Aart Staartjes is overleden
Ahhw R.I.P Meneer Aart
Na een verkeersongeluk ook echt
Droevig
Er wordt mij zo vaak gevraagd of onze winkel open blijft, door klanten. En dan vragen ze dat vaak gewoon lachend. Ik ga gewoon geen antwoord meer geven, mensen realiseren zich niet dat dit mijn baan en inkomen is ofzo. Laatst had ik een gesprek met iemand en ik vertelde waar ik werkte, zegt ze: ohja die zijn toch failliet? Vriendin, ik zeg toch net dat ik daar werk. En zonder dit werk kan ik mezelf niet onderhouden. Dus een beetje respect graag.
“Als ik zeg meneer Aart weet jij dan nog wie dat is?”
Dat er nu kinderen zullen opgroeien zonder dit norse jeugdicoon
Geloof me, we kunnen overal slapen
Ik ben hierin ontzettend bevooroordeeld maar ik vind ophef terecht. Als je niet binnen de norm valt, of dat nou aan de boven- of onderkant is, wordt het je vreselijk moeilijk gemaakt. En over slimmere mensen doen we altijd zo lacherig, want luxeprobleem. Terwijl er zo wel heel veel talent verloren gaat. Niet iedereen gaat door en gaat daarna klagen in het Parool, de meeste haken af en worden kok of glazenwasser. En dan gaan wij weer klagen dat we te weinig kennis in het land hebben
Passend onderwijs is gewoon een recht en daar wordt zo vaak niet aan voldaan.
Ik heb vannacht een heel gesprek in het Portugees gehouden en het ging zo Fucking goed en dat is echt bizar want ik spreek die taal helemaal niet.
Alcohol is echt een toverdrankje.
Is goed. Geef maar een pastel de nata.
Zoiets als dit?
Pff wat een dag. Ik ben aan het werk (horeca) en iemand dacht dat het grappig was om de kraan in de wc te laten stromen en de stop erin te drukken. Hele toiletten blank ik wil naar huis
Surveilleren op een particuliere school is meestal wel chill. Als je een beetje orde kunt houden kun je ook gewoon je eigen werk tussendoor doen en volgens mij ong 15e per uur.
Ziek is ziek. Als je echt niet in staat bent om te functioneren hebben ze er toch ook niks aan als je er bent? Gewoon ziek melden hoor als je echt griep hebt! Beterschap!
Jaaa ik vind dit zo treurig.
Ja je hebt ook gelijk hoor! Ik moet gewoon maar even over die drempel en inderdaad, ze hebben nu niks aan me. Dankjewel!
Ik heb zometeen een massage en vind het ergens wel spannend ofso. Eerste keer dat ik dit doe.
Zachte ondergrond (tapijt oid) toevallig? Want dat maakt vaak verschil.
Hier nog een. Baal er ook onwijs van. Er is ook iets wat ik echt morgen moet doen, dus als ik morgen niet kan werken moet ik iemand anders het stapje voor stapje laten doen (onduidelijk sorry, maar het is iig niet iets blindelings overgenomen wordt en kan ook niet wachten). En daar heb ik nu al stress van.
Je kan altijd even de politie bellen voor de zekerheid? Misschien kan de wijkagent even komen kijken. Kan geen kwaad denk ik!
Same, ik ben zó stom geweest om een Zara jas niet te kopen, echt spijt van. Online niet meer beschikbaar en dacht wie weet zie ik de jas in Antwerpen nog hangen. Nou daar was het gister een grote beestenbende, niet te doen