Wat je even kwijt wil #32

Mijn iphone is zo mooi en fijn

4 likes

Gordelroos is een heractivatie van het waterpokkenvirus in je lichaam. Als je zelf al eens waterpokken hebt gehad kun je het niet opnieuw krijgen en is dit dus ook niet besmettelijk.

1 like

Mooie stem en goed voorgelezen! Werk je bij het Europees Parlement?

1 like

Nog 1 dag en dan weekend :tada:. Jammer alleen dat ik van 10.30-17.00 in meetings zit dus vanavond helemaal gaar zal zijn.

Ben zooo niet gemotiveerd om te werken vandaag. Pfff, heb echt een nieuwe baan nodig

eyyyyy lekker pik!

1 like

Bedankt! En ja klopt!

1 like

Of iemand zijn verwarming is ontploft of iemand besloot om 8 uur een heel rij huizen wakker te maken door te klussen. Kutochtend

Wij hebben op werk een weegschaaltje staan om de post te wegen en daarop zit een briefje geplakt met hoeveel postzegels je moet gebruiken bij welk gewicht. Heel handig!

1 like

Lijkt me echt fascinerend om daar te werken. En misschien ook juist wel ontzettend bureaucratisch :joy:
Heeft ooit op mijn lijstje gestaan maar ik had geen flauw idee hoe dat aan te pakken en misschien ook wel niet ambitieus genoeg om die zware testen te doorstaan.

Volgens mij begin ik ziek te worden. Kan ik echt niet gebruiken nu!

Het is zeker fascinerend! Bureaucratisch valt tot nu nog mee haha. Ik doe een traineeship, dus heb geen testen hoeven doen. Mocht je er nog idee voor hebben, een traineeship is een goede manier om EU werkervaring op te doen! Het is geen traineeship met baangarantie maar het opent natuurlijk wel deuren :smile:

Ik werk vandaag sinds lange tijd weer eens thuis en ik moet echt even mijn discipline zien terug te vinden. Het helpt ook niet dat de dingen die ik moet doen, niet heel dringend zijn.

1 like

Ik vind het zo grappig met die 16 personalities test ik iedere keer op hetzelfde uit kom en mij er ook echt in kan vinden. Al zeven jaar oid terwijl ik hem al vijf keer heb gemaakt en dan niet herinner wat ik eerder heb ingevuld.

2 likes

Heb vanavond afgesproken met een vriendinnetje te borrelen, maar ik wil geen alcohol drinken en niet snacken, dus wil ik het eigenlijk afzeggen omdat ik denk dat ze me veels te saai gaat vinden om mee te borrelen.

Ik heb een nieuwe jurk aan en ik voel me echt een mooiste meisje van de klas vandaag! Ik heb er ook al allemaal complimentjes over gekregen, en hij zwiert ook zo lekker als ik loop

45 likes

Nou ik ben naar huis gestuurd, again, omdat ze vinden dat we eerst maar eens met UWV om tafel moeten voor ik weer terug kom aangezien het zo’n chaos is in mijn hoofd. Maar heeft iemand de gouden tip wat ik volgende week ga doen om mezelf bezig te houden? Ik ben zo bang dat ik anders weer de hele dag ga blowen uit verveling. :roll_eyes:

Ondertussen lult UWV er een beetje omheen dat ik ergens heen wil, die vrouw is er helaas vandaag niet dus maandag maar weer mailen.

Huh ben je weggestuurd van je werk?

Ja of naja bedrijf waar ik traject volg. Ik was best wel weer gestrest vanochtend om het feit dat UWV en dat bedrijf allebei steeds andere dingen zeggen en dat ik geen idee heb wat ik ermee moet. Ik was in het begin wel heel blij maar nu we weken verder zijn maakt het washandjes tellen mij behoorlijk depressief. Het is gewoon echt heel simpel werk waarbij je geen sec. hoeft na te denken en dat trek ik toch slecht merk ik nu.

Is dit zo erg dan? :flushed::joy: