Ik had een hare krishna persoon toen ik nog in een studentencomplex woonde. Het was echt heel weird, toen ik de deur open deed zat ie in Lotus voor m’n deur. Ik vond t best eng. Ik zat ook ergens aan het eind van een gang net na de klapdeuren dus was bang dat niemand me zou horen als die gast iets raars zou doen.
Thanks voor je antwoord! Dat is wel vervelend, want krijg nu ov vergoeding maar dat had ik dan dus beter dit jaar pas in kunnen laten gaan. Naja ik zie de rekening wel haha.
Oke ik zit met iets en kan wel beetje advies gebruiken. Lang zeurverhaal onder spoiler.
Samenvatting
Ik ben dus 2 maanden terug een traject aangegaan (vrijwillig maar als ik nu stop heeft het wel gevolgen voor mijn uitkering) om weer te kunnen gaan werken. Ik was in principe best wel enthousiast enz en nog steeds blijf ik erbij dat ik leuke collega’s heb daar alleen het werk is zo simpel… Ik denk 7 uur per dag na tijdens het werk wat er allemaal fout kan gaan enz in mijn leven omdat ik niks anders kan doen op dat moment?
Ik begin echt langzaam depressief te worden en vrienden zien ook dat het de laatste weken steeds slechter met mij gaat. Ik heb het hier ook al vaker gezegd dat werkelijk alles mij stress geeft nu… En dat komt dus denk ik vooral daardoor omdat ik tijdens mijn werk steeds dingen moet opvouwen of flessen in elkaar draaien maar stelt niks voor dus ik hoef niet over mijn werkzaamheden na te denken maar wel alle tijd dus om over alles na te denken wat er fout kan gaan. Ik ben de laatste 1.5 week thuis geweest “ziek” maar volgens mij hebben ze het wel door want toen ik belde vandaag zei ze al als ik mij nog niet goed voel (en ik weet zeker dat ze daar mentaal mee bedoeld) dat ik moest bellen.
Ik weet nu al dat ik er zo tegenop zie om morgen heen te gaan omdat ik dan weer de hele dag ga piekeren op mijn werk. Ik heb de laatste tijd ook regelmatig huilbuien gehad op mijn werk omdat ik mij zo depressief en gestrest voel en dan werd ik weer naar huis gestuurd omdat ik zo overstuur was ineens. Iemand een idee hoe ik dit morgen (enz) nog ga overleven? Ik wil wel zo UWV mailen en vragen of er niks anders is maar het lijkt er wel op dat dit het enige is qua werkfittraject wat mogelijk is.
Ik wil zo graag wel bezig zijn maar ik ben bang dat ik echt depressief ga worden als ik dit nog weken doe? Wat moet ik. Ik heb ook al weken spanningshoofdpijn en ik luister al weken geen muziek meer omdat ik geen minuut heb gedacht omg ja ik voel me zo happy ik ga even lekker los op muziek. Nee weinig dingen maken mij momenteel echt happy. Ik vind thuisblijven ook zwak namelijk ofzo. Het vroeg opstaan enz boeit me niks. Ik doe dit dus onbetaald (misschien dat iemand dit zich afvraagt ofzo).
Ik moet echt weten hoe ik mezelf morgen er heen ga slepen. :’) Oh en ik moet dus verplicht eerst een traject doen omdat ik heel lang niet gewerkt heb maar pff het is zo simpel en een vriendin van mij was hier net en die heeft dit een maand gedaan en is toen thuisgebleven omdat ze ook depressief werd ervan.
Mag je tijdens je werk muziek luisteren? Je zou kunnen proberen om, als dat mag, bijvoorbeeld podcasts te luisteren?
Kun je niet dit verhaal aan uw.v vertellen? Lijkt mij dat ze passend werk voor iedereen willen zoeken en dit past niet, dus misschien kan er wat anders worden gevonden?
Sterkte in ieder geval
Nee radio staat wel aan maar mweh dat is het net niet.
Ja ik wil het sowieso gaan voorleggen maar ik vraag me vooral af hoe ik ervoor zorg dat ik morgen enz nog een beetje oke doorkom? Ja weet niet eens precies wat ik wil bereiken met mijn verhaal maar moet het gewoon ook kwijt.
Ooooohhhh nee dat programma ‘net ff anders’ ik smelt nu al
Vandaag goed nieuws: mijn CPE certificate gehaald (Engels).
Morgen beginnen bij mijn nieuwe baan, zo nieuwsgierig. Wel echt zin om weer wat te doen.
Ik vind boodschappen laten bezorgen echt chill, maar die bezorgers zijn altijd zo ongemakkelijk dat ik me opsluit in de slaapkamer en mijn vriend het laat aannemen
Oh dat zou ik ook erg vinden maar bij pic.nic komen ze het letterlijk brengen, zetten het neer en lopen weer weg. amazing.
Haha ja bij de Ap ook wel maar soms gaan ze zo’n ongemakkelijk praatje houden en soms zeggen ze weer helemaal niks en dat vind ik dan ook weer awkward, want dan sta ik daar zo toe te kijken hoe hij mijn boodschappen staat te sjouwen. Ik ben zelf gewoon ongemakkelijk denk ik
Ik heb zojuist voor de 18904e keer soep afgegoten Echt, wanneer leer ik het nou een keer?!!
Ja die van de ap zijn erger! Heb er een x een per ongeluk uitgenodigd op mijn feestje, waar hij de boodschappen voor kwam brengen, omdat ik zo awkward ben hahah. Ik was met Engels sprekende meisjes en ik overlegde iets met die bezorger en zij vroegen wat ik zei. Dus ik grapte dat ik hem net had uitgenodigd voor de party in de avond en toen reageerde hij daar serieus op. En toen was ik de hele avond bang dat hij zou komen met vrienden
Even, wat hebben die ouders van dat meisje in net even anders een tering groot huis in Amsterdam zuid. Weljaaaaa, ze hoeft zich iig geen zorgen te maken over de huur als ze uit huis gaat
Hij zei ‘t zelf al, lekker veilig in de “Amsterdam-Zuid bubbel”
Hahaha dit vind ik stiekem heel erg grappig, hij is zeker niet gekomen??
Nee! Had ik low key wel leuk gevonden want hij was wel hot. Maar zo awkward omg ik maakte me ook echt zo snel uit te voeten toen hij ging vragen hoe laat het feestje begon enzo bye
Pfff, ik kan gewoon eventjes niet stoppen met huilen bij Five Days Inside. Gatsiedarrie zeg.
Nieuw seizoen Nachtdieren
Ja ik ook!
Die broers ook, je ziet gewoon je toekomst iedere keer. En dat met een verschil van slechts 2 jaar…
En die moeder die blijft herhalen dat haar dochter gezond is…mijn hart.