Ja ik heb hetzelfde, teveel in mn hoofd en te snel afgeleid ook. Ik vind het ook zo niet interessant. Wel heel onhandig dat je CBR en niet meer is.
heb voor 't eerst een snapchat streak van een jaarđ€
Heerlijk rustgevende zaterdag thuis met een buurman die de hele dag aan het timmeren is
Ik ga zo weer voor het eerst rijden in 1,5 jaar en ben echt MISSELIJK van de spanning. Heb een beetje last van rij-angst. Hopelijk gaat het goed.
Of nepvolgers, of slechte engagement. Meeste merken/bureaus houden ook minimaal een engagement aan van 10 procent.
Edit: ho sorry voor de dubbelpost!
Dank voor de lieve woorden! Ik heb gisteren een half uur geoefend met mijn vriend (het is ook zijn auto) en zo rijdt een vriendin mee. Zij heeft alleen niet haar rijbewijs volgens mij, maar goed, ze kan me alsnog helpen.
OK sorry het onderwerp Simone is alweer afgesloten maar voor een deel herken ik haar ervaring wel eigenlijk (ook al vind ik haar toon nogal hatelijk). Ik heb twee bachelors tegelijk gedaan en meer aanmoediging etc was zeker niet nodig (lijkt me sowieso goed om dat soort dingen gewoon alleen voor jezelf te doen en niet voor het applaus) maar toen ik daarover een afspraak maakte met de studieadviseur kreeg ik alleen te horen dat ik dat beter niet kon doen omdat veel studenten bij één studie al last kregen van stress en burn-outs etc. Nou goed toch gedaan maar er was vervolgens inderdaad nul flexibiliteit. Ik kon me bijv niet inschrijven voor werkgroepen op een bepaalde tijd, en wisselen van werkgroep was niet toegestaan terwijl er wel een strenge aanwezigheidsplicht hold (individuele vakcoordinatoren waren daar gelukkig soms wel makkelijker in). En ik snap dat tentamens plannen niet individueel kan, maar ik moest me bijv ziekmelden voor een tentamen als er twee gelijktijdig waren en 'm dan in de herkansing maken, op zich ook geen probleem maar vond het altijd heel oncomfortabel om daarover te moeten liegen en weet dat er op het einde van mijn studietijd ook stemmen op gingen om ziekmeldingen strenger te controleren, bijv dmv doktersbriefjes. Dat was wel echt lastig geworden dan. Dit was allemaal in Utrecht overigens. En nogmaals niet erg maar ik heb wel meer stress gehad vaak van het logistiek rondbreien van alles dan de twee studies combineren an sich. Heb daar verder nooit over geklaagd want inderdaad mijn eigen keuze en verantwoordelijkheid, maar soms wel jammer en imo ook niet altijd nodig.
Snap overigens ook de andere kant goed want geef en coördineer nu ook vakken aan een andere universiteit, maar probeer studenten met wat voor specifieke omstandigheden dan ook wel ook altijd tegemoet te komen. Vind het altijd wel heel jammer als regels echt super rigide gehanteerd worden.
Uiteindelijk vind ik trouwens niet dat over dit punt Kamervragen gesteld moeten worden want denk dat het voor studenten die relatief makkelijk leren nog altijd veel eenvoudiger is dan voor studenten die met faalangst, psychische problemen, mantelzorg, armoede kampen of die bijv als eerste en enige van hun omgeving gaan studeren. En, voor degenen die het goed af gaat wordt vaak ook al van alles georganiseerd zoals inderdaad honoursprogrammaâs (waar vaak ook onevenredig veel geld heen gaat imo) en toch ook wel veel applaus/erkenning in de vorm van allerlei studentenprijzen etc. Maar de logistieke barriĂšres zijn er wel gewoon als je niet in het standaard plaatje past, ook als dat komt omdat je graag wat meer wil doen.
Ik had een tijdje terug zoveel kuitspierpijn dat ik niet kon slapen. Ibuprofen hielp toen heel goed!
Ik wil een andere bijbaan maar vind dat zo moeilijk, heb net ergens gesolliciteerd waar de minimumleeftijd 16 is, ik kost het dubbele.
Gezien je achtergrond en het enorme tekort, kan je geen bijbaan in de zorg doen? Verdien je denk ook wel goed nu.
Ik was net mijn kat een tijdje buiten kwijt en ik heb haar net weer gevonden en ik moest zoooo hard huilen en heb ook mijn vriend huilend opgebeld haha, ik hou meer van die kat dan van menig familielid
(Ze zat wsl gewoon onder een auto naar mij te kijken hoe ik paniekerig met een zakje snoepjes haar naam liep te roepen #catsgonnacat)
Ik denk niet dat ik daar gelukkig van ga worden
Fietsvakantie is mijn favoriete vakantie. Overdag lekker actief en buiten, 's avonds zonder schuldgevoel eten / drinken wat je wilt, je kan alle kanten op, heerlijk!
En als schoonmaakster werken? Of bij bijv. De Efteling of een vakantiepark? Daar nemen ze niet alleen maar 16 jarigen aan.
Ik solliciteer nu inderdaad op vanalles, maar ik ben ook nog wel âkieskeurigâ. Maar misschien moet ik dat maar opgeven
Het is weer zover; moet enorm veel dingen nog doen, mijn huis een zwijnenstal en over een paar uur staat mân gezelschap op de stoep. altijd zelfde liedje.
Ik ging de koelkast schoonmaken want er dreef 5 cm vloeistof in en diegene die komt is altijd heel netjes en dacht als koelkast wordt geopend ben ik helemaal een ransaap. Maar nu is die koelkast dus wel schoon maar de rest een pestbende en hebben we niet eens ruimte om te zitten. Prioriteiten. Damn.
heb een nieuwe tv en ben nu aan een rail away marathon begonnen
Ik wil eigenlijk naar een salsa feestje in een dorp hier vlakbij, maar het is de eerste in een jaar en ik zit in een salsa app groep waar ik wel zag dat 2 mensen die ik ken gaan, maar toch durf ik niet zo goed pfff ik dacht dat ik hier wel overheen was, maar het blijft spannend om ergens heen te gaan waar je âmisschienâ mensen kent
Ik heb voor het eerst normaal rijst gekookt ipv per ongeluk voor een heel weeshuis.
Ja kan, maar dan geef ik aan mezelf toe dat ik dus blijkbaar niet alleen ergens binnen durf te komen
Maar ik denk idd dat ik van mezelf moet gaan, maar ook weer mag gaan na 10 minuten als ik het niet leuk vind.