Wat je even kwijt wil #32

Ik zoek een geboortesteen ketting, eigenlijk wil ik onderstaande van Orelia, maar die is niet meer verkrijgbaar. Weet iemand waar ik iets soortgelijks kan krijgen? Het moet van de maand maart zijn.

Ik ben wel veel veel van zulk soort kettingen tegenkomen, maar dit is niet wat ik zoek.
afbeelding

Etsy?

Oh ja, ik was die site helemaal vergeten. Thanks

1 like

in de categorie: eigenlijk niet grappig maar toch wel

Vandalen spuiten hele trein zilver in Wormerveer - https://nos.nl/l/2318262

19 likes

Fucking vuurwerk. Echt ik bid voor een verbod. Al houden die tattas zich daar toch niet aan.

1 like

Dit weekend optreden met dansen, kei leuk :heart_eyes:
Net thuis, morgen nog 3 shows te gaan :v:t2::innocent:

3 likes

Ik kan gewoon niet slapen en zoek nu oud deelnemers van boer zoekt vrouw op om te kijken of ze een relatie hebben gekregen. En ik kan jullie geruststellen dat Bert (van Henrieke in de theekopjes) een relatie en kind heeft. Eind goed al goed.

47 likes

Ik doe dus veldwerk in het regenwoud bij temperaturen van tussen de 30 en 37 graden. De enige manier waarop ik mijn haar nu schoon krijg is met een blok goedkope handzeep. Zooo vies ben ik echt nog nooit geweest. :joy:

25 likes

Er stond een jongen in de club in zijn eentje en toen ben ik op hem afgestapt en hebben we gspraat. Later zei hij dat ik zijn eerste connectie in dit land was en dat hij blij was dat ik hem aansprak :raised_hands:t4: Voel me echt een sociaal wezen nu.

68 likes

Wel interessant werk zèg!

1 like

Waaaaarom zetten sommige mensen bij reviews op alieexpress een foto van hun pakketje waar hun voor en achternaam opstaat, hun adres, land. Gewoon alles, en dat kan de hele wereld zien. Waarom zou iemand dat doen.

Enige ochtend vd week dat ik kan uitslapen, lig ik eerst om vijf uur een half uur wakker. En daarna om zeven uur want ik was vergeten de wake up light uit te zetten waardoor de radio aanging. Ben echt fakking moe joh

Waar gaat dit over? :o_o:

Mensen doen rare dingen als ze niet weten wat ze met hun geld motten

Een van de katten is geobsedeerd door de zolder. Zodra ze die zoldertrap naar beneden hoort komen racet ze naar boven en blijft vervolgens een paar uur op zolder chillen :rofl:

2 likes

Met ‘in je mond nemen’ wordt altijd een piemel bedoeld, wat voor woord er ook staat.

Is dit geschreven door Arnon Grunberg?

10 likes

Ik ben echt een sukkeltje, maar ik heb een nieuwe agenda besteld en kijk er echt naar uit dat ie morgen binnenkomt #grannylife for me

1 like

‘De waarheid ligt in het midden.’ Behalve bij weegschalen denk ik. :wink:

2 likes

Ik heb vannacht zo hard liggen snurken dat mijn stem nu helemaal weg is :rofl:

Ik zou hem aan de kant zetten waar je 4 kilo minder weegt :sweat_smile:

4 likes