Wat je even kwijt wil #33

Ja maar hij wil de deur niet meer uit. Dus jouw idee gaat helaas niet op hehe

Lasagne eten en morgen friet halen? Hoef je niet door de storm en je lasagne niet weg te gooien.

Ik heb zin om naar buiten te gaan, is dat raar?

Het stormt hier niet echt meer overigens.

Update: niet in de Zaan gewaaid. Wel bijna op mijn bek gegaan met de elektrische fiets van de baas. Eindstand: ik ben met de auto en bijna klaar alweer.

3 likes

Mijn vader moet straks nog naar huis fietsen en ik zie hem er wel voor aan dat hij dat gewoon doet terwijl ik hem al heb gezegd mij gewoon te bellen, dan haal ik hem op. Zo link met die storm.

De Paaseitjes liggen al een tijdje in de winkel, dus de organisatie van Secret Bunny komt uit hun winterslaap vandaan.

We zijn in het Aanmeldtopic Secret Bunny een inventarisatie aan het doen, om te zien of er genoeg animo is voor een nieuwe editie van Secret Bunny.

Tevens zijn we op zoek naar een nieuwe organisator die deze editie samen met @Chesirecat wil regelen, aangezien ik met een baby on the way me niet volledig ga kunnen inzetten. Stuur mij even een privé berichtje als je mee wilt helpen met de organisatie

We horen graag van jullie!

3 likes

Omg… kreeg gewoon een berichtje van dat gekke wijf van dat baantje van gister.
Dat ze nog even een zaterdag wou uitproberen ( aka misbruik vab me maken als gratis kracht) en nog steeds even moest nadenken over het salaris. Maar als die zaterdag goed ging ja dan wou ze het wel.

Ohja ik moest er wel representiever uit zien ( ze vond me heeel huge en ik zou volgens haar niet in dr hippie gewaden passen dus moest ik maar wat onopvallends aan)

Que? Die vrouw is gek.

1 like

Normaal heb ik ook zoiets van je moet ruiken en je ogen gebruiken, maar toch weet ik nu niet of ik mijn pastasaus van woensdagavond gewoon zonder zorgen ga kunnen opeten :weary: Normaal houd ik 3 dagen wel als max. Zouden jullie het opeten? Kan geen poll maken met m’n telefoon nohh

Maar waarom kun je het nu niet beoordelen dan? Ik zou inderdaad zeggen dat als het er nog goed uitziet en goed ruikt gewoon opeten. Als je twijfelt omdat het anders of muffig ruikt zou ik het niet riskeren na 4 dagen.

1 like

Is het iets met room?

1 like

Hahaha nee zeer zeker niet heb haar gezegd van nee niks voor mij joe joe. En dr toen geblokt hahaha. Pleur op zeg.

2 likes

Bij mij stormt het wel nog en volgens mij zijn we in dezelfde stad?

Wel vaker iets gegeten met zal wel goed zijn en dan op de pot geëindigd :see_no_evil:
@Nestley_Toulhouse nee wel kwark of sojamelk, weet niet meer welke van de twee. Geloof kwark.
Edit; ga het gewoon proberen. Misschien doe ik straks vanaf de wc de groeten :wave:t5: (al zit er geen vis/vlees in dus zal wel meevallen) .

1 like

Wou net komen klagen over de spierpijn in mijn bil. Misschien is er vannacht wel een krokodil op bezoek geweest

1 like

Ohja had het even ingekort.

Maar de stiefvader van mn beste vriendin wist dat er bij zijn werk in de straat iemand was die werknemers zocht. Dus hij had vet lief geregeld dar ik daar afgelopen zaterdag mocht werken. Ik dacht nja voor de time being wil ik het wel even doen voor wat extra geld en zo kan ik rustig verder solliciteren enzo. Nja toen ik binnen kwam was haar eerste opmerking " zo jij bent wel huge"
( ik heb maat 50 maar ben daar niet onzeker over ofzo) toen daxht ik al wtf maar oke prima. Ze vond dat ik niet representatief was voor de winkel want volgens haar zag ik er shabby uit. ( had een mooie maxi jurk aan mja kan me voor stellen dat als mensen naar mn mooie jurk vragen dat ik dan een andere winkel noemt dat de 3 mensen die binnen komen dan ook nog eens ergens anders gaan shoppen)
Toen moest ik ook maar even klanten helpen en doen. Ze had me niet eens uitgelwgd hoe de kassa werkte. Dus ik een klant geholpen en toen stond ik daar van eh jaa… zei ze ja nou probeer maar wat he… QUEEEE?
De hele dag zat ze ook andere medewerkers die daar soms werken of gewerkt hadden af te zeiken. En ohja ook niet geheel belangrijk ze vond het helemaal niet leuk om met klanten te praten… dus ze negeerde die maar een beetje tot ze echt wat kochten.
En toen hadden we t over het salaris. Ze had niet veel te besteden want op een zaterdag zou ik er dan als extra kracht komen. Dus zat ze te denken van of een deel zwart en een deel wit. En toen kwam ze over het minimun loon van een volwassenen ( ze zei ietd van 9.50 maar vgm is dst ook al vet weinig) en dst was ook al te veel. En blijkbaar betaalde ze een andere vrouw op de zaterdag ook maar 5 euro.

Mja als je daar staat dan denk je ik moet levend thuiskomen hahaha dus ik deed maar gwn asrdig maar onderweg naar huis viel t kwartje pas en voelde ik me heel raar.

1 like

Haha die presentator van NOS helemaal doorweekt, ahhh

2 likes

Nja ik ben gewend van zwart werken dat je dan wel fatsoenlijk loon ( vaak meer zelfs) krijgt maar dan gewoon in je handje ipv via de bank want dan moet er belasting over betaald worden.

5 euro klinkt voor mij als uitbuiten hahaha.

1 like

Pffff wat een raar verhaal dit! Goed dat je niet daar gaat werken hoor

1 like

Ik kijk een serie en nu zet ik hem niet per se op pauze omdat m’n mobiel afleidt (@lapzwans) maar omdat het zo spannend is :weary::weary: