Wat lief dat je het vraagt!
We hebben elkaar nog altijd niet kunnen zien helaas, is nu meer dan 9 maanden geleden.
Gisteren heb ik bij de ambassade hier een interview gehad waarin ik allerlei vragen over onze relatie/m’n vriend moest beantwoorden, en m’n vriend moest tegelijkertijd dezelfde vragen beantwoorden in Israël. Binnen 1 a 2 weken worden onze antwoorden met elkaar vergeleken en wordt er nav het interview en onze documenten etc besloten of ze mij wel of niet een visum gaan geven. Is dus héél erg spannend nu.
Als het een positief antwoord is kan ik hem dus wellicht binnen 2/3 weken al zien, als het een negatief antwoord is zal het nog minstens 3/4 maanden duren (maar kan ook evengoed een jaar zijn dan want we hebben geen flauw idee hoe alles dan zou verlopen en hoeveel tijd dit in beslag neemt) dus we hopelijk natuurlijk op een ‘ja’! Ben heeeeel erg benieuwd.
Echt spannend dat het opeens zo snel zou kunnen gaan, voel ook zoveel emoties. Blij, opgewonden, zenuwachtig maar ook verdrietig omdat het net zo goed nog heel lang zou kunnen duren. Ik probeer niet te hard van stapel te lopen (al vind ik dat ook heel moeilijk want ben m’n koffer al een beetje aan het inpakken
)
Het gaat gelukkig nog hartstikke goed tussen ons, en ben alleen maar dankbaar dat ik hem in mijn leven mag hebben (zoveel mensen verliezen hun partner of ze worden ziek etc dus wat dat betreft heb ik helemaal niks te klagen).
Dus ja, ik hoop hier binnen twee weken positief nieuws te delen!