Wat je even kwijt wil #32

Zo een advil liquid cap of diclofenac met 2 paracatemollen werkt bij mij het beste.

1 like

Wat een gezeur ook, haal zelf lekker een kopje koffie. Wat is daar nou de moeite van.

2 likes

Ik ben echt te dom om te poepen. Helemaal moeilijk zoeken hoe ik moet kopieren plakken op mn cromebook. Dacht nah dan schrijf ik het maar weer over… en toen ineens control c control v.
Echt ik heb zolang met verschillende computer programmas gewerkt maar sinds ik dat een tijd niet meer gedaan heb ben ik in een oma veranderd.

2 likes

wij drinken hier 's ochtends altijd samen, en dan zet ik (als ik werk dan) koffie of thee voor iedereen. 's middags word het drinken ook voor hun giegeltje gezet. dat betekend dat sommige echt alleen maar van tafel naar bureau lopen en naar de plee!! ik kom tenminste nog aan mijn stapjes.

Had ik maar zulke collega’s. Krijg wel vaker een opmerking en als het grappend wordt gezegd kan ik het wel hebben. Maar nu merkte ik echt commentaar/kritiek en dat kan ik niet hebben.
Zo en wanneer verdwijnt dit humeur, jeetje. Ben ook echt moe dat ik geen hol van dingen begrijp. Nog maar 6 uur en een kwartier…

Oke mijn collega slaapt schijnbaar weer op de zaak. Hij heeft nu zelfs
een deken en een kussen. Hij zat net een beetje te kreunen en te draaien.
Voel me een beetje een gluurder.

16 likes

HOE kan dit?

1 like

Zoveel vragen en zoveel scenario’s. Volgens mij is hij getrouwd dus misschien heeft hij ruzie met zijn vrouw?

weg

Het is wel heel ongemakkelijk. Maar de vrouw van de werkgever loopt hier ook gewoon rond dus het zal wel goed zijn. Ze praten ook bijna geen Nederlands dus kan het ook niet vragen. Hoop wel dat hij bamisoep als ontbijt maakt. :joy:

Edit: Zijn wekker gaat nu af dit maakt het echt compleet :joy:

5 likes

Gewoon ook pas om 11:00u wakker worden? Hoe laat begint hij met werken dan? Frist hij zichzelf ergens op?

Ja, ze beginnen pas om 12:00, ik ben de enige die ‘‘vroeg’’ begint.
Ja vorige keer zag ik wel dat hij zijn haren had gedaan. Maar je kan niet echt douche ofzo geloof ik. Dus dat vind ik sowieso al ranzig. Misschien doet hij zich met een washandje? Of misschien is het gewoon een viezerik.

1 like

Wij hadden ook een restaurant in de stad waar één van de koks daar in de keuken woonde omdat hij geen vaste verblijfplaats had. Tenminste, dat hoorde ik van mijn ex die twee vrienden had die daar werkte, en die vent waste zich inderdaad gewoon aan het aanrecht, en waste zijn haar daar ook. Vind het toch ergens een ranzig idee, iemand die in een restaurant leeft.

Treurig ook vooral! Jeetje. Je verwacht ergens dat dat soort dingen in Nederland (wel een aanname dat het in NL is?) Niet voorkomt

Ja, maar het gekke is dus dat hij wel een huis heeft. Ik vind het ook ranzig en raar hoor.

Ja, is in Nederland idd. Die baas van dat restaurant is zelf niet Nederlands en hij had een reputatie dat hij vaak wel junkies etc. aannam die uit hetzelfde land afkomstig waren als hij. Dus op zich wel vriendelijk dat hij die mogelijkheid bood aan ze. Weet alleen wel dat mijn ex daar bijvoorbeeld niet ging eten als die man die daar woonde in de keuken stond, want echt koken kon hij niet.

@Coco ja, dat is wel heel vreemd. Scheelt wel tijd met opstaan, maar ik geloof dat ik liever even zou reizen en gewoon in mijn eigen huis en eigen bed slaap dan.

Nou laat mij 's ochtends ook maar een stukje fietsen hoor :stuck_out_tongue:. Hij heeft ook 2 rijen met 3 stoelen tegen elkaar aangeschoven. En dan slaapt hij in zijn kleding Dat slaapt toch kut?

Hij is nu zijn ‘‘bed’’ aan het opruimen :stuck_out_tongue:

Hahaha fijn om te horen. Voel me niet echt zo :rofl:

Gemist gesprek van een onbekend 06-nummer, wel een voicemail achtergelaten. Luister ik de voicemail af, eerst een paar seconden doodstil en vervolgens de toon die je hoort wanneer je zelf iemand belt. Kan ik dus helemaal niks mee :roll_eyes:

Je kan het nummer opslaan en de foto in whatsapp bekijken