Wat je even kwijt wil #32

Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar Vedder & Vedder vind ik erg mooi! Ik heb er al eens vaker sieraden van cadeau gedaan en het blijft ook na dagelijks dragen (zelfs onder de douche) mooi!

1 like

Ik heb net voor 25,12 boodschappen besteld omdat ze pas vanaf 25 euro komen. Mega dure blauwe bessen erbij want ik had eigenlijk maar 21 euro ofzo. Dom want nu is m’n amandelmelk bijna op.

1 like

Dankjewel! Ik ga kijken!

1 like

Als je ziek bent ben je ziek.

1 like

Ik mag lekker naar de tandarts

Hahaha ja! Ook altijd mijn motto naar anderen hier dus heb me inderdaad ziek gemeld.

Heeft iemand nog een idee voor traktaties op het werk? Liefst van de ah, eventueel een bakker. Geen tart want daar wordt hier altijd een heel moment van gemaakt met een speech enzo; trek ik echt niet. Wil gewoon iets in onze gezamenlijke keuken neerleggen maar heb niet echt inspiratie

Lekkere koeken?

Ben net een wandelende zombie. Zo moe en uitgeput. Mijn vriend kwam om 4u naar bed (ander ritme) en sindsdien gewoon niet meer kunnen slapen door zijn gesnurk en gedraai.

Hier nog een zieke :sob: beterschap allemaal

Ik kom ook ff zeiken over hoe gaar ik ben vanochtend. Niet normaal, blijf maar gapen :sleeping: Kan gelukkig rustig opstarten op werk, dus ik ga zo maar vast aan de slag met een boodschappenlijstje voor na werk.

2 likes

Zakken mini Mars, Snickers etc. of assorti aan luxe koeken!

Ik kom iedere ochtend een stagiaire tegen in de bus maar we doen altijd of we elkaar niet zien, volgens mij heeft zij ook geen zin om te praten in de ochtend dus fair deal

15 likes

Is er op het forum iemand die verstand heeft van spinnen?

Je zag er best wakker uit haha

1 like

@anon50301661? Kan ook zijn dat ik er compleet naast zit.

1 like

Appelflappen ofzo?

Verschillende soorten donuts

Ik stond binnen twee minuten weer buiten, dus hup hup

1 like

Niet superveel maar wel een beetje, wat is je vraag?