Wat je even kwijt wil #32

Heel graag!

1 like

Iemand van jullie De Heilige Geest ook wel eens tegengekomen op een camping?

7 likes

Oh nee, ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte van dit soort artikelen

Ja. Hij wou 50 cent lenen voor de douche.

8 likes

Wat een aambei

22 likes

Heb nu al zin om vanavond WIDM te kijken.Allemaal lekkere kaasjes in huis om vanavond een kaasplankje te maken en een fles wijn die al klaar staat in de koelkast.Heerlijk.

3 likes

Week 1 van m’n “afval” programma en ik heb zojuist frietjes op. Normaal zou ik me nu vet schuldig en slecht voelen, maar omdat het hierbij gewoon mag heb ik extra van genoten. :muscle:

20 likes

Ik had vandaag weer premaster les en ik ben gefrustreerd omdat het zo makkelijk was. Ik heb alles al gehad en het ging zoooo traag. Ik hoef geen lessen meer te volgen van de docent haha. Maar ik hoopte dat dit juist wat uitdaging zou bieden voor naast mijn studie, want die vind ik ook te makkelijk. Voelt echt als first world problems, maar op zaterdag van 9 tot 5 in een lokaal zitten in Amsterdam (terwijl je in België woont), om allemaal dingen te horen die je al weet.
Ik wil gefrustreerd zijn omdat iets te moeilijk is, niet omdat het te makkelijk is. Heel ondankbaar dit. Ik ben wel blij dat ik het gewoon wel ga halen dus waarschijnlijk :slight_smile:

2 likes

Sven Kramer is echt de Maan van de sportwereld

4 likes

gaat te vaak en al te lang over hem, date andere BN’ers, hebben geen zichtbare leuke persoonlijkheid, maar lijkt toch door heel NL als menselijk erfgoed te worden beschouwd

5 likes

Qua carrière zie ik alleen 0 gelijkenis, Maan zou hier echt jaloers op mogen zijn

2 likes

haha ja dat is waar maar ik denk bij schaatsen wel altijd wat nou als 't een wereldwijde sport zou zijn ipv een voornamelijk nederlands feestje

2 likes

Hoe je mij gek krijgt: appen of het goed is dat je eerder komt. Wil niet ongastvrij zijn maar grrr

3 likes

Tot hoe laat vinden jullie het op zaterdagavond acceptabel om bij de buren aan te bellen om pakketjes op te halen die daar zijn afgeleverd? Ik ben pas rond half 10 thuis en twijfel of dat kan. Geen kinderen oid.

Als je een goede omgang met ze hebt en nog ‘leven’ in de woonkamer ziet vind ik het op zaterdag nog net gaan. Heb je een nummer van ze? Dan zou ik ze appen om even te checken of het OK is. Maar als je ze niet zo goed kent zou ik tot morgen wachten.

1 like

Ik vind 2130 nog net gaan! 22u zou ik zelf niet meer doen.

1 like

Ik hoop dat Rail Away de nieuwe forumtrend wordt en volgend jaar de televizierring wint :ring: Geniet ervan! :steam_locomotive:

15 likes

Ik had eten besteld en deed de deur open in een topje met wat decolleté en die knul van een jaar of 16 checkte me dus helemaal uit en nu twijfel ik of het wel kan :sob: Waarom heb ik tijdens winkelen nooit zin om voor uitgaanskleding te kijken. Weet nooit wat ik aan kan doen.

3 likes

Omg ik ben influencer :stuck_out_tongue:

1 like

wij hebben de EO uit het slijk gehaald!!!

PS heb je nog favoriete afleveringen

4 likes