Ik duim voor jullie!
Het aangeschoten leven is intens. Ik ben hier echt te braaf voor. Ik voel me echt wild nu. Nu ben ik een echte student. Woehoe. Niet doorvertellen
Net ging mijn intercomsysteem af,wat betekend dat iemand beneden mijn huisnummer intoetst met de intentie om het appartementencomplex binnen te komen. Nou echt mijn adem bleef achter en mijn hartslag racete naar 200.
Ik heb niet open gedaan maar ik durf ook niet meer te gaan slapen nu.
Was zo excited want we hebben ons huurcontract binnen maar er staat niks in over de parkeerplaats die we aangegeven nodig te hebben en dus te willen huren erbij? Dus nu maar weer wachten tot het kantoor open is en bellen over hoe dat werkt dan.
Gadver, ben zo verkouden. Standje overleven vandaag.
Pfff ik lag net in bed en het leek wel alsof ik een beest (rat of muis ofzo) boven hoorde klauteren op zolder. Ik haat het want mijn hometrainer staat daar en ik ga zo even sporten. Nou, ben benieuwd
Ik drie weken terug een brief retour sturen want ik woon hier nu⊠Zie ik nu dat ze hem weer hebben verstuurd? Retourbrief stond ook in mijn app paar dagen terug maar denk dat postbode die meteen weer heeft meegenomen. Nu dus een nieuwe brief. Ik ga hem wel openen dit keer, hoe slecht het ook is. (Kan ik bellen)
Voor een oude bewoner? Zou ik niet openmaken, gewoon terug blijven sturen en erop schrijven dat de geadresseerde hier niet meer woont.
Ugh ik blijf vergeten dat london gewoon een uur tijd verschilt, dus dan bel ik soms ongepast te vroeg. Gelukkig hoef ik niet vaak met iemand uit Engeland te bellen maar dat is nu al bijna 4 keer voorgekomen. Bedacht me nog net dat 7:11 niet echt gepast is. Die persoon is iets voor 8 meestal op het kantoor.
Wekker om zeven uur, om half acht opgestaan om aan de studie te gaan. New phone, who dis echt
Ik ben al bij mijn werk en zit al 10 min nog steeds in mn auto omdat ik geen zin heb om naar binnen te gaan. En ik moest net een hellingproef doen en dat was de eerste keer in deze auto en dat ging niet helemaal soepel. Maar hee ik kwam wel vooruit en mijn ergste nachtmerrie is dat ik naar achter rol en een ongeluk veroorzaak en dat is niet gebeurd dus ik ben happy
Tot nu toe iedere dag van de week gedoe gehad met het ov, love forenzen
Johnny Bananas! Omg spirit animal
Zit nu op werk en merk dat ik mega gedemotiveerd ben en er gewoon echt geen zin in heb vandaag?
Dag staat ook weer volgepland met onzinnige overleggen en heb om 3 uur een gesprek met mijn leidinggevende dus ik kan ook niet eerder naar huis :(.
Dankje!
Vragen
Ze vroeg oa dit:
- Namen van zijn familie
- Wat ik heb gekregen voor mân laatste verjaardag en wat ik hem heb gegeven
- Wat zân hobbies zijn
- Hoe we dagelijks communiceren en hoe vaak
- Hoe en wanneer we elkaar hebben leren kennen
- Wat hij doet voor werk
- Wat ons tot elkaar verbindt
- Wat zân adres is
- Hoevaak hij zân familie ziet
En dan verder nog een paar algemene vragen over mijn vorige visums/bezoeken
Viel me echt heeeel erg mee, dacht dat ze vragen zouden stellen als âwat is de officiĂ«le voornaam van zân achter-achterneefâ ofzo haha.
@Geo Wat lief!
Wtf is dit joh⊠12 graden. Rot op
Deze week duurt zo enorm lang, kan echt niet wachten tot weekend
Wat een moeilijke situatie joh. Ik heb niet je hele verhaal hierover meegekregen dus waarschijnlijk denk ik te makkelijk maar is het niet een optie om elkaar in een ander land te ontmoeten waar jullie beide naar toe kunnen reizen?
Ik moet contact opnemen met Vide.oland omdat ze een keer extra abo geld hebben afgeschreven. Maar toen ik dit abo afsloot dacht ik nog dat ik twee weken gratis zou krijgen dus heb een fout emailadres ingevuld, een van Gmail met puntjes waardoor die mails wel gewoon aankomen. Maar heb mezelf ook Sassy McSasserson genoemd. En nu gaan ze mn account nakijken waarom er twee keer betaald is
Ik doe een kort project als instructiemedewerker maar al 2 dagen op rij heeft niemand instructie nodig en ik mag in die tijd doen wat ik zelf wil. Nu zit ik lekker rustig te forummen en te solliciteren terwijl ik er royaal voor betaald wordt.