Wat je even kwijt wil #32

Ik ben onderweg naar mijn ouders maar heb eigenlijk vooral zin om met de hond te knuffelen :grimacing:

6 likes

ik heb echt een hele productieve dag gehad vandaag

1 like

Zou je zelf niet met het UWV om de tafel kunnen zitten wat je anders zou willen doen qua traject naar werk etc… Wat wel uitdagender is maar ook niet dat je er weer uit komt te liggen.

1 like

Dit probleem heb ik ook! Ik dacht dat het aan mijn laptop lag. Bij mij is het trouwens wel weer normaal als ik naar beneden scroll en alles uit beeld is en dan weer naar boven.

Mijn tinderdate appte me net over de seks van gisteren en waarom word ik hier zo ongemakkelijk van :neutral_face:

ssss

@Cadeaupapier

hhh

9 likes

Hahahahah dank!!

Omg @Sok je bent m’n held van de dag :star_struck:

1 like

heb vannacht call me by your name gezien en nu weet ik weer dat ik in een italiaanse villa met een boomgaard hoor te wonen

17 likes

Nee, het is 1 virus, als jij het al gehad hebt zit het al ergens in je lijf opgeslagen en als je dan een keer een slechte weerstand hebt kan dat weer omhoog komen, dat je zus nu een slechte weerstand heeft en een heractivatie heeft zegt niks over jouw weerstand.
Je bent met gordelroos eigenlijk net als een kind met waterpokken, je mag een zwangere zien (als die waterpokken heeft gehad, maar dat heeft 95% van Nederland), je mag kinderen zien, alleen prematuren en mensen met een slecht immuunsysteem (die nog nooit waterpokken hebben gehad) moeten oppassen.

3 likes

Omg ja wil ik ook :sob: En als die twee dudes daar dan rondlopen door die boomgaard heb ik daar ook absoluut geen problemen mee

4 likes

Ik heb een vega snitsel met broccoli en kaas van de Aldi voor vanavond.

Ga niks zeggen, kijken of hij het merkt :yum:

7 likes

Ik voel me echt knap vandaag en heb zin om met iedereen te flirten

image

50 likes

Super goed!

Alleen denk ik dat een groente- en kaasschnitzel wel duidelijk vega is. Er zijn zoveel bijna echte verga dingen, zoals de kipschnitzel van Vivera :heart_eyes:. Laat je weten of het gelukt is te foppen?

1 like

Ik kwam er bij die na de 2e keer pas achter dst er vega op stond haha. Had het helemaal niet door dus ik hoop jouw vriend ook niet haha.

1 like

Is hij lekker?

Oh really? Ik had eigenlijk nooit echt wat met hem per se maar zag hem gister op tv en geloof dat ie iets over een gecrasht vliegtuig in Iran ofzo zei maar ik dacht alleen maar hello hubba hubba

7 likes

Ik beem meestal die met paprika enzo en ik vind ze lekker. Veel van de vega dingen van de aldi vind ik lekker en bijna echt vlees.

1 like

Wat leuk! Hoe heet het bedrijf waar je dit gaat doen?

1 like

Spotify gaf laatste als suggestie voor een playlist een heel cheesy metalnummer aan en nu loop ik dat al twee dagen mee te zingen. Beetje een soort Final Countdown maar dan anders. :joy:

Volgens mij ben ik aan het ovuleren ofzo, zowat al mijn posts vandaag gaan over knappe mannen en willen flirten.

Ik heb nog nooit mijn ovulatie getrackt maar ben nu eigenlijk wel echt nieuwsgierig.

1 like