We weten allemaal dat dat wel gaat gebeuren
Ik voel me beetje depri maar zie nu dat er een nieuw seizoen van Grace & Frankie online is gezet dus nu is het leven weer ietsjes leuker.
Jeej ik heb net een verstopte flitser op tijd gezien Fok de popo!!!1
Als mijn idee van je woonplaats klopt, ben ik waarschijnlijk jaloers op waar je woont Sterkte met het trillen, lijkt me vreselijk irritant!
Ik heb hetzelfde⦠vorige week zei een cv monteur dat het een wonder is dat mijn ketel het gewoon doet? Echt een kutgevoel want ja het is wel een potentieel gevaarlijk ding natuurlijk
Ik schrijf een opdracht over rekenonderwijs en ik merk dat ik een soort oratie schrijf over montessorimateriaal voor kleuters. who am i. Ik wilde niet eens naar een montessorischool en kijk me nu eens (nog steeds van mening dat het voor kleuters heel goed is, not sure for midden- en bovenbouw).
I feel ya. Succes vandaag!
Ik hoop altijd dat Jane Fonda niet doodgaat want dan komen er geen nieuwe afleveringen meer (hoop ntrlijk sowieso dat ze niet doodgaat, maar wow die vrouw is 82, zo wil ik ook oud worden )
Nee volgens mij moet je hem sowieso ieder jaar een keertje laten controleren, eventueel water bijvullen enz⦠mja dat is iets wat je makkelijk vergeet. Althans ik heb ook pas iemand gebeld toen ik geen verwarming meer had
Hahaha toestemming van de vvd ook echt
Ja dat is ook altijd wel beetje mijn angst⦠Voor beide vrouwen eigenlijk wel.
Bij ons is onderhoud om de 2 jaar, wordt door de woningbouw geregeld, maar mijn ouders (koophuis) doen het jaarlijks. Als je er niet gerust op bent zou ik contact opnemen met je verhuurder en anders zelf een bedrijf bellen voor controle.
Ik zit met vrienden te overleggen naar welke IFFR films we willen maar echt keuzestress joh en niemand kan op de zelfde momenten
Welke vega spekjes smaken hetzelfde als die van de vega slager? Vind die zo duur maar wel lekker
Van de appie zelf dacht ik.
Ligt er aan hoe oud de ketel is. Op mijn werk word geadviseerd ketel jonger dan 10 jaar 1 x per 2 jaar en ouder ieder jaar.
Ik vind die van Vivera heeel chill
(Weet niet of die winkel in je buurt is maar alle vleesvervangers zijn nu 3 voor ā¬5 bij Coop)
Dat zal haar leren