Ohja dat is heel slim! Het nummer/de naam staat alleen niet in de lijst wanneer ik een gesprek in whatsapp wil starten, dus diegene heeft dan geen whatsapp i guess?
Heb je een iPhone? De mijne doet heel vaak iets als +316 316 nummer
Dus dan moet ik dat nog even handmatig corrigeren voor hij zichtbaar is in whatsapp
Ik doe altijd fruitsoorten, weet ook niet waarom. Kers, mandarijn, mango hahah
Verhuizen is echt echt afschuwelijk… ik voel met je mee
Heb een iphone en nummer gecheckt, maar staat er gewoon goed in. Voor nu laat ik het wel gewoon voor wat het is. Als diegene me echt nodig heeft belt 'ie me nog maar een keer
Komen ze dan niet bovenaan in je lijst? Ik heb daar aaMama zodat ze bovenaan staat en ik zou gek worden als daar ineens een ander staat
Ik doe altijd ?. Dus ik heb ?. En ?? En ??? Enzovoorts haha.
Same, heb ouders en vriend als favorieten ingesteld. Dat is vooral handig wanneer m’n telefoon op niet storen staat, dan kunnen ze daar alsnog doorheen bellen indien nodig.
Godnondedomme ben net even bij m’n werkgever langsgegaan om ze te updaten over mijn langdurige afwezigheid (is fijner dan steeds weer een berichtje met “joe ik kom volgende week nog steeds niet”, dacht ik dan) en er werd me eigenlijk gewoon verteld dat als die burnout me zo dwarszit ik dan maar ontslag moet nemen?
Terwijl ik dus al had gezegd dat de burnout 60% de ziekte van mn vriend is, 30% een structureel probleem dat ik al jaren meesleep en slechts 10% het huidige lage loon en het pendelen?
Is die 10% echt 80% van zo’n gesprek waard???
Jezus het is niet eens zeker of mijn vriend ooit van die kanker afkomt??? En zij maken zich zorgen om hoe ge(de)motiveerd ik ben???
Wauw, ongelooflijk dat ze dat tegen je zeggen. Hoe pijnlijk, alsof je nog niet genoeg op je bord krijgt nu. Ik wil je veel sterkte toewensen met alles en ik hoop heel erg dat je niet overweegt mee te gaan in hun suggestie door zelf maar ontslag te nemen.
Oh leuk ik wil die flyer ook!!
Poe Poe, even 100 minuten werken. Nou ja. 80 effectief.
Brrrr zenuwachtig. Ik heb over een half uur een sollicitatiegesprek. En ondanks dat ik al weet dat ik het ga worden, ben ik zenuwachtig haha.
Ik heb vanmiddag een bezichtiging Zenuwachtig!
Het is echt midden in het centrum en erg gewild, dus ik weet dat ik mijn enthousiasme wat moet inhouden (zeker met de huizengekte) maar ik ben zo lyrisch erover dat ik gisterenavond in bed al online op keukenjacht ben gegaan en eigenlijk al het in mijn gedachten gekocht heb
Waarom is calve pindakaas light zo idioot duur? 3 euro 18 voor een mini potje… grr
Ja maar zolang mijn werkgever me niet zelf buitentrapt denk ik niet dat ze veel voor me kunnen betekenen, of wel?
Ik zou ook gewoon echt geen ontslag nemen als ik jou was.
Mijn doel voor vandaag was om mijn naaimachine te repareren (tweedehands gekocht, doet het verder prima maar hij zigzagt niet). Ik ben inmiddels zo ver dat de naald weer van links naar rechts kan (zat helemaal vast) en ben al best trots. Nu alleen nog zien dat hij langer dan één steek gaat zigzaggen, ben heel benieuwd of dit me lukt
Zeker geen ontslag nemen! Dan raak je jouw rechten op ww ed kwijt
Ik ga zo onderhandelen over mijn contract, oa. dat ik meer loon wil. Ik schijt nu 7 kleuren stront.