Call me Herman. Cause i am a dancer!!
Nee, mss vroeger maar het afgelopen jaar zit het algoritme gewoon te kutten. Ik heb 9K volgers en 3 likes ofzo per foto en ik ben echt veel te skeer om mijn geld aan volgers uit te geven ipv aan eten.
Wat voor? Ik heb er een van stoermetaal. Heel blij mee!
6 dansshows in 1 weekend later en ik ben weer toe aan weekend, maar wat was het leuk
Vind het ook echt sneu, de manier waarop ook.
Je zou maar diegene zijn die hem heeft aangereden. Tuurlijk doe je zoiets niet expres, maar toch.
Is ook echt mijn grootste angst achter het stuur, dat ik iemand per ongeluk aanrijdt of in een ongeluk terecht komt en diegene overlijdt dan. Zou me dan echt kapot schuldig voelen.
Had het er laatst nog met collegaās over, lijkt me alleen al vreselijk om een dier aan te rijden, zou daar al helemaal van slag van zijn. Laat staan van een mens.
Huh wat erg⦠kun je hem nog telefonisch bereiken ofzo? Dat is echt niet okĆ© om zo te reagerenā¦
Wat voor dans doe je?
Mān deo is op en nu had ik er eentje gebruikt die ik ooit een keer eerder had gebruikt maar toen niet meer. En ik weet weer waarom. Ik stink man Het het destijds gekocht nav een gesponsorde blogpost. Moet je ook nooit doen natuurlijk. Niet te vertrouwen.
Huh, waarom is hij weggegaan?
Ik heb een kappersafspraak gemaakt voor deze week en dan ben ik 1 jaar en 3 maanden niet geweest, omg, smeer er sinds dit weekend ook een beetje serum in wat zou moeten helpen maar het is echt verschrikkelijk momenteel en ik weet dat ik er opmerkingen over ga krijgen
Wel zin om mijn haar af en toe weer los te kunnen doen, ziet er nu niet uit namelijk.
Streetdance/hiphop
Ik heb zulke buikkrampen niet te doen
Wou dat ik een vent was
Ik heb voor de kerst dus ontslag genomen en morgen mag ik het (eindelijk) vertellen aan collegaās. Vind het best wel spannend maar ook wel fijn dat ik dan niet meer de schijn op hoef te houden.
En ik heb me net misselijk zitten vreten aan borrelnoten. Nu zoān spijt
Ik heb weer een paar lesjes genomen en dat hielp prima!
Nee sanex voor de gevoelige huid. Hij meurt al als je hem opdoet. Maar al het zweet komt er ook tussendoor en die combi is echt raar :ā) Heel aparte zweetgeur heb ik nu. Zag dat ik er destijds meteen 2 heb gekocht. Zonde van het geld.
Peer klinkt ook echt vies voor onder je oksels. Hoe verzinnen ze het.
Ahh ik kijk oude instagram stories van een jongen waarmee ik een maand gereisd heb en ik zie ons groepje aan een lange tafel, flessen wijn op tafel, ik lachend met een andere reisgenoot en er staat bij āthese people, this country, this life. Perfectā. En zo voelde het ook
Smart closet of your closet
Ja @Negativ ik bedoel inderdaad wat @Higgs_boson zegt, dat als het allemaal niet voor de wind gaat deze kinderen echt in de put kunnen eindigen.
@Monstertruck vind je de depressie van een slim kind ondergeschikt aan die van een ander?
Ik heb net mān scriptie ingeleverd, en ik word er maar benauwd van.
Had vandaag de eerste date met een hele leuke boy en we hebben de tweede date ook al gepland