Ik moet studeren dus ik kijk een livestream van at5 over een verdacht pakketje voor een restaurant in Amsterdam. Staat er ineens een agent in beeld van een jaar of 50 en zn telefoon gaat af. Zn beltoon was alors on danse.
Al sinds zaterdag ziek en ben er zo klaar mee. Vandaag wel naar werk gegaan, maar ga zo weer naar huis. Voelt alleen zo stom om te zeggen.
Super leuk!!! Dat heb ik ook meerdere keren gedaan (toen ik op de middelbare school zat dus alweer lang geleden haha) krijg je nog steeds een passe-partout? Ik ging toen naar 3 a 4 films per dag En aanraders nee geen idee haha
ik wil the lighthouse en muidhond zien maar die zullen daarna ook in de normale bios draaien dus dan is het ook āzondeā, het wordt waarschijnlijk in ieder geval een taiwanese horror maar ik ben alweer vergeten hoe die heet
Er worden nu grapjes gemaakt in de comments over een kale agent. āmijn rechterbal is weg, oh kijk eens aan!ā
Moet er een retoursticker op de bestelling van Wehkamp? Als je hem retour doet bij een DHL punt bedoel ik. Ik zie het nergens staanā¦
Nee, die plakken ze op je pakketje bij het DHL-punt!
Top! Dankjewel!
Ja dat zei mn vriend ook maar wilde ze net kopen maar mijn ah heeft ze niet. Echt stom
Ik heb net een cliƫnt aan het huilen gemaakt maar het was echt ff nodig
Haha jaaa! Had ik het toch goed
Aaaah ik ben echt zo goed bezig aan mān Adobe Indesign opdracht. Heb er gisteren 4 tot 5 uur nonstop aan gewerkt en ben nu ook alweer bijna 3 uur bezig. Begin het programma eindelijk een beetje te snappen en ondanks dat het nog super sloom gaat begint het ergens op te lijken
Zo irritant dat je een livestream niet kunt doorspoelen, nog steeds geen uitsluitsel over het verdachte pakketje.
Is er iemand heel goed met Excel die ik kan pbāen? Echt goed haha, ben zelf ook wel handig en ken veel formules maar kom er nu niet uit of wat ik wil mogelijk is. Internet doesnāt help.
Ik heb zo mān theorie examen en ik heb er van de proefexamens welgeteld 1 gehaald dus ik heb maar wat extra aandacht besteed aan mān make up. Kan ik tenminste aantrekkelijk ten onder gaan.
Ben alleen nu al bang voor het egokwetsuur dat gaat volgen.
Succes!!
Ik zat net in de tram (want het regent) en er kwam een jongen met een hele grote hond aan de andere kant van het gangpad zitten. Zat rustig te lezen en niet op te letten, voel ik opeens iets warms tegen mān bovenbeen. Die hond had geroken dat ik hondensnoepjes in mān jaszak had en probeerde even zichzelf te bedienen, zo schattig! Wel suf van die jongen dat hij niet op zat te letten maar het was een leuke hond dus ik vond het niet erg.
Eentje kan genoeg zijn natuurlijk! Zet m op
Ik beschouwde het eerder als een creatieve vervoeging van het Engelse drain (ādeprive of strength or vitalityā)
Niet geslaagd voor praktijkexamen (4e keer), ik kwam rustig het CBR uit en thuis net ook niks aan het handje; gewoon doorgaan. Maar nu voel ik me toch een potje kut.
Oh ik zeg best vaak dat ik me āgedraineerdā voel. Maar dat is kennelijk helemaal geen woord