Wat je even kwijt wil #32

Ooh thanks voor de reminder! Wilde deze serie ook graag kijken en niet meer aan gedacht.

Heb even gekeken en volgens mij kun je beide afleveringen op de kijk.nl app kijken!

1 like

Huhh vastgebonden :flushed: In het ziekenhuis?

Maar het is niet hetzelfde. Vroeger plakte ik ze erop en verfde ik mijn mobieltjes met nagellak :flushed:

1 like

Ik heb zo’n spierpijn in mijn kuiten van gisteren terwijl ik echt niet had verwacht dat te krijgen van wat ik heb gedaan. Het is nu echt niet te doen en ben bang voor morgen :sob:

Ohhh wat erg zeg… dat mag ook niet zomaar. Weet dat het voor die kabeltjes of beademing soms wel word gedaan als iemand niet bij bewustzijn is. Maar iemand die gewoon wakker is fixeren omdat ze loopdrang heeft vind ik wel echt heftig. Is er geen gesloten afdeling waar ze misschien naartoe kan worden verplaatst?

2 likes

@ElizabethGilbert Och wat naar! Heel veel sterkte, ook voor je oma.

1 like

Is er hier toevallig iemand die nog een sarah opvul/opblaaspop en/of accessoires zoals een masker voor de opblaaspop heeft en die er graag van af wil voor een klein bedrag? :biggrin:

Ben nu net bij de 2e aflevering! Gelukkig kan ik het bij t-mobile wel terug kijken op tv. Haha

1 like

Oh wow volgens het AD gaat mijn neefje Nederland vertegenwoordigen tijdens het Songfestival.

Morgen even mijn tante bellen of het waar is.

26 likes

Wat heb je tegen mijn woonplaats. :triumph:

1 like

Niks hoor. Jullie zijn alleen een beetje tja gekkies :speak_no_evil:

Hahaha ik vraag me af hoe dat komt??

1 like

Een vriendin die in nijmegen woonde en waarmee ik altijd met de trein naar school ging en ook langs wijchen kwam, zei altijd bij bepaalde mensen (vaak luidruchtige tokkie achtige mensen) van “Die komen soieso uit wijchen” en dat was dan ook altijd zo hahaha. Dus ik heb die associatie bij wijchen .

Dat zeggen “wij” juist over Nijmegen :joy:

1 like

Mijn ex kwam uit Wijchen en hij zei dat over alverna

1 like

Ik zie dat dorp niet als dezelfde gemeente maar als een soort sekte.

3 likes

Mijn eerste auto heb ik gekocht van iemand uit Wijchen en toen ik ‘m na 3 maanden moest laten keuren bleek ie van onder helemaal verrot te zijn en niet meer te maken.

Vandaar dat ik dezelfde mening als jou deel :sweat_smile:

1 like

Zat net in de trein, in een tweezits. Aan de overkant ging een jongen zitten, we hadden even heel kort oogcontact. Ik dacht te voelen/merken dat hij de hele tijd naar me keek, maar ik durfde niet echt te kijken of het zo was. Toen ging er helaas een vrouw naast mij zitten en was het spanningsveld geblokt. Maar toen we allemaal de trein uitgingen keek ik hem recht aan, en BAM, sowieso had hij de hele tijd naar me zitten kijken. Knipogen en lachen enzo. Hij zei alleen niks. Nu heb ik spijt dat ik zelf niet een beetje lef had haha. Flirten in het echte leven is zoveel leuker dan al die geforceerde datingapps enzo, ik voel me nu knetterlevend. Ik ga de komende tijd maar weer eens wat bewuster flirten woeh.

59 likes

Ugh ik kijk net het weerbericht voor de komende twee weken en het is grijs en bah

2 likes

Ik pik heel vaak verkoudheden enzo op van mensen, vorig jaar had ik elke 1,5 maand verhoging/koorts, lage weerstand blabla. Nu lijkt het erop dat mijn zus gordelroos heeft en ben ik meteen panisch dat ze mij ook besmet.:sob::sob: We slapen in hetzelfde bed en haar gedragen kleding raakte net mijn handdoek en arggg wil het niet.