Wat je even kwijt wil #32

Ik kijk Cheer op Netflix en ben echt half in shock hoe zwaar cheerleaden eigenlijk is, damn wat een respect voor hun.

Ik had als voornemen om om 22:00 mijn telefoon weg te leggen, tot 22:30 te gaan lezen en daarna rustig slapen. Echter lig ik al 2 uur lang te draaien, trek ik de stilte niet en ben ik gewoon verdrietig zonder reden omdat ik twee uur lang lig te denken. Wtf ik had iets heel anders verwacht hiervan. Had gehoopt dat ik 8 uur zou kunnen slapen en om 7:00 op te staan maar nu heb ik nog maar 6 uur :sob: Zal wel weer tot 8:20 blijven liggen nu en met vet haar te gaan werken. Gatverdamme voel me helemaal depri nu, terwijl vandaag zo positief was

1 like

Had jij ook het idee dat er weinig gedachten achter de trainingen zaten? Ik kreeg het idee dat ze allemaal maar wat deden, geen schema ofzo, als de pyramide er maar goed uit zag. Het komt zo amateuristisch over tot het echt uitgevoerd moet worden.

1 like

Meh ik ga me ziek melden want mijn menstruatie is best heftig met kramp en duizeligheid en ik heb ruk geslapen en ik heb ook al het hele weekend een naar stress gevoel dat nergens voor nodig is. Nou voel ik me echt een aansteller en durf ik niet zo goed te bellen.

Zooo slecht geslapen, ben echt kapot. Kan niet wachten tot ik mijn bed weer zie vanavond.

Hier vooral vroeg wakker geloof ik :roll_eyes:. Ook echt geen zin in deze werkweek…

Dag 4 ziek zijn… heb morgen een sollicitatiegesprek dus dan MOET ik me beter voelen dus blijf vandaag nog thuis.

Ik zit altijd uuuren te twijfelen of ik me nou wel of niet ziek moet melden aaaargh wat irritant dit.

1 like

Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar Vedder & Vedder vind ik erg mooi! Ik heb er al eens vaker sieraden van cadeau gedaan en het blijft ook na dagelijks dragen (zelfs onder de douche) mooi!

1 like

Ik heb net voor 25,12 boodschappen besteld omdat ze pas vanaf 25 euro komen. Mega dure blauwe bessen erbij want ik had eigenlijk maar 21 euro ofzo. Dom want nu is m’n amandelmelk bijna op.

1 like

Dankjewel! Ik ga kijken!

1 like

Als je ziek bent ben je ziek.

1 like

Ik mag lekker naar de tandarts

Hahaha ja! Ook altijd mijn motto naar anderen hier dus heb me inderdaad ziek gemeld.

Heeft iemand nog een idee voor traktaties op het werk? Liefst van de ah, eventueel een bakker. Geen tart want daar wordt hier altijd een heel moment van gemaakt met een speech enzo; trek ik echt niet. Wil gewoon iets in onze gezamenlijke keuken neerleggen maar heb niet echt inspiratie

Lekkere koeken?

Ben net een wandelende zombie. Zo moe en uitgeput. Mijn vriend kwam om 4u naar bed (ander ritme) en sindsdien gewoon niet meer kunnen slapen door zijn gesnurk en gedraai.

Hier nog een zieke :sob: beterschap allemaal

Ik kom ook ff zeiken over hoe gaar ik ben vanochtend. Niet normaal, blijf maar gapen :sleeping: Kan gelukkig rustig opstarten op werk, dus ik ga zo maar vast aan de slag met een boodschappenlijstje voor na werk.

2 likes

Zakken mini Mars, Snickers etc. of assorti aan luxe koeken!