Ugh ik had mijn sportkleren nog aan en had net heel grondig zo’n wit kleimasker op mijn gezicht gesmeerd, ik zag er dus totaal gestoord uit, en toen stond er een bezorger met een pakketje voor de deur
Is het iets waarbij je nog bepaalde dingen moet uitvoeren (iemand mailen bijvoorbeeld of iets op papier krijgen of ergens naartoe gaan)? Als ik opgefokt ben over dingen waarvoor ik nog iets moet doen helpt het mij altijd heel erg om even iets van een planning te maken en een specifieke tijd te hangen aan hetgeen wat ik moet doen, bijvoorbeeld om 6 uur vanavond ga ik dat mailtje typen. Dat maakt het dan een stuk makkelijker voor mij om het voor het moment los te laten en er niet de hele tijd mee bezig te zijn.
Verder, als je even rust aan je hoofd wil, fijne muziek op en proberen een dutje te doen of even wandelen? Of als je meer afleiding zoekt, een podcast luisteren, puzzelen of proberen iets te lezen?
Haha ik heb griep en ben vandaag voor de eerste keer sinds OOIT ziek thuis gebleven en morgen heb ik ouderavond (ben docent op een middelbare school) en heb ik 21 gesprekken met ouders uit mijn mentorklas en woensdagavond de hele avond profielwerkstukkenpresentatieavond hahaha dus ik ga morgen weer lekker werken want anders moet ik 21 gesprekken afzeggen
Wow UWV reageerde best relaxed. Traject bij andere bedrijf is stopgezet en ze zei als gesprek goed gaat morgen moet die man haar meteen bellen zodat ze het kan regelen. Fucking chill.
Wat fijn! Succes met het gesprek
Dankjewel.
Ziek zijn betekend Disney films kijken. Gelukkig loopt mijn abo nog tot overmorgen dus kan vandaag nog lekker veel kijken.
Die van taartenvanjansen zijn to die for.
Maar maakt ws niet uit welk recept je maakt doe ze vooral niet te lang in de oven want dan worden ze hard ipv chewy!!
Oke dankzij @Luzarl heb ik ook weer een afspraak bij de tandarts gemaakt. Was alweer anderhalf jaar geleden
Goede invloed jullie, ik nu ook
Goedzo!
Oneee hoe kut. Kan een collega de afzeggingen doen als je echt zó ziek bent? Ik zou dat best van collega’s willen overnemen als ze echt zware griep hebben. Of met je teamleider overleggen dat je alleen de gesprekken doet en niet de lessen die dag?
Lief dat je meedenkt! Nee hij bood dat laatste al aan, dat ik de gesprekken volgende week op een avond kan doen en hij daar graag voor op school blijft maar ik wil het gewoon achter de rug hebben zelf dus het ligt aan mij ook wel. Ouders komen vaak voor meer dan 1 gesprek ook. Het komt gewoon zeeer onhandig uit, maar er wordt gelukkig vanuit mijn werk wel meegedacht!
Ik loop hopeloos achter met de opleiding die ik volg.
De afgelopen 6 weken heb ik niks gedaan door privé omstandigheden van m’n baas, ben al 3,5 week goed ziek en ik heb gewoon geen motivatie meer.
Ik baal nu van mezelf dat ik gewoon niks heb gedaan. Ben vandaag begonnen met 1 verslag af te maken. Die kan ik doorsturen maar moet er nog 1 half maken en nog een hele. Heb gekeken wat ik precies moet doen en de moed zakt me in de schoenen. Morgen heb ik weer les en moet ik weer een verslag maken.
You can do it!
Misschien kun je even een planning maken en voor jezelf even opschrijven wat je moet doen. En dan per dag er even een paar uur voor zitten. En dan dingen afstrepen als je het hebt gedaan. Dan lijkt het steeds minder.
En als je er bijv 1a 2 uur voor neemt en daarna iets gaat doen wat je wel leuk vind dan zit je er niet de hele dag tegen aan te hikken.
ik had net een, wellicht een beetje vreemde, muziekvideo opstaan op de TV en m’n broertje heeft 3 minuten lang zo gekeken en niks gezegd
Oke nu wil iedereen natuurlijk weten welke video dit was
het valt nog wel mee ook maar ik denk dat hij het even niet meer aankon
vanaf 2 minuten gaat t los
hahaha wat had je verwacht?