Wow super veel tips! Heel erg bedankt! Staan interessante dingen tussen. Zal na het weekend even terugkoppelen met wat we gedaan hebben haha. Ik ben ook vega dus juist fijn de restaurants! Lief dat je zo’n lang bericht hebt getypt
Ik doe meestal half half. Helft kokend water en dan nog koud water. Dan blijft ie toch goed warm.
Ja! Dankjewel. Ga morgen eens even advies opvragen ergens. Wil wel de relatie goed houden namelijk
EN IK HEB NOG STEEDS STIEKEM TWEE KATTEN IN HUIS:flushed:
Mijn date nam gisteren een hap van een gedroogd sinaasappelschijfje met schil en zijn vader zei toen ‘huh, eet je nou zomaar die decoratie op, de schil zit er nog aan’. Toen zei mijn date ‘ja, is toch niks mis mee, kiwi eet ik ook gewoon met schil’. Hahaha ik moest direct aan het forum (de vriend van @Krabsalade) denken.
Graag gedaan, hopelijk heb je er iets aan! Op zaterdag heb je een markt op het Theaterplein, daar ga ik soms een Marokkaanse pannenkoek eten met pikante oijven, geitenkaas en honing (heerlijk) en koffie drinken bij een Italiaans of Spaans koffiekraam (zo lekker!).
Je hebt ook de Antwerp Museum app, met ook veel wandelingen (oa street art).
Date jij met Tom Dumoulin?
Wow ik heb nu al zin in die pannenkoek!! En heb gelijk de app gedownload, denk dat het zo helemaal goed gaat komen dit weekend!
Haha niet eens, er zijn dus nóg meer mensen die kiwi’s met schil eten
Wow wat ontzettend heftig! Echt heel veel sterkte
Misschien dan toch zo een aanschaffen en deze houden voor mijn voeten ofzo. Maar deze is zo chill. Door het rubber of wat het materiaal ook is, heel flexibel ook.
@Jumpsuit fleece ‘truitje’ heeft mijn kruik.
@OhMyGosh ik probeer dat morgen. Zie er echt tegenop omdat ik bang ben dat ie niet warm genoeg gaat zijn. Kan mij niet te warm, maar ja, zou zo dom zijn om super erg te verbranden om zoiets
Ugh, ik hou zo erg van deze kruik, beste aanschaf ever
Maar als je er een beschermhoes omheen hebt en stel het lekt, dan krijg je geen direct kokend water op je, dus ja ik zie het probleem dan niet haha. Tuurlijk het is dan heet maar daardoor verbranden?
Sorry, er kopen nog wat restaurantjes in me op (hierna stop ik )
Rosenobel, wild project, bites&wines, hart, camion en hoeked doughnuts.
Smakelijk!
Als je pasta maakt met vega gehakt kun je dat daarna gewoon invriezen? Of is dat niet lekker met dat gehakt
Dit is toch de nachtmerrie van elke ouder, of nou ja van iedereen. Kreeg er gewoon fysiek pijn van.
Sterkte
Ik mis mobieltjes van vroeger. Toen er 20 ladyphones bestonden en je diamantjes gebruikte om je mob te versieren. Nu is alles zo saai en perfect.
Hoesjes met glitter en diamantjes enz bestaan wel.
Gadver wat zielig