Ik kom iedere ochtend een stagiaire tegen in de bus maar we doen altijd of we elkaar niet zien, volgens mij heeft zij ook geen zin om te praten in de ochtend dus fair deal
Is er op het forum iemand die verstand heeft van spinnen?
Je zag er best wakker uit haha
Appelflappen ofzo?
Verschillende soorten donuts
Ik stond binnen twee minuten weer buiten, dus hup hup
Niet superveel maar wel een beetje, wat is je vraag?
Ik heb echt een ochtendhumeur tering. Ging een collega ook nog iets eten dat enorm hard klinkt wat me nog agressiever maakt dan ik al ben.
Oja en er zitten 20 man vandaag dus ik dacht ik haal alleen koffie voor mezelf. Meteenen collega van "Zo alleen voor je zelf gehaald, dat zou ik nooit doen. " Terwijl die gast in 3 maanden tijd 1x voor alle collega’s heeft gehaald. Dus ik vroeg “Wanneer ga jij halen voor ons dan?”. En toen zei hij dat hij die opmerking ging onthouden. Echt als je zelf ook nooit voor een ander haalt, waarom zeuren dat ik dan voor mezelf haal :s. Hij wacht dus blijkbaar altijd tot anderen voor hem halen en anders hoeft hij niet.
Kon er ook wel bij vanmorgen.
Oh wat rot zeg. Kun je niet even een uurtje gaan slapen ofzo? Misschien dat dat helpt
Yess ik ga vanavond naar de ikea
Ik dacht vorige week lekker op tijd weg te sneaken bij de nieuwjaarsborrel, maar ik zet net mijn telefoon aan en heb al bericht van mijn baas dat hij mij weg zag gaan en eigenlijk nog even had willen praten. Oeps.
Ik heb een uitnodiging voor een werk bijeenkomst gehad, 6 dagen vantevoren.
Het komt me echt mega kut uit. Ik moet dan 2 uur eerder weg op kantoor (en dat wil ik dan ook weer inhalen) bij die bijeenkomst eerder weg en ik werk dan die dag 14 uur achter elkaar op 3 verschillende plekken.
Maarr ik wil bij die plek wel graag dieper binnen komen en meer betekenen.
En ik heb me al kapot geschoven in werkdagen dus ik kan ook niet ruilen ofzo.
Ja ben je kwartier bezig met koffie halen. Vind het soms ook beetje aso staan als je met klein groepje bent, maar met zo veel mensen op de vloer. Loop zelf, beweeg je ook nog eens wat. En helemaal als iemand gaat lopen zeiken die zelf ook nooit gaat. Houd je mond met te impliceren dat ik aso ben.
Dat deed ik dus…
Omg ik ben zo geconstrueerd, en ik heb zoveel gevreten hier. Het doet nu gewoon soort van pijn
Edit:Huh? Dat moet dus geconstipeerd zijn
Ik ben eindelijk ongesteld geworden en hoe… Damn het voelt de hele tijd alsof iemand een mes in mijn buik/baarmoeder aan het steken is. Als ik wil zitten voel ik ook gewoon pijnscheuten door mijn lijf gaan. Omg zo kut dit. Ibuprofen leek gisteren niks te doen. (Gelukkig is morgen stopweek voorbij)
Als iemand de gouden tip heeft zeg het mij haha. Heb ook niet vaak dat het zoveel pijn doet.
Haha heerlijk! Mijn collega’s willen ook altijd zelf lopen(en ik ook) dus hier wordt er ook niet voor andere gehaald. Daarnaast kan je altijd gezellig een praatje maken bij het apparaat
Ik haal ook altijd zelf. Juist om een loopje te hebben.