Wat je even kwijt wil #32

@Ohappyday wat rot zeg! Gewoon wegpesten joh

Ik ben wat recepten aan het toevoegen op mijn persoonlijke blog en ik wilde wat foto’s toevoegen. Maar dat blijkt ook een talent te zijn :joy: Nu vind ik het al lastig om foto’s te maken tijdens het koken zonder mijn telefoon in de pan te laten vallen, maar het ziet er niet uit. Ben veel teveel de ingezoomde insta stijl gewend.

Hebben jullie dat filmpje gezien van die tennisser die aan het verliezen is en met zijn racket mept en dan zijn vader raakt? Wtf man. Die moeder geeft hem wel een uitbrander, maar ik zou hem wel terug kunnen slaan denk ik. En me ondertussen doodschamen voor hem.
Zag vorig jaar ook al filmpjes van een tennisser die niet tegen zijn verlies kon en als een malloot op het tennisveld stond. Wtf :sweat_smile:

1 like

Je hebt elke zomer een maand geen ov productrecht, dus min vier x een maand zomer klopt je berekening, helaas.

Edit: begin nu aan mezelf te twijfelen. Vond het net heel logisch klinken maar nu niet meer.

1 like

Dus eigenlijk op ‘eigen terrein’? Dat mag niet namelijk

1 like

Ik voelde me vandaag ontzettend slecht. Het was zó donker in m’n hoofd. Maar toen ik onze dochter van school haalde vroeg ze of er een vriendje mocht blijven spelen. Op het dorp kwamen we nog andere kinderen tegen. Lang verhaal kort, inclusief mijn eigen 2 kinderen had ik vandaag 6 kinderen over de vloer. En ondanks dat het qua emotioneel gedoe nog steeds niet goed gaat vandaag hebben de kinderen een hele leuke dag gehad en dat voelt stiekem toch wel als een soort overwinning.

72 likes

Misschien heeft een andere bewoner wel open gedaan en gaat de werver zo het rijtje verder af?

1 like

Ah, wat een heerlijk vooruitzicht :D. Hopelijk gaat het je bevallen (en deel je af en toe een foto in het fototopic).

1 like

Ga je naar Masca? Dat is echt prachtig!

Ik ben vandaag zo zo zo chagrijnig niet normaal; geen idee waarom ook.

kreeg helemaal een woede aanval waarbij ik met een legging op de grond ging slaan omdat ik een andere specifieke legging niet kon vinden en mijn vriend keek echt zo van :flushed::flushed::flushed:

20 likes

Dat helaas niet :relaxed:! Het is niet mijn droombaan maar voor nu kan ik in ieder geval rekeningen/huur betalen en heb ik geen gat op mijn CV.

Ben echt helemaal gesloopt van vandaag, was vanochtend al om 6 uur klaarwakker

2 likes

Wat voor therapie voor je haar?

Hey zouden speciale olien of sublimenten nmisschien kunnen helpen?

Ik kijk een oud seizoen van Divorced en ik vind het zooo typisch dat Chantal Janzen de rol heeft van de leuke eerlijke moeder die wordt bedrogen door haar man en niks fout doet :blush: en die vriendin van Joris speelt een mega psycho en Tamar een gigantische bitch.

Oh shit ik was dje bijverdiengrens helemaal vergeten. Ik heb geen antwoord op je vraag maar misschien kan jij mij helpen hiermee dan. Ik ben in september weer met een master gestart en de maanden daarvoor fulltime gewerkt. Tellen de maanden waarin je werkt maar nog niet studeert ook qua hoeveel je mag bijverdienen?

1 like

Ik heb ooit een foto van mezelf in mn ondergoed op insta gezet want bodypositivity blabla maar net vroeg een collega (man) om mn insta en dan sta ik daar altijd zo ehh :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Hun verlies niet de jouwe :heart:

6 likes

Ik zit helemaal klaar om Vier handen op een buik te kijken en erger me nu al aan de reclames steeds! Nu weet ik weer waarom ik nooit televisie kijk.

Ah jemig mijn broers vertrekken allebei deze week voor hele lange tijd weer naar het buitenland (andere continenten). En mijn opa en oma hebben het daar zó moeilijk mee, die denken echt dat dit de laatste keer is dat ze hen zien (mijn opa is 90+).

Weinig zo emotioneel als een huilende opa en oma :frown:

1 like

:heart::heart:

@GroenTakje knuffel :heart:

1 like