Wat je even kwijt wil #32

Waar heb je iets besteld? Als ik het goede zakje niet kan vinden dan prop ik het gewoon in een ander zakje en heb eigenlijk nog nooit een reactie erop gehad, volgens mij moeten ze het sowieso in een nieuw zakje doen want 9/10 mensen vouwt het kledingstuk niet op en scheurt het zakje kapot.

Kan je niet heel even een rondje lopen? Als dat niet kan, vlucht ik vaak naar de wc.

Haha herkenbaar. Bij H&M bijv. is het niet terug te herleiden, ik snap die nummers nooit. Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit hoor!

Andere fout die ik vaak maak: de retourbon niet in het pakje doen. En laatst was ik vergeten de retoursticker op te plakken en daar kwam ik achter toen ik het pakket al had weggebracht. Gelukkig kwam ik er op tijd achter haha.

1 like

Ik heb eindelijk mijn vaste contract binnen! Het is al een tijdje geleden mondeling toegezegd, maar toch fijn als het letterlijk zwart op wit staat.:partying_face:

55 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Een lief kaartje voor hem schrijven?

1 like

In het weekend meenemen voor een etentje? Heb je nu alleen weinig aan maar je zou wel kunnen zeggen vanavond van hey we gaan vrijdag ergens lekker eten om te vieren dat je een nieuwe baan hebt.

Of welke dag dan ook haha.

4 likes

Ik bedacht me net tijdens het ophangen van de was dat ik 1 zwarte vest al een aantal jaar heb en dat ik die gewoon ooit bij de Zeeman heb gekochtā€¦ denk zeker wel 6 jaar geleden ofzo. Andere vest van mij die ik al een hele tijd heb komt van de Takko. Snel maar meer goedkope vesten kopen haha, duur zegt niet altijd iets bewijst dit maar weer.

3 likes

Eerst ongesteld geworden gisteren, vandaag buikkrampen overgeven diaree. Ik voel me niet zo goed nuā€¦

Ik had het net met mā€™n pa over de coming out van NikkieTutorials. Ik vertelde dat ze werd afgeperst en over de reacties op bijv. facebook. Mā€™n pa (is in de 60, opgegroeid in een klein boeren dorpje dus nogal een kloof, soms een beetje te rechts) reageerde toen met; vreselijk, zoā€™n tuig moeten ze oppakken, wat een viezeriken, ik hoop dat Nikkie heel gelukkig mag worden, ze is een mooie vrouw. En ik vond het zo fijn dat hij hier zo open op reageert

57 likes

Ik zat net het fragment over Aart Staartjes bij DWDD terug te kijken en toen degene die Tommie speelde, tevens zijn beste vriend, zijn liedje zong (Dood zijn duurt zo lang) moest ik opeens zo hard huilen, schrok er zelf een beetje van.

En wat is Matthijs van Nieuwkerk soms (of eigenlijk vaak) toch een zak zeg.

7 likes

Had dit ook inderdaad, vond dat zĆ³ ontroerend. Maar ben al de hele week vrij emo :grimacing:

Zalando! Ik kom er niet uit, dus ik stop het ook maar gewoon in een random zakje. Hoor het anders wel haha.

Ik dacht laat ik ook maar eens kijkenā€¦ Nou ik hield het niet meer.

1 like

Mijn vriend is zowat in hongerstaking zodat hij ā€˜goede trekā€™ heeft als we vanavond uit eten gaan. Zo overdreven :confused:

10 likes

Ahh ja daar moest ik ook bij huilen haha, zoā€™n mooi moment van vriend tot vriend. Vooral dat einde met die beelden erbij en dat hij hem soort van nog even toespreekt, zo ontroerend.

1 like

Ben wel verbaasd dat je pa weet wie Nikki is haha!

1 like

de schoonmaakster is beneden naar gasolina aan 't luisteren en ik wil niet haar moment verstoren hahaha dus nu maar wachten tot ik weer veilig naar beneden kan

23 likes

Heuj stage gehaald dit semester :partying_face: nu moet ik naar de bovenbouw en dat vind ik doodeng.

41 likes

Soms crave ik dingen die ik nooit eerder gegeten heb. Nu heb ik bijvoorbeeld zin in corndogs gedipt in suiker. Ben echt benieuwd naar hoe dat smaakt.

2 likes