Wat je even kwijt wil #32

Heb je dan niet de neiging om Africa af te spelen als dat kind binnen komt? Lijkt me hilarisch.

4 likes

omg dat is mijn muzieksmaak haha

1 like

Nou eindelijk de dag dat ik wist dat zou komen, mailtje van mijn manager over het aflopen van m’n contract. Hij wil me spreken ergens deze week. Contact loopt 16 feb af, hij stelt ook vrijdag voor (17 jan). Dat is een goed teken toch…

1 like

Ja

3 likes

Hahah ja op zaterdag is de leeftijd wat hoger.

Omg wat akward van die gast…
Denk je dat jullie echt zijn tafel waren of zou hij dat gedaan hebben voor de aandacht?

Ik eet mandarijnen ook zelden per partje :grimacing:

3 likes

Hoe moet je een KitKat dan eten? Dat past toch niet in een keer in je mond, dan is het toch logisch om er stukjes af te happen?

Oh, zo. Dacht dat het sowieso om afhappen ging en aangezien ik van die losse reepjes ook altijd nog stukjes afhap, vroeg ik me af of anderen dat dan in een keer in hun mond steken.

Bij de action stond al de paasdecoratie in de schappen , bij andere winkels hing de carnavalsversiering al op. Zo vroeg allemaal.

1 like

Ja dat kan kloppen

1 like

Ja kan maar hoeft niet. Ik had destijds op twitter 7000 echte followers en ook 10 replays ipv 100 ofzo

1 like

Ik stop ook een halve in m’n mond als het gaat. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

1 like

Kan of gekocht zijn. Of het komt door het algoritme. Of soms zijn er nepvolgers die mensen volgen. Ik verwijder die altijd (Volgens mij dat @tuula daar ooit iets op insta had over gepost) maar die mensen liken ook nooit iets.

1 like

Ik heb dus een overvloed aan bananen dus ik dacht laat ik een bananen cake maken. Maar ik heb dus ook 0.0 geduld. Dus ik had geen zin om een mixer te zoeken want de garde zag ik hangen. Dus ipv een romige emulsie is het blokjes boter en toen ik uiteindelijk bij het bloem gedeelte kwam was de batterij van mn weegschaal leeg. Dus volgens mij deed ik er teveel in maar ik weet dus niet hoeveel te veel want toen ik er wat uitschepte deed mn weegschaal het niet meer…
Anyhow de substantie zag er wel okee uit. Als dit goed gaat word ik jury in heel holland bakt.

7 likes

Ik heb niet eens in mezelf " and now we are going to poor the bananen puree dr in" gezegd. Ik heb alleen de heletijd " Ahh dit komt vast wel goed in de oven" gemompeld.

9 likes

Volgens mij liggen mijn buren een goed potje seks te hebben en Jezus Christus word er helemaal geƫrgerd en agressief van.

4 likes

Haha op 538
Freek Vonk is blijkbaar in de Efteling
ā€œJa die zal wel ergens bij de python staanā€
:laugh:

21 likes

Mijn vriend en ik zijn aan het nadenken wat we in de zomervakantie willen doen. Nu hebben we samen besloten om op fietsvakantie te gaan in eigen land. We willen naar allerlei plekken en dan bij b&b’s overnachten. Totaal anders dan onze vorige vakanties maar ohhh het lijkt me zo leuk. En nee wij zijn geen vijftigers maar twintigers.

41 likes

Ik probeerde net een foto op het forum te liken door erop te dubbeltappen op mijn telefoon :woman_facepalming:t4:

13 likes

Kijk ook even naar vrienden op de fiets!

1 like