Wat je even kwijt wil #32

Waar gaat dit over? :o_o:

Mensen doen rare dingen als ze niet weten wat ze met hun geld motten

Een van de katten is geobsedeerd door de zolder. Zodra ze die zoldertrap naar beneden hoort komen racet ze naar boven en blijft vervolgens een paar uur op zolder chillen :rofl:

2 likes

Met ‘in je mond nemen’ wordt altijd een piemel bedoeld, wat voor woord er ook staat.

Is dit geschreven door Arnon Grunberg?

10 likes

Ik ben echt een sukkeltje, maar ik heb een nieuwe agenda besteld en kijk er echt naar uit dat ie morgen binnenkomt #grannylife for me

1 like

‘De waarheid ligt in het midden.’ Behalve bij weegschalen denk ik. :wink:

2 likes

Ik heb vannacht zo hard liggen snurken dat mijn stem nu helemaal weg is :rofl:

Ik zou hem aan de kant zetten waar je 4 kilo minder weegt :sweat_smile:

4 likes

Ik vind hem best wel leuk maar moet niet te hard van stapel lopen. Waarom is dit zo moeilijk?

Wat rot! Is er iemand waarmee je er over kunt sparren, misschien een collega, zodat het wat oplucht?

Ik kijk de nieuwe Baantjer film en serie, vind het echt leuk haha! Had ik niet verwacht.

2 likes

Was Hemingway nou degene die zijn het werk van zijn vrouw stiekem stal?

Ik heb er ook al een aantal in winkelmandjes zitten

1 like

Ik ben a cure for wellness aan het kijken en wat een rare film

2 likes

Hahah ik was ook al op internet aan t zoeken :see_no_evil:

1 like

Heb je tips voor sites?

Die heb ik toevallig vrijdag gezien. Heel vreemd inderdaad, maar wel goed te volgen opzich. Weet ook niet wat ik er van vond haha

Vertelde mijn irritante onderbuurvrouw net dat ik ga verhuizen, haar reactie: “oh maar ben nu net aan je gewend” joe doei he

9 likes

Ik probeer een pyjamadag productief te maken maar dat is natuurlijk onbegonnen werk.
Krijg de kat ook maar niet van mijn schoot

1 like

Mensen ergens in mijn buurt hebben ervoor gezorgd dat de afval container vast zit.