Wat je even kwijt wil #32

Ik ben zo werk aan het uitstellen. Ik moet zo nodig iets gaan schrijven, maar ik haat schrijven en ben er slecht in en ben echt al 2 dagen aan het procrastinaten, terwijl ik het vrijdag af moet hebben.
Aaaaargh

Weet iemand een goed restaurant omgeving/in Apeldoorn?

Ik wil niet Wicky-shamen (maar ik doe het toch), maar drinken volwassenen nog pakjes Wicky? Ik werk op een verdieping met alleen maar 40-plussers, vandaag zijn er zelfs alleen een paar 50-plussers aanwezig, en er staan opeens 2 pakjes Wicky in de koelkast? Ik ben er nog niet over uit of ik dit heel grappig vind of dat ik jaloers ben.

9 likes

Ik vond dit vroeger ook hemels, maar denk nu dat als ik het zou drinken ik het veeeel te zoet zou vinden haha. Ken ook niemand die volwassen is die het drinkt

1 like

Nee want m’n vriend mag helaas het land niet uit ivm een lopende faillissementsprocedure. Anders hadden we dat zeker gedaan! Maar hij mag dus het land niet uit en ik mag het niet in :upside_down_face:

ik heb laatst toevallig een pakje op, het was inderdaad 10000x zoeter dan ik me kon herinneren
kan me niet voorstellen dat ik van mn moeder vroeger een liga en een wicky mee naar school kreeg en veel plezier ermee met je 1000g suiker

3 likes

Ik heb ooit jaaaaaren terug echt heerlijk gegeten bij De Heerlijckheyt oid in Apeldoorn. Geen idee of ze nu nog zo goed zijn.

2 likes

De beugel uit mijn beha is losgeschoten en hij prikt nu. Super irritant. Twijfel of ik hem er helemaal moet uittrekken of niet.

Uittrekken! Of in ieder geval de beugel eruit halen

De hangar in Teuge is ook wel leuk!

1 like

Jaaaaaa het contract is helemaal rond en getekend en nu krijgen we de sleutels volgende week woensdag of donderdag al ohmygoddddd.

40 likes

Ahww mn lieverlings markt man was ziek maar hij was er weer. En ik mocht een zak spruitjes gratis meenemen haha.

9 likes

Ik zit al op +2000 woorden en ik ga dit gewoon afkrijgen vandaag.

tenor (3)

Me all day

12 likes

Hahahahah what’s going on

23 likes

Het is die of deze

tenor (3)
cant decide

6 likes

Ik OMG op mezelf vanwege het ‘niet doorvertellen’ :joy: Die vanillevodka hakte erin blijkbaar

18 likes

Ken je dat , dat je er niet helemaal bij bent en een beetje gedachtenloos de nep koe van de kaasboer aan het aaien bent

41 likes

Ik heb met studiegenoten een keer vodkawicky gemaakt en gedronken. Was niet perse een succes, maar we wisten ook niet wat we anders met de wickey moesten doen.

Ik klink wel echt als een zuiplap zo. Maar dat het voor mij een big deal is, laat ook wel zien hoe braaf ik ben.

3 likes

Heb nu een beetje zon beeld van jou

grappie

4 likes

HAHAHAHAHA Ik stuur deze naar mijn wickyvodkastudiegenoten.

1 like