Wat je even kwijt wil #32

Ik heb net een cliënt aan het huilen gemaakt maar het was echt ff nodig

10 likes

Haha jaaa! Had ik het toch goed :slight_smile:

Aaaah ik ben echt zo goed bezig aan m’n Adobe Indesign opdracht. Heb er gisteren 4 tot 5 uur nonstop aan gewerkt en ben nu ook alweer bijna 3 uur bezig. Begin het programma eindelijk een beetje te snappen en ondanks dat het nog super sloom gaat begint het ergens op te lijken :muscle:t2:

6 likes

Zo irritant dat je een livestream niet kunt doorspoelen, nog steeds geen uitsluitsel over het verdachte pakketje.

2 likes

Is er iemand heel goed met Excel die ik kan pb’en? Echt goed haha, ben zelf ook wel handig en ken veel formules maar kom er nu niet uit of wat ik wil mogelijk is. Internet doesn’t help.

Ik heb zo m’n theorie examen en ik heb er van de proefexamens welgeteld 1 gehaald :thumbsup: dus ik heb maar wat extra aandacht besteed aan m’n make up. Kan ik tenminste aantrekkelijk ten onder gaan.

Ben alleen nu al bang voor het egokwetsuur dat gaat volgen.

1 like

Succes!!

1 like

Ik zat net in de tram (want het regent) en er kwam een jongen met een hele grote hond aan de andere kant van het gangpad zitten. Zat rustig te lezen en niet op te letten, voel ik opeens iets warms tegen m’n bovenbeen. Die hond had geroken dat ik hondensnoepjes in m’n jaszak had en probeerde even zichzelf te bedienen, zo schattig! Wel suf van die jongen dat hij niet op zat te letten maar het was een leuke hond dus ik vond het niet erg.

34 likes

Eentje kan genoeg zijn natuurlijk! Zet m op :+1:

Ik beschouwde het eerder als een creatieve vervoeging van het Engelse drain (‘deprive of strength or vitality’)

2 likes

Niet geslaagd voor praktijkexamen (4e keer), ik kwam rustig het CBR uit en thuis net ook niks aan het handje; gewoon doorgaan. Maar nu voel ik me toch een potje kut. :persevere:

1 like

Oh ik zeg best vaak dat ik me ‘gedraineerd’ voel. Maar dat is kennelijk helemaal geen woord

2 likes

vanaf nu wel

2 likes

Haha thanks! Heb m gehaald! Nu praktijk nog.

maar m’n theorie 3x bij de eerste poging halen moet ook al een dubieus record op zich zijn

14 likes

Ik zit te studeren in een gebouw van de uni, is er ineens een nieuwjaarsborrel :thinking: er zitten hier 50 studenten in overlevingsmodus en dan 50 man in jurk aan de cava :joy:

11 likes

Aaaghr altijd als ik aan het koken ben, wil mijn moeder elke keer proeven. En het dan ook niet vragen, maar gewoon hoppa de vork erin. WACHT GEWOON TOT IK KLAAR BEN MET KOKEN JA. Ik word er echt agressief van :face_with_symbols_over_mouth::joy:

1 like

Ik wil wel een poging doen je vraag te beantwoorden.

Omfg :rofl::rofl:

1 like

Heb zelf maat 38 en elke keer als ik online shop bij bijvoorbeeld h&m of asos, dan vind ik de plussize en mama collectie haast leuker dan de normale collectie. Alsof ze meer moeite hebben gedaan om iets te ontwerpen wat afkleed en met mooie stoffen en pasvormen. De gewone collectie vind ik dan 12 in een dozijn ofzo.
Dus heb nu gewoon een zwangerschapsjurkje met veel stretch gekocht, wat heerlijk zit en supermooi is bij mijn taille. :woman_shrugging:

9 likes

Ik moet vanavond iets vertellen aan mijn ouders maar ik zie er zo tegen op. En ik snap het niet want ik ben 26 en het is mijn leven. Maar ik heb altijd het gevoel dat ik ze teleurstel met wat ik ook vertel.

3 likes