Haha echt geniaal!
Nee gewoon allemaal kijken
Thanks! Ik ga morgen wel gewoon want mijn trein heeft nu ook nog vertraging. Moet mijn vriend iets langer op zijn cadeau wachten hahah
Love dit soort discussies.
De derde wereldoorlog is trending op twitter en ik vind dit gewoon eng
Zolang je niet in Iran woont is er nog niks aan de hand.
Ze heeft de koelkast al meermaals geopend dus ben blij dat die er iig goed uitziet
Net mijn eerste bladzijden in mijn journal volgekrabbeld. Weet niet goed over wat ik moet schrijven en op welke manier, maar ik hoop iig dat het ditmaal een routine wordt (ipv alweer een schriftje dat na 2 blz in de kast belandt) en dat ik er iets uit haal/leer.
Lekker bezig, meteen t belangrijkste afgehandeld
Oke ik ga morgen weer naar een batchata proefles . Dit x modern maar eigenlijk meer zodat ik gratis kan sporten en even mn bestie zie haha.
Ohja hopelijk zijn er dit x niet alleen maar lelijke tattas.
Ik lees expres de berichten niet. Vind het ook eng
Ja graag! Mag ik het doen?
Hè??? Ik heb zoveel vragen
Ja dankje echt dĂt dus. Ik vind dat hele schaatsen dus ook geen ene reet aan. Zo bijzonder is het niet. Totaal niet te vergelijken want het is bijna alleen maar een Nederlandse aangelegenheid. En Sven vind ik echt een onsympathieke uitstraling hebben, zijn vriendin trouwens idem.
ohh die kroketten waren sowieso lekkerder dan de kipcorn vond ik! Heerlijkkkkkk. Heb de bitterballen ook in de vriezer liggen; die zullen ook wel lekkahh zijn
Ik moest heel vaak bijna huilen bij de nieuwe Star Wars film. Ik dacht lekker actie, maar het ging diep in de feels.
Ik heb ongegeneerd zitten snotteren op verschillende momenten. Bij de trailer trouwens ook al, toen Rey & Leia elkaar omhelsden, en dat moment met C3PO. (Spoiler over film) Wat een anticlimax dat hij alleen even gereset werd naar fabrieksinstellingen en 2 seconden later R2D2 hem alweer zijn geheugen teruggaf. Maar in de film had ik het ook echt niet meer toen Chewy erachter kwam dat Leia was overleden, die howl ging echt door merg en been.
Dat we tegen een berg troep en een volle tafel met zooi aankijken vergeet ik maar even
ik heb vanavond per ongeluk van 16.30 tot 18.30 geslapen en nu ben ik natuurlijk helemaal niet moe
Ben poolen met vrienden en het is mân eerste keer en ook al voel ik me ziekt lukt het me toch aardig!