Ja zonder baard lijkt het zo’n braverik ofzo?
Maar dit dan
Vind het alleen geslaagd als vooraanzicht. Zijaanzicht stelde teleur.
Oh wauw
Oh wow! Haha dacht ik ook. Snel iedereen terug naar de poll van laatst over welke maximumleeftijd je zou doen
Hmmm ja beetje magertjes. Maar ach dat zie ik wel door de vingers
Iemand interesse in twee gratis kaartjes voor een theater voorstelling vanavond in Utrecht?
https://tgecho.com/voorstellingen/club-catharsis/ is wel al om 20:00
De laatste twee dagen heb ik tijdens het make hopen in de ochtend compilaties opgezet van grappige momenten in de tweede kamer (weer niet hoe ik erop kwam, was een suggestie geloof ik) en ik vind het echt een aanrader. Sommige dingen zijn echt grappig en Khadija Arib is nog meer een queen dan ik dacht.
Nou… Ik weet dus wel waar ik heen wil en ik heb zelf al een kennismakingsgesprek geregeld haha. Ze weten van de situatie, heb het snel uitgelegd en die man kent de werkzaamheden en begrijpt dat ik er depri van aan het worden ben. Verder weet hij ook dat ik nog een lopend traject heb maar als het van beide kanten klikt kan hij wel een poging doen om mij daar weg te halen… En ik heb net ook UWV mailtje gestuurd en ook dit gezegd.
Ik vroeg alleen of ze eventueel iets kunnen betekenen voor mij en toen was zijn voorstel om gewoon alvast eens met elkaar om tafel te gaan. Ik ben natuurlijk weer van ja komt niet goed maar een vriendin van mij kent die man en zij is ervan overtuigd dat hij mij daar weg gaat halen… We gaan het zien hehe.
Ben je regelmatig ongesteld? Want dan kun je het wel ongeveer weten toch? 14 dagen geleden ongesteld?
Ik postte gisteren al over de spierpijn in mijn kuiten en holy fuck vandaag is het nog erger geworden en niet te doen. Vooral met trap af. En als ik een stap neem kan ik mijn knieën niet eens normaal buigen. Ik wil morgen sporten maar hoe de fuck zou ik een squat moeten doen als ik nu niet eens normaal een pas kan zetten
De onderbuurman is op zijn balkon aan het barbecueën
Dank je!
Van bank naar bed… ben nu al helemaal klaar met deze griep.
Helaas kwam man thuis, liep naar de koelkast en begon meteen te gillen dat er vega burgers in de koelkast lagen…
Zoontje kreeg vissticks dus man at vega burger en vissticks, maar hij vond ze hardstikke ranzig en wilde ze nooit meer
Volgende keer uit de verpakking halen en op een bord leggen. Verpakking natuurlijk wel goed verstoppen!
Sommige mannen…
Ah Same maar ik ben al bijna 7 hele dagen zoet ben zooo lang niet ziek geweest, word hier zo ongedurig van. Sterkte!
Er zat “snot” in.
(Broccoli)
Ja ik heb 2 kinderen
Bleh, kan me voorstellen. Ik heb deze hele week al gekwakkeld maar wel gewerkt, nu echt ziek en ben er dus nu al klaar mee. Beterschap!!
Hahaha ik zie het ook wel
Hell yeah!! Super goed gedaan!
Ik heb nu trouwens mijn eerste week er op zitten bij die nieuwe job. Heb echt een mega goede eerste indruk, heel blij mee.
Jij veel succes en plezier in je nieuwe rol!