Ik heb mijn iphone binnen! Ik ga meteen naar de winkel hahaha ik laat die doos lekker dicht
Er is op dit moment een super belachelijke situatie op werk die me heel erg boos maakt waarbij de directeur betrokken is.
Een tijdje geleden zat ik huilend bij de directeur vanwege een aanvaring met een collega en na dat alles was uitgepraat wilde hij mee er nog even op aanspreken dat ik zijn mok uit het keukenkastje had gepakt. Hij had die voor kerst gekregen en wilde er graag zelf uit drinken.
Echt belachelijk en super domme timing(heb hem op zn plek gezegd door te zeggen: âoh ik snap het, het ligt gevoeligâ, waarop hij natuurlijk ging ontkennen)
Maar sindien wil ik ZO graag een keer in die mok plassen, haha en na vandaag twijfel ik er serieus over.
Doen!
Ik heb van iemand zoân aromadiffuser gekregen waarbij er koud stoom wordt geproduceerd door trilling. Ik doe dan olie erin, water erbij en dan ruikt het superlekker. Ik vroeg me af, zou het werken als ik er van die Rituals olie in zou doen waar je normaal van die stokjes indoet?
Wat heftig! Heel veel sterkte
Pfff wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!
Heftig, veel sterkte!
He nee, wat naar. Sterkte!
Wilde komen klagen over dat ik me zo beroerd vorl, maar valt even in het niets bij het bericht van @Juuldie. Logisch dat je van slag bent, sterkte!
Haha lief! Maar het viel even in het niet voor mij door je berichtje. Hoop dat het delen even oplucht
Het putje van mijn douche stinkt ineens heel erg! Vet muffe lucht. Wat kan ik hier tegen doen?
Open maken en schoonmaken. Waarschijnlijk samenklontering van haar en zeep.
Misschien moet je dreigen met het programma boos.
Oh grapje je hebt het al hehehe
Zijn er kruiken waar wél kokend heet water in mag? Heb paar dagen terug kruik gekocht bij de Aldi en sindsdien gevuld met kokend heet water. Ik kan gewoon niet meer zonder. Dit is zo fijn, zeker aangezien mijn verwarming drie uur oid nodig heeft om op te warmen. Weet dat het niet mag, stond op verpakking en nu zegt mijn zus ook dat ik dat maar beter niet kan doen maar met kraanwater voel ik bijna niks. Kan het dan net zo goed weg doen Ik lig nu in bed met kruik horror stories te lezen over mensen die verbrand zijn.
barf^2
Fotografiemuseum is de moeite! M hka (daar vlakbij) kan ook de moeite zijn, naargelang de tentoonstelling. Als je van oudere kunst houdt, museum Mayer van den Bergh of Snijders&Rockoxhuis. Museum Plantin Moretus vind ik geweldig, is het huis en de drukkerij van Plantin (maar dat moet net je ding zijn natuurlijk). Er zijn ook wat gallerieen die leuk zijn (Zwarte panter, extracity, campo&campo, tim van laere). Middelheim is een park en openluchtmuseum, buiten de stad zelf maar bij mooi weer leuk om rond te wandelen.
Drinken: cafes genoeg ;). Klassiekers zijn Paters Vaatje, de Muze en Kulminator. Ook fijn: De ware jacob, de vismijn, cafe Clodette, Korsakov, de kroon van hopland, Baron, Witzli Poetzli, kapitein Zeppos, Boogaloo, Chatleroi, Mombassa, dr. Beer, zeezicht
Koffie: Barnini, Caffenation, Buchbar, koffieklap, kolonel koffie, wasbar
Lunch: starfish&coffee, Fella, lunchbox, felfel, Tinsel, escobar
Avondeten (ben zelf veggie dus van vleesrestoâs ken ik niks, sorry): Vitis, Yust (ook cocktails), mission massala, Broers van Julienne, BUN, Falafel tof, Takumi ramen, Dansing Chocola, wattman, orso pizzeria, bellini
Als je nog vragen hebt, shoot! En veel plezier natuurlijk
In een aluminium kruik mag kokend water. Verkopen ze bij Etos en Prénatal onder andere.