Wat je even kwijt wil #32

Ik weet niet of ik lui ben vandaag of een beginnende griep oid heb, voel me zo lamlendig en krijg niks voor mekaar. De boodschappen die net bezorgd zijn liggen al een half uur in de gang te wachten tot ik ze naar de diepvries in de schuur breng. En ik zit op de bank Teen Mom te kijken. Heb ook echt ontzettend zin in Citrosan maar daar moet ik de deur voor uit dus het gaat vast niet gebeuren.

Ik heb voor morgen iets leuks moeten afzeggen, omdat ik bijna zittend in slaap val. Zo’n eerste werkweek na de vakantie valt mij zwaarrr. Maar iets afzeggen is ook echt niet leuk.

Als je vet veel zin in eten hebt maar nergens zin in hebt :woman_shrugging:t4:

350,- moeten aftikken voor een nieuwe printplaat van de cv ketel :sob: wat een saaie aankoop zeg

Van alle ellende heb ik nu diarree

7 likes

Waarom kom ik altijd gekkies tegen in het ov. Eerst was er een man ( uit wijchen zegt al genoeg) keihard aan het bellen met zn vrouw helemaal aan het schelden. En hangt hij op roept hij " Sorry… pff vrouwen… vuile bitches" Dus ik keek zo van wat is er met vrouwen? En toen zei hij snel " Oh nie allemaal hoor"
En nu verteld hij iemand helemaal zn levens verhaal. Een van zn kinderen was een ongelukje enzo. En iedereen is een tyfusleier.

2 likes

Ik ga haast nooit naar werkgerelateerde borrels als ik vrij ben, maar mijn omgeving lijkt dit gekkig te vinden? In mijn ogen is vrij gewoon vrij. Heb ook absoluut geen behoefte aan mijn collega’s op vrije dagen. Is dit echt zo gek of zijn de andere collega’s die op vrije dagen wel komen gewoon heel enthousiast?

4 likes

Het is echt goals voor mij om een eigen bedrijf te hebben. Maar ik zou niet weten wat voor onderneming haha.

leuke collega’s, gratis drank+eten en een korte reistijd zou voor mij wel een combinatie aan redenen zijn om te komen!

ik spreek ook buiten werk met collega’s af en ga met ze naar feestjes enzo dus dan is het wat minder gek

3 likes

Voor mij ligt het eraan wat voor soort borrel het is. Voor een gewone borrel met het team op de afdeling zou ik niet komen.

1 like

Shit ik heb net een hap van een hartige taart op en ik zie dit. Dit is worst toch?

Dat kunnen wij niet ruiken eh?

Kan je t niet aan de persoon vragen die je het heeft geserveerd.

10 likes

Stond het er niet bij? Ziet eruit als worst, mss is het vega worst?

Het is van too good to go… heb ook geen ingredienten dus ofzo. En de bakkerij is dicht.

Ja nee dat klopt! maar ik heb echter een huurcontract waar dus in staat dat die kosten voor mij zijn. En ook dat er ieder jaar een check up gedaan moet worden terwijl dat in 2015 voor het laatst is gedaan (en ik woon er nu 7 maanden)

Dus het is even een lastige situatie… volgens de monteur was het namelijk wel achterstallig onderhoud en zou het oneerlijk vinden als ik daar helemaal voor op zou moeten draaien.

haal straks weer weg want eh anonimiteit

maar op mijn studentenwooncomplex wilde iemand (blijkbaar) eend eten en is toen met een luchtbuks zelf een eend gaan stropen in z’n huis, what the fuck

3 likes

en nu lekt mijn cv ketel ook nog. wat een grote kut is dit zeg??? Nu kan ik weer wachten op die monteur en zal ie vast wel weer meer geld van me willen

Aangeven dat hij het niet goed heeft achter gelaten. Zijn kosten.

1 like

Als je kunt aantonen dat de keuring niet heeft plaatsgevonden en dat jij daardoor (extra) kosten hebt zou ik dat zeer zeker aankaarten.

1 like

ja dat zei mn vriend ook al maar die monteur zei meteen ‘dan maak ik een nieuwe bon’… hij heeft de cv ook bijgevuld dus hoop dat daar iets mis mee is gegaan

Waar woon je? Krakker Central?

1 like