Ik heb een kappersafspraak gemaakt voor deze week en dan ben ik 1 jaar en 3 maanden niet geweest, omg, smeer er sinds dit weekend ook een beetje serum in wat zou moeten helpen maar het is echt verschrikkelijk momenteel en ik weet dat ik er opmerkingen over ga krijgen
Wel zin om mijn haar af en toe weer los te kunnen doen, ziet er nu niet uit namelijk.
Streetdance/hiphop
Ik heb zulke buikkrampen niet te doen
Wou dat ik een vent was
Ik heb voor de kerst dus ontslag genomen en morgen mag ik het (eindelijk) vertellen aan collega’s. Vind het best wel spannend maar ook wel fijn dat ik dan niet meer de schijn op hoef te houden.
En ik heb me net misselijk zitten vreten aan borrelnoten. Nu zo’n spijt
Ik heb weer een paar lesjes genomen en dat hielp prima!
Nee sanex voor de gevoelige huid. Hij meurt al als je hem opdoet. Maar al het zweet komt er ook tussendoor en die combi is echt raar :’) Heel aparte zweetgeur heb ik nu. Zag dat ik er destijds meteen 2 heb gekocht. Zonde van het geld.
Peer klinkt ook echt vies voor onder je oksels. Hoe verzinnen ze het.
Ahh ik kijk oude instagram stories van een jongen waarmee ik een maand gereisd heb en ik zie ons groepje aan een lange tafel, flessen wijn op tafel, ik lachend met een andere reisgenoot en er staat bij ‘these people, this country, this life. Perfect’. En zo voelde het ook
Smart closet of your closet
Ja @Negativ ik bedoel inderdaad wat @Higgs_boson zegt, dat als het allemaal niet voor de wind gaat deze kinderen echt in de put kunnen eindigen.
@Monstertruck vind je de depressie van een slim kind ondergeschikt aan die van een ander?
Ik heb net m’n scriptie ingeleverd, en ik word er maar benauwd van.
Had vandaag de eerste date met een hele leuke boy en we hebben de tweede date ook al gepland
Ik kijk Cheer op Netflix en ben echt half in shock hoe zwaar cheerleaden eigenlijk is, damn wat een respect voor hun.
Ik had als voornemen om om 22:00 mijn telefoon weg te leggen, tot 22:30 te gaan lezen en daarna rustig slapen. Echter lig ik al 2 uur lang te draaien, trek ik de stilte niet en ben ik gewoon verdrietig zonder reden omdat ik twee uur lang lig te denken. Wtf ik had iets heel anders verwacht hiervan. Had gehoopt dat ik 8 uur zou kunnen slapen en om 7:00 op te staan maar nu heb ik nog maar 6 uur Zal wel weer tot 8:20 blijven liggen nu en met vet haar te gaan werken. Gatverdamme voel me helemaal depri nu, terwijl vandaag zo positief was
Had jij ook het idee dat er weinig gedachten achter de trainingen zaten? Ik kreeg het idee dat ze allemaal maar wat deden, geen schema ofzo, als de pyramide er maar goed uit zag. Het komt zo amateuristisch over tot het echt uitgevoerd moet worden.
Meh ik ga me ziek melden want mijn menstruatie is best heftig met kramp en duizeligheid en ik heb ruk geslapen en ik heb ook al het hele weekend een naar stress gevoel dat nergens voor nodig is. Nou voel ik me echt een aansteller en durf ik niet zo goed te bellen.
Zooo slecht geslapen, ben echt kapot. Kan niet wachten tot ik mijn bed weer zie vanavond.
Hier vooral vroeg wakker geloof ik . Ook echt geen zin in deze werkweek…
Dag 4 ziek zijn… heb morgen een sollicitatiegesprek dus dan MOET ik me beter voelen dus blijf vandaag nog thuis.
Ik zit altijd uuuren te twijfelen of ik me nou wel of niet ziek moet melden aaaargh wat irritant dit.