Mocht je vanavond niet meer online zijn geweest kom ik direct langs met de FBI!
Ik stond net 20 minuten in de rij bij de bakker Ik ben wel gelijk vrienden geworden met een gezellige oude opa die voor me stond
Ik heb zin om vogelvoer op mn balkon te hangen maar heb ook weer geen zin om allemaal duivenkak op mn balkon te krijgen. Of nog erger als er meeuwen op af komen.
Dan vraag ik het je gewoon over een poosje nog een keer als je dat goed vindt?!
Simone: Ze vonden me arrogant?! Wat vreemd.
Ook Simone (over Simone):
nu volgt ze een master onderwijskunde aan de universiteit van Cambridge. “Het is ontzettend zonde dat er op deze manier talent uit Nederland verloren gaat,”
Doei Simone
Mijn (bijna voormalige) manager heet ook Simone en is ook zo’n typetje
Zeker!!
Wat had ze verwacht, een standbeeld?!
Interview met Ivo Niehe
Mijn buurjongen zit een liedje van de lion king te zingen/schreeuwen, weetniet hoe het nummer heet maar die met ‘THE LION SLEEPS TONIIIIGHT’. Wordt echt tijd voor dikkere muren. Hij heeft ook een mega rare muzieksmaak. Grease, of van die André Hazes achtige muziek, hardcore, of popmuziek van zeker 8 jaar geleden etc. Oh hij is opgehouden.
“Het onderwijssysteem moet veranderen, persoonlijker en met meer aandacht voor het individu."
Hoe gaat dat lukken bij studies met +500 studenten? Nog meer werkdruk voor de professoren? Elk vak beginnen met zo’n cringe voorstelrondje?
Ik ben een weekend weg naar de Veluwe in een stuk privébos en er kwam net een haas voorbij springen
Nee joh goed bezig juist! Ik ben deze week begonnen met baantjes trekken met een vriendin en wij zagen er ook allebei tegen op om in badkleding rond te lopen maar niemand kijkt er raar van op. Veel plezier straks, komt helemaal goed.
Wel typisch dat de vvd voor een hoogbegaafde kamervragen gaat stellen maar dat ze weinig oog hebben voor chronisch zieke mensen waarvoor het vaak nog veel lastiger is om toch een opleiding te voltooien door de beperkte of gebrek aan ondersteuning. Gevalletje Laurentiaanse cavia’s zijn doder.
Weet dan wel weer dat het op de uu makkelijk te regelen was om 2 studies te combineren maar dat bijvoorbeeld 1 les extra missen dan is toegestaan ivm medische problemen een stuk moeilijker te regelen was.
<3
@grace fuck SImone ik stond zojuist achter het meest succesvolle persoon ooit in de supermarkt. Iemand die 10 preien kocht!!!
Ik voel aan alles dat ik ongesteld moet worden (zit ook in stopweek) maar het komt maar niet.
Nee het waren Jut en Jul. Ik had moeten vragen wat hun geheim was.
Had je en theorie nu pas gehaald? Ik moet volgende week. Ik vind autorijden oprecht het moeilijkste wat ik in m’n leven heb gedaan en dan heb ik t rijbewijs nod niet in mn zak.