Wat je even kwijt wil #32

8 likes

Toen ik vanmorgen de berichten hier las over slecht geslapen hebben dacht ik goh, ik ben ook vroeger wakker dan normaal maar ik voel me helemaal fit, wow wat ongewoon, ben ik successful adult aan het worden?
Maar ik zag net dat ik mijn onderbroek binnenstebuiten aan heb gedaan dus who am I kidding :+1:

28 likes

Lekker uit de sportschool door naar de Febo :ok_hand:t3:

10 likes

Ik was gister naar Parasite in de bioscoop en holy shit, wat een bom is dat zeg. Ik moest er de rest van de avond nog van bekomen en hij spookt nog steeds door mijn hoofd.
Wel echt fucking goed, dus iedereen die hem nog niet gezien heeft moet dat zeker doen.

13 likes

Dat is zo rot, om daar een beslissing over te maken. Maar een (ongevraagde) tip, als het kan is het heel fijn om de dierenarts thuis langs te laten komen voor het laten inslapen. Twee weken terug hebben wij (mijn moeder) onze kat bij mijn ouderlijk huis zo laten inslapen. Het ging heel rustig en fijn volgens mijn moeder, onze kat was ook zo bang van/bij de dierenarts, dan is zo een einde bij de dierenarts niet fijn voor zo’n beestje met stress.
Veel sterkte in ieder geval!

Ach, wat sneu :pensive: De familiehond van mijn vriend moest afgelopen zomer ook ingeslapen worden, de dierenarts heeft dat toen bij hen thuis gedaan in zijn eigen vertrouwde omgeving. Op verzoek deed ze het ook zonder infuus omdat hij daar ook altijd heel onrustig van werd. Hij kreeg dus een slaapmiddel ingespoten en is vanaf toen heel rustig ingeslapen met iedereen erbij. Naar omstandigheden was dit wel de mooiste manier waarop hij kon gaan. In overleg was er dus heel veel mogelijk met de dierenarts, dus ik zou het zeker bespreekbaar maken. Wie weet kan er meer dan je denkt. Veel sterkte!

1 like

Van die mini tompoucen. Kleine soesjes oid?

O wat naar zeg, arm beestje. Dan zou dat inderdaad een tussenweg zijn zo’n pilletje als het werkt en ze niet in paniek raakt :pensive:. Sterkte!

1 like

Ugh ik had mijn sportkleren nog aan en had net heel grondig zo’n wit kleimasker op mijn gezicht gesmeerd, ik zag er dus totaal gestoord uit, en toen stond er een bezorger met een pakketje voor de deur :sob:

6 likes

Is het iets waarbij je nog bepaalde dingen moet uitvoeren (iemand mailen bijvoorbeeld of iets op papier krijgen of ergens naartoe gaan)? Als ik opgefokt ben over dingen waarvoor ik nog iets moet doen helpt het mij altijd heel erg om even iets van een planning te maken en een specifieke tijd te hangen aan hetgeen wat ik moet doen, bijvoorbeeld om 6 uur vanavond ga ik dat mailtje typen. Dat maakt het dan een stuk makkelijker voor mij om het voor het moment los te laten en er niet de hele tijd mee bezig te zijn.

Verder, als je even rust aan je hoofd wil, fijne muziek op en proberen een dutje te doen of even wandelen? Of als je meer afleiding zoekt, een podcast luisteren, puzzelen of proberen iets te lezen?

1 like

tenor

2 likes

Haha ik heb griep en ben vandaag voor de eerste keer sinds OOIT ziek thuis gebleven en morgen heb ik ouderavond (ben docent op een middelbare school) en heb ik 21 gesprekken met ouders uit mijn mentorklas en woensdagavond de hele avond profielwerkstukkenpresentatieavond hahaha :clown_face: dus ik ga morgen weer lekker werken want anders moet ik 21 gesprekken afzeggen :pleading_face:

Wow UWV reageerde best relaxed. :grin: Traject bij andere bedrijf is stopgezet en ze zei als gesprek goed gaat morgen moet die man haar meteen bellen zodat ze het kan regelen. Fucking chill. :heart:

34 likes

Wat fijn! Succes met het gesprek

1 like

Dankjewel. :heart:

1 like

Ziek zijn betekend Disney films kijken. Gelukkig loopt mijn abo nog tot overmorgen dus kan vandaag nog lekker veel kijken.

Die van taartenvanjansen zijn to die for.
Maar maakt ws niet uit welk recept je maakt doe ze vooral niet te lang in de oven want dan worden ze hard ipv chewy!!

Oke dankzij @Luzarl heb ik ook weer een afspraak bij de tandarts gemaakt. Was alweer anderhalf jaar geleden :open_mouth:

3 likes

Goede invloed jullie, ik nu ook :grin:

1 like

Goedzo!

1 like