Hoe hij het administratief doet geen probleem. Maar ik zou echt niet betalen!
Nee hoor, ik ook niet! Heb daar echt geen behoefte aan, zie ze inderdaad vaak genoeg al. Mn vrije dag wil ik gewoon lekker niks doen en niet sociaal zijn. Maar heb soms ook het idee dat iedereen maar extravert is met kiloās energie ja.
Ik heb dit trouwens ook een keer als reden van ontslag gekregen (bedrijf zocht manieren om meerdere mensen te ontslaan): āPast niet in het team want komt niet op borrelsā. Heb nog een mooie oprotpremie gekregen toen ik aanhaalde dat dit wettelijk geen reden voor ontslag was.
moet-snel-verhuizen central
Misschien lezen ze hier wel mee
Je hebt haar inmiddels toch wel weer opgehaald neem ik aan?
Jaa lekker een gekookt eitje met een beetje kerrie
Mijn telefoon komt tussen 7 en 9 en ik voel me nu extreem aan huis gekluisterd hoop dat ie een beetje vroeg komt want dan kan ik er meteen een screenprotector op laten plakken
Mijn kobo ereader is weg voor reparatieā¦
ik mis hem zoooo
Ja ik zou het ook ff navragen bij de huurcomissie @Karl_Lagerfeld en informeren of het cv bedrijf bereid is een schriftelijke verklaring te geven dat deze reparatie nodig was door achterstallig onderhoud. Wie weet krijg je daar nog iets mee voor elkaar
Lekker, mijn trein heeft net een persoon aangereden. In vergelijking met de eerste keer toen ik het meemaakte heb ik er nu minder moeite mee, en dat voelt een beetje wrang.
Vind het hoe dan ook sneu voor het slachtoffer en de eventuele nabestaanden.
Ik kijk echt uit naar de jaarafrekening van mijn energie! Heb door onwetendheid in het begin vƩƩl te veel betaald dus ik zou een behoorlijk bedrag terug moeten krijgen omdat ik het daarna alsnog te hoog heb laten staan.
Ik vandaag vet gezond gedaan en optijd gegeten. Want ik had een masterclass bij mn ex collega/bestie en dat zijn allemaal koffie receptjes. Kom ik daar aan was ik de enige deelnemer dus hij had lekker zelf receptjes gekozen. Dus 4 koffies later zei hij " Ik heb nog geen pauze gehad kom we gaan naar de maccie"
En toen heb ik een burger geinhaleerd. Ik heb geen discipline.
Welke stad is leuker om een dagje heen te gaan met vriend: Delft of Leiden? En hebben jullie tips om te doen?
Ik heb vandaag eindelijk het kapotte scherm van mijn iPhone laten vervangen en iām in heaven: een heel scherm, geen barsten, geen strepen en gewoon alles kunnen lezen. Waarom heb ik zolang gewacht hiermee ?!
ben wel bevooroordeeld maar denk dat je in Leiden iets meer kan doen. Hortus is heel leuk! En overige musea ook. En de burcht op voor een heel mooi uitzicht over de stad.
Omdat het duur is waarschijnlijk
Mn vriend is heerlijk ontspannen rail away aan het kijken en nu zet ik als stoorzender die denkt dat ze grappig is dit nummer op:
Leuk! We houden van musea/kunst (zat te denken aan het fotografiemuseum?) en lekker eten/drinken (wie niet), speciaalbiertjes of cocktails ofzo!
@zwaardvis dank voor de tip, heb hem genoteerd!
174 euro is een kleine prijs voor dit genot .
Allebei leuke steden! Als je meer voor het historische aspect gaat is Delft wel heel leuk, met het prinsenhof en je kunt ook de toren van de nieuwe kerk beklimmen. In Leiden heb je inderdaad de Hortus wat leuk is en ook veel musea