Wat je even kwijt wil #32

Hahah ja bij ons zijn Married at first sight en 90 day fiancé/to wed altijd onderwerp van gesprek…

Hoe jij het omschreef is het zo grappig dat het een soort van rare samenleving op zich is hahah

1 like
3 likes

Oh die pony komt er. En die “Omg staat zoooo leuk” en dan 2 sec later " Dit is het stomste wat ik ooit heb gedaan"

Anyhow veel plezier met de pony die jou waarschijnlijk heel goed staat!

Groetjes van iemands wiens pony die ik aan het uitgroeien ben in de weg zit.

1 like

Circle of life

5 likes

Is er een reden dat het forum al 10x uitgelogd heeft de afgelopen 24u?

Haha ik ben met mijn moeder aan het appen in ons privéappgesprek en ik maakte een grapje over mijn vader. Stuurt mijn vader me opeens een appje met “Haha”. Zit m’n moeder het blijkbaar door te geven aan hem en wil hij ook even reageren haha zo random en schattig. Ook echt zo’n vaderappje met alleen “Haha” uit het niks.

42 likes

M’n heeft gisteren goed nieuws gehad van het ziekenhuis en hoeft nu maar iedere 2,5 jaar onderzocht te worden én vandaag kwam z’n baas naar hem toe om te zeggen dat hij vond dat z’n loon wel omhoog kon en ze binnenkort even om tafel moeten. Zo blij voor hem :smiling_face_with_three_hearts:

44 likes

volgens mij is ramsey nasr precies hoe ik ben over 20 jaar
lekker allemaal zooi verzamelen, it’s me

5 likes

Pff ik zit een filmpje te kijken van het liedje ter ere van Aart Staartjes bij dwdd en ik herinner me ineens dat ik niet stil heb gestaan bij de sterfdag van mijn oma dit jaar. Het was de elfde en nu voel ik me zo schuldig dat ik even heel hard moet huilen

1 like

Bij ons op het werk ook (weeral). Duurt ook dagen eer er een technieker langskomt. Indien dit ook zo is bij jullie: sterkte :tired_face:

1 like

Er kwam net een voorstukje van 4 handen op 1 buik langs en toen ik aankondigde dat we dit vanavond gingen kijken stierf mijn vriend volgens mij een stukje van binnen.

3 likes

Zo vervelend wanneer je tiet maar blijft jeuken.

5 likes

Het waait zo hard buiten dat de bloempotten op Mn vensterbank gewoon trillen

Ik liep net met mijn gare hoofd, in mijn pyjama trui, zonder beha en zeer zichtbaar niet matchende sokken naar de supermarkt, maar ik had toch het gevoel dat ik mijn shit together had want er stak een prei uit mijn tas :sunglasses:

58 likes

Heb je bookmatch geprobeerd? Vind dat zelf handiger werken omdat je dan meer kan communiceren met de verkopers en eventueel foto’s kan vragen.

1 like

Het waait hier ook mega hard. Zo blij dat ik nu even niet op het fietsje door de wijk hoef

2 likes

Kreeg afgelopen week van ome google mijn gefietste km’s door. 2454 kilometer alleen voor mijn werk.
Daarnaast komen er nog kilometers bij privé.

5 likes

Ik dacht eigenlijk dat al bekend was dat Nikkie transgender was? Of in ieder geval, ik hoorde het en dacht huh dat wisten we toch al? Maar twijfel of het nu is dat ‘het me niet verbaast’ en dat ik daarom denk oh ja! Of dat ik het echt al “wist”.

Pfff waarom voel ik me toch altijd zo opgelaten en ongemakkelijk als ik mensen uitnodig voor mijn verjaardag? Ik heb echt een hekel aan mezelf soms haha. Super irritant dat gevoel. Ik heb het dit jaar ook echt zitten uitstellen, want ik voel dit ook ieder jaar weer. Ik haat het om mezelf zo in de ‘spotlight’ te zetten ofzo haha

3 likes

Ik dacht hier vanmiddag nog aan toen er een afbakstokbrood uit m’n rugzak stak. Maar dat is zeker niet hetzelfde? :frowning:

1 like