Wat je even kwijt wil #32

Mijn moeder verkondigde vandaag dat ze in april met me mee naar James Bond gaat. Bid voor me, want ze valt altijd in slaap tijdens die films en ze snurkt takkehard :sweat_smile::persevere:

11 likes

Ik dacht ik koop toch maar een keer zo’n warmtepleister want is handig als we op pad zijn de hele dag maar ik eigenlijk in een balletje wil liggen van de pijn, maar nu werkt het helemaal niet :frowning:

hahaha. Kan je haar geen fisherman’s friends of andere scherpe snoepjes geven om haar wakker te houden?

En anders zal ik voor je bidden :stuck_out_tongue: ben wel gekwalificeerd daarvoor hahaha

14 likes

Ik ben er ook ingestonken en heb nu een heel mooi kettinkje op mijn nachtkastje liggen. Kan het alleen maar aanraden! Mijne via Etsy besteld trouwens, link staat ergens in het show je laatste aankopen topic mocht je interesse hebben.

@Vaiana Ook in de bios? Mijn moeder valt thuis altijd binnen 10 minuten nadat we de film aanzetten in slaap, maakt niet uit hoe leuk/spannend de film is, maar in de bios lukt het haar altijd wel om wakker te blijven

1 like

Ik wilde gevulde speculaas maken maar heb perongeluk gezouten roomboter gekocht. Kan ik dat ook gebruiken of verpest ik het dan echt? Misschien domme vraag maar ach :woman_shrugging:

Maar echt he.

1 like

Ik krijg als ik Google 3 verschillende stenen, dus ik weet überhaupt niet welke ik zou moeten kiezen. Volgens een berekening zou ik rozekwarts (vind ik echt een basic bitch edelsteen) hebben:

“voor de kunstzinnigen die houden van de liefde, de fantasie, van klank, kleur, vorm en perfecte harmonie”

Denk dat mijn geboortedatum is vervalst want dit slaat als een tang op een varken.

1 like

Via welke site heb je deze? :blush:

Aart Staartjes is overleden :sob:

Ahhw :heart: R.I.P Meneer Aart

3 likes

Na een verkeersongeluk ook echt :sob:
Droevig

Er wordt mij zo vaak gevraagd of onze winkel open blijft, door klanten. En dan vragen ze dat vaak gewoon lachend. Ik ga gewoon geen antwoord meer geven, mensen realiseren zich niet dat dit mijn baan en inkomen is ofzo. Laatst had ik een gesprek met iemand en ik vertelde waar ik werkte, zegt ze: ohja die zijn toch failliet? Vriendin, ik zeg toch net dat ik daar werk. En zonder dit werk kan ik mezelf niet onderhouden. Dus een beetje respect graag.

“Als ik zeg meneer Aart weet jij dan nog wie dat is?”

Dat er nu kinderen zullen opgroeien zonder dit norse jeugdicoon :frowning:

6 likes

Geloof me, we kunnen overal slapen :sweat_smile:

1 like

Ik ben hierin ontzettend bevooroordeeld maar ik vind ophef terecht. Als je niet binnen de norm valt, of dat nou aan de boven- of onderkant is, wordt het je vreselijk moeilijk gemaakt. En over slimmere mensen doen we altijd zo lacherig, want luxeprobleem. Terwijl er zo wel heel veel talent verloren gaat. Niet iedereen gaat door en gaat daarna klagen in het Parool, de meeste haken af en worden kok of glazenwasser. En dan gaan wij weer klagen dat we te weinig kennis in het land hebben :woman_shrugging:
Passend onderwijs is gewoon een recht en daar wordt zo vaak niet aan voldaan.

1 like

Ik heb vannacht een heel gesprek in het Portugees gehouden en het ging zo Fucking goed en dat is echt bizar want ik spreek die taal helemaal niet.

Alcohol is echt een toverdrankje.

18 likes

Is goed. Geef maar een pastel de nata.

5 likes

Zoiets als dit? :sweat_smile:

6 likes

Pff wat een dag. Ik ben aan het werk (horeca) en iemand dacht dat het grappig was om de kraan in de wc te laten stromen en de stop erin te drukken. Hele toiletten blank :sob: ik wil naar huis

Surveilleren op een particuliere school is meestal wel chill. Als je een beetje orde kunt houden kun je ook gewoon je eigen werk tussendoor doen en volgens mij ong 15e per uur.