Ik weet dat het eigenlijk niet goed is, maar ik doe dat ook gewoon (om de reden die jij noemt). Tot nu toe is het altijd goed gegaan, want ik wikkel 'm stevig in in een handdoek en dan is de temperatuur perfect.
Ik vind die nieuwe tram in Amsterdam echt leeeeeeeeeeeeluuuuuuukkkkkk net een multipla
Ik had deze week voor één van de eerste keren sinds ik klaar ben met studeren een werkweek van maandag t/m vrijdag (werk wel 5 dagen per week maar onregelmatig dus dit komt bijna nooit voor) en ik ben het zo niet gewend dat ik geen flauw idee heb van welke dag het is steeds. Heb nu dus ook niet het gevoel dat ik om half 6 weekend heb, moet mezelf er echt keer aan herinneren. Dan maakt het mân dag voor een minuut of 2 beter en vervolgens ben ik het weer vergeten
Ik krijg een melding dat iemand naar me zwaait op Facebook. Beetje ongemakkelijk, want het contact is een tijdje geleden op een niet zo goede manier beëindigd met diegene. Ik hoop dat het per ongeluk gestuurd is?
Edit: waar zit die functie ĂŒberhaupt om te âzwaaienâ naar iemand?
Ok het maakt niet uit dat ik haar virus kan overnemen? Want in feite kan het bij mij dan ook weer heractiveren toch? Of is onafhankelijk van besmettelijkheid?
En wat zeg jij als arts, zou je met gordelroos een zwangere mogen zien? En jonge kinderen? Weet dat het gevaarlijk kan zijn voor babyâs onder de één maar daarnaâŠ
Ik ga eind februari samen met @MissMarple een introductieles schieten doen, zoveel zin in! Is voor research voor mijn thrillers, want als je mensen met een pistool laat zwaaien, is het wel goed dat je weet hoe dat voelt. We gaan schieten met een pistool, revolver en geweer. Ik vind het ook wel een beetje spannend, want het is toch iets dodelijks dat je dan vasthoudt, maar ik heb er alle vertrouwen in.
Het stond ook al jaren op mijn wensenlijstje, maar heb voor dit kwartaal echt als een van mijn doelen genoteerd, en dat hielp!
Dacht altijd dat ik geen moeite had met grauw grijs weer maar vind dit toch wel deprimerend worden zeg.
Wat vet! Gewoon in NL?
Ik ga vanavond uit eten met vriendinnen en nu willen er 2 salade bestellen als hoofdgerecht en daar erger ik me aan. Reden: ze zijn aan het lijnen.
Is ook wel echt zo want je hebt nog geen idee wat er op de velletjes komt te staan hahaha.
Ik ben net naar huis gestuurd omdat ik er zo slecht uit zagâŠ
Morgen gaan we met vrienden naar Sittard een avondje uit dus dit komt zoooo slecht uit! Die mannen kunnen nooit tegelijk dus zou rot zijn als ik morgen niet mee kan
Bij mijn supermarkt is continue sinds 1 januari het koolhydraat arm brood uitverkocht ( ik eet dit vanwege zwangerschaps diabetes)
En heb daar ook echt de pest over inâŠ
Stomme goede voornemens van iedereen, nou moet ik steeds naar de bakker.
Ben opeens zo duizelig. Maar snel even een boterham appelstroop gegeten
Haha ja sommigen zijn nogal drastisch.
Ik heb ook altijd koolhydraatarm brood van de bakker, zo veel lekkerder dan vam de supermarkt vind je niet?
Oei, wel lief dat je werk zo op je let. Klinkt alsof ze het beste met je voor hebben. Ben je niet lekker of is er iets anders aan de hand? Vanmiddag even een dutje doen en goed uitrusten? Hoop dat je morgen mee kan!
Ik voel me met de minuut slechter. Ben nu thuis en ga even op bed liggen. Denk dat ik een griepje te pakken heb maar hoop het niet!
Ja dat wel ja, maar kost wel meteen 2,50 voor een halfje âŠ
Shit, beterschap!
Ik moet zo pasfoto laten maken. Want mân rijbewijs is 23 september verlopen en heb nu pas zin om geld uit te geven aan een nieuwe.
Waarom opent excel mijn bestand ineens op zân kop? Ik heb zoveel ontzag voor mensen die hiermee kunnen werken ik haat excel echt intens