Ik neem altijd teveel hooi op mijn vork. Nu tijdens de tentamens helemaal kapot aan het stressen en daardoor niks aan het doen. Een maand tentamens, wie bedenkt dat?
Iemand nog eten/brouwseltjes tegen stress? Ik ben gevoelig voor placebo, dus je als je me overtuigend voor de gek kan houden, graag.
Thee! Je hebt van Pickwick rustgevende thee zakjes. Net alsof je een knuffel krijgt vanuit binnen
Inderdaad thee, valeriaan en bananen!
Bedrijf waar ik voor werk gaat de vestiging waar ik werk volledig sluiten. Moet dus op zoek naar nieuw werk
Ik zeg avontuurlijk! Waar ga je hiken, als je dat wil delen?
Ja maak een topic haha!
Wat kut Hopelijk vind je snel wat nieuws!
Ik hoor al 7 jaar van de tandarts dat ik 2 verstandskiezen moet laten verwijderen, nu was het vanochtend vroeg eindelijk zover en ik stond dus binnen 15 minuten weer buiten en nu heb ik totaal geen last of pijn ervan. Had ik dit maar eerder geweten
Ohhh ik hoop zo dat ik dit jaar iets meer geld heb = minder kan werken. Heb levenlanglerenkrediet toegekend gekregen, mijn zorgtoeslag is omhoog en mn premie omlaag. Pleeeeease lord laat het verschil maken because i cannot anymore with dis.
Waarom trek ik in het ov mensen aan die naast/voor me erwtensoep gaan zitten eten. Gadver wat een gore lucht
Geen idee of je het nog nodig hebt, maar ‘gestuukt’
Waarom zijn die lampen in de nieuwe sprinters zo fel. Voel me al niet lekker en dit helpt niet.
Ik ben verkouden
Je bent niet de enige
Ik ben zó moe na 2 dagen werken al, wel nieuw werk dus kost meer energie maar is het al bijna vakantie? Weekend? Anything?
Ja
Aaaahw, Gizmo moest naar de tandarts omdat hij wat rotte tandjes had en hij is nu knetterstoned van de narcose.
Dit keer niet van het paddenlikken.
En de buren waren te lui om dat te doen en zeiden dan laten we hem wel inslapen(hij wordt dit jaar pas 10)
Bij deze is Gizmo onze kat geworden, fuck de buren
Wat lief van jullie! Wow, arme kat… heel fijn dat Gizmo bij jullie terecht kan!
De AH heeft appeltaart in de bonus en het voelt alsof ik er al hele week tegen vecht maar het is pas dinsdag