Wat je even kwijt wil #32

Oneee hoe kut. Kan een collega de afzeggingen doen als je echt zó ziek bent? Ik zou dat best van collega’s willen overnemen als ze echt zware griep hebben. Of met je teamleider overleggen dat je alleen de gesprekken doet en niet de lessen die dag?

Lief dat je meedenkt! Nee hij bood dat laatste al aan, dat ik de gesprekken volgende week op een avond kan doen en hij daar graag voor op school blijft maar ik wil het gewoon achter de rug hebben zelf dus het ligt aan mij ook wel. Ouders komen vaak voor meer dan 1 gesprek ook. Het komt gewoon zeeer onhandig uit, maar er wordt gelukkig vanuit mijn werk wel meegedacht!

1 like

Ik loop hopeloos achter met de opleiding die ik volg.
De afgelopen 6 weken heb ik niks gedaan door privé omstandigheden van m’n baas, ben al 3,5 week goed ziek en ik heb gewoon geen motivatie meer.

Ik baal nu van mezelf dat ik gewoon niks heb gedaan. Ben vandaag begonnen met 1 verslag af te maken. Die kan ik doorsturen maar moet er nog 1 half maken en nog een hele. Heb gekeken wat ik precies moet doen en de moed zakt me in de schoenen. Morgen heb ik weer les en moet ik weer een verslag maken.

You can do it!
Misschien kun je even een planning maken en voor jezelf even opschrijven wat je moet doen. En dan per dag er even een paar uur voor zitten. En dan dingen afstrepen als je het hebt gedaan. Dan lijkt het steeds minder.
En als je er bijv 1a 2 uur voor neemt en daarna iets gaat doen wat je wel leuk vind dan zit je er niet de hele dag tegen aan te hikken.

ik had net een, wellicht een beetje vreemde, muziekvideo opstaan op de TV en m’n broertje heeft 3 minuten lang zo gekeken en niks gezegd

1 like

Oke nu wil iedereen natuurlijk weten welke video dit was

1 like

het valt nog wel mee ook maar ik denk dat hij het even niet meer aankon
vanaf 2 minuten gaat t los

hahaha wat had je verwacht?

oooohja zo, begrijp ik. weet niet wanneer je ze hebt gezien maar hij is ook wel een hele transformatie doorgegaan haha

1 like

Thanks!

Ik ga vandaag een oud verslag nog verbeteren zodat dat naar m’n docent kan.
Andere verslag kan naar m’n werkgever ter controle.

Ik moet er gewoon even doorheen. Ga alleen nooit meer een opleiding of cursus volgen waar deze docent een onderdeel van is.
Hij hanteert z’n eigen regels en laat je pas door wanneer je een 7,5 hebt…
Op de formulieren staat dat je met een 5,5 door mag.

2 likes

Heb vandaag echt een emotionele rotdag. De nachtbus terug naar mijn woonplaats genomen en echt shit geslapen. Moet vandaag studeren en voorbereiden op verhuizen maar voel mij een emotioneel wrak en wil vooral terug naar mijn vriend.
Een vriendin helpt gelukkig met verhuizen en heeft een (hele kleine) auto maar man want is verhuizen nog 62718181x vervelender wanneer je in het buitenland woont. Helemaal omdat mijn huidige huisbaas constant de boel loopt te fucken en ik er zo goed als niets aan kan doen.

Ja klopt haha, je ziet vooral hoe ze de piramide goed proberen te krijgen. Maar aan de andere kant zal er genoeg zijn wat we niet zien aan training enz.

1 like

School geeft me echt zoveel stress nu, moet binnen een week tijd een eigen tijdschrift gemaakt hebben met een eigen fotoreportage met adobe photoshop & indesign. Heb echt totaal de skills niet hiervoor en veel te korte tijd om het wel onder de knie te krijgen

Ik zou dit zo veel liever doen dan dossiers maken met lessenreeksen. Al moet ik eigenlijk niet zeiken aangezien ik straks ook lessen in die richting ga geven. In plaats van alleen taal.:innocent:

Haha! Dat lijkt mij ook vrij saai. Dit ligt mij gewoon niet, maar ik zal uiteindelijk ook wel weer teveel stressen om niks. Ik krijg nu tegelijkertijd ook een journalistiek vak met dezelfde deadline en die opdrachten en teksten heb ik echt allang al af omdat dat wel mijn ding is :yum:

1 like

thuisbezorgd.nl

2 likes

Ik heb nog niet gesport in het nieuwe jaar, maar ik heb echt geen zin om vanavond te gaan. :sleeping:
Eeuwige strijd dit.

@Dazed

Ik heb sinds vorig jaar lente een kruisspin voor mijn keukenraam.
Heb hem gedoogd omdat hij als kleine spin kwam en ik hem heb zien groeien.

Maar ik had opgezocht hoe oud ze worden maar volgens Google gaan ze begin van de winter allemaal dood?

Mijnes leeft nog overduidelijk en vind het wel prima in zijn (haar? Maar denk zijn aangezien de grootte) web.

Mijn man wil hem buiten hebben maar omdat ik steeds zeg dat hij eerdaags toch dood gaat mocht hij blijven.

Mijn vraag is eigenlijk dus: waarom is hij nog niet dood haha?

3 likes

Ik denk doordat het niet zon strenge winter is geweest en hij lekker knus in jouw warme keukentje zit haha.
Wel schattig dat je hem/haar gedoogd hebt haha.

2 likes

pas op: plaatje van (schattige) spin hieronder

7 likes