!
Zoek je bij mij in de stad?
Ik ben blij met je laatste zin, haha. Ik erger me dus echt aan mensen die nu al zeggen: voorjaarsschoonmaak etc. Nee. De winter is precies pas 18 dagen bezig dus we moeten nog wel even.
Ik ben echt fysiek en mentaal moe. Zit de hele dag op stage een beetje rond te klikken omdat ik nergens de concentratie voor heb. Top
Na het nieuws van vanochtend heb ik echt geen concentratie meer. Gelukkig nog maar een kwartiertje.
Heb je snel je ananas verstopt?
Hahaaaaa ik heb een halfuur gekregen voor mijn jurypresentatie maandag, terwijl ik maar 2 opdrachten moet verklaren en andere studenten 4 opdrachten. Ik denk dat ik maar Verka Serduchka ga regelen voor een interval-act zoals op het songfestival, dan krijg ik de tijd tenminste om.