Oh NOOOOO ik dacht dat greys anatomy donderdag kwam en nu heb ik de aflevering gemist!
“Oooh Pieter Baan Centrum, dat ken ik, dat is met zeehondjes!” Ik ging kapot.
Rotterdag geeft voor volgend jaar een algemeen vuurwerkverbod af. En de reacties daarop op een aantal facebookgroepen zijn om te huilen.
Ja dat ze elke dag daar zit te wachten in de hal tot haar dochter komt.
Ik heb het nu maar weggezapt, want ik kon het echt niet meer aan.
Na een dag werken ook nog mn zusje geholpen met haar huiswerk. Nu in bed met telefoon (die ik weg moet leggen haha) en boek en dag voorbij. Ik mis vakantie
Oh ik dacht al ben ik weer hormonaal want ik zit ook te janken
Ik ging in het hoekje van de bank huilen, maar toen kwam mijn vriend erachter (hij keek filmpjes op ipad) en moest ik ook nog eens uitleggen waarom ik huilde. Nou, daar kwam de ugly cry. Hij heeft maar een pakje zakdoekjes voor me gehaald hahaha.
Jammer! Was hilarisch geweest als hij wel gekomen was hahah, wel erg dat hij er zo serieus op in ging terwijl jij het waarschijnlijk niet zo bedoelde
Hahaha ik heb een vet random foto van Netflix in mn insta story geplaats. Zie ik even later dat hij is bekeken door Faya Lourens. Hoe komt zij nou weer bij mij terrecht dan? Ik doe niets met fitness ofzo en mijn halve insta zijn mijn katten en honden.
Ik ben na een hele lange dag eindelijk verlost van een maillot die afzakte én jeukte.
Ik ben bezig met een mindset / afval programma en je moest (mocht) een item hebben of kopen wat nét wat te klein is, met als doel daar weer in te passen.
Dus ik denk: een mooie Gymshark legging, past ook nog eens bij het doel. Dus ik koop die in een S, dan moet die over 6 weken passen. Past dat ging gewoon al?!
Precies dit heb ik met tanden stoken! Al vraag ik me iedere ochtend en avond af of ik dit nu nog jaren vol ga houden
Wejow Dominican Bachata is niks voor deze tatta. Ofnja ik heb nog nooit gedanst en het ging me net even iets te snel. Ik ben ook meer van de solo dansen. Er was wel een lief mannetje dat mij de hele avond heeft geholpen haha. We deden wissel steeds maar hij zei tegen iedereen loop maar door ik help haar wel haha .
Ik ga nog wel door om een dans te zoeken die wel bij me past dus ik denk hiphop of moderne dans.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik dat ook verkeerd zou doen.
Is er een benaming voor deze dans : linkerbeen stap naar links , rechterbeen sluit aan , klap. Rechter been naar rechts, linker been sluit aan, klap.
Want die kan ik wel. Alleen dan niet op de maat.
Ja soort van linedancing dus
Ja dit word hem! Denk je dat er een beetje leuke mensen komen bij zon les ? Hehehe
Kon dit niet weerstaan trouwens. Om 21.40 naar de supermarkt gerend en om 21.55 zat ik aan de appeltaart. No regrets.
Wat lief dat je het vraagt!
We hebben elkaar nog altijd niet kunnen zien helaas, is nu meer dan 9 maanden geleden.
Gisteren heb ik bij de ambassade hier een interview gehad waarin ik allerlei vragen over onze relatie/m’n vriend moest beantwoorden, en m’n vriend moest tegelijkertijd dezelfde vragen beantwoorden in Israël. Binnen 1 a 2 weken worden onze antwoorden met elkaar vergeleken en wordt er nav het interview en onze documenten etc besloten of ze mij wel of niet een visum gaan geven. Is dus héél erg spannend nu.
Als het een positief antwoord is kan ik hem dus wellicht binnen 2/3 weken al zien, als het een negatief antwoord is zal het nog minstens 3/4 maanden duren (maar kan ook evengoed een jaar zijn dan want we hebben geen flauw idee hoe alles dan zou verlopen en hoeveel tijd dit in beslag neemt) dus we hopelijk natuurlijk op een ‘ja’! Ben heeeeel erg benieuwd.
Echt spannend dat het opeens zo snel zou kunnen gaan, voel ook zoveel emoties. Blij, opgewonden, zenuwachtig maar ook verdrietig omdat het net zo goed nog heel lang zou kunnen duren. Ik probeer niet te hard van stapel te lopen (al vind ik dat ook heel moeilijk want ben m’n koffer al een beetje aan het inpakken )
Het gaat gelukkig nog hartstikke goed tussen ons, en ben alleen maar dankbaar dat ik hem in mijn leven mag hebben (zoveel mensen verliezen hun partner of ze worden ziek etc dus wat dat betreft heb ik helemaal niks te klagen).
Dus ja, ik hoop hier binnen twee weken positief nieuws te delen!
Oooh spannend!! Ik hoop op positief nieuws!
Voor mijn nieuwsgierigheid, wat voor soort vragen moet je beantwoorden in zon interview?