Ik wil vanavond heel erg lekker (uit) eten, maar ik weet niet wat en met wie.
Wat een zwaar leven
Ik word net wakker en moet vandaag boodschappen doen en de wind was vannacht al enorm zo tussen die hoge gebouwen in. Ik wil niet meer buiten maar ik moet
Jemig in Amsterdam worden zelfs parken gesloten… wtf. Ik denk echt nog steeds dat het allemaal weer een storm in een glas water wordt.
Hihi
Nee idd, ik vind het weer zoo overdreven. Level up, Ciara. Ik wil sensatie! Anders bestel ik vanavond gewoon eten
Dat doen ze vrij snel (hier tenminste). Want als een tak van een boom waait oid en iemand gewond raakt zijn ze zuur…
Want een storm is alleen maar leuk als er veel schade aangericht wordt en mensen gewond raken?
Sowieso dat geklaag van mensen; “Pff overdreven gedoe.” Wat is er mis met een aantal voorzorgsmaatregelen treffen als dat betekent dat er minder mensen gewond kunnen raken. Alsof je alleen een code oranje uit mag roepen als je het 1000% zeker weet.
De hele stad staat vol met bomen. En ik heb nog niet eerder gezien dat ze parken sloten.
Ik ben net buiten geweest en vind het geen hardere wind dan op andere winderige dagen. Dus ja, ik vind het tot nu toe een beetje overdreven. Maar misschien komt het nog.
Hier in het oosten van het land zou het pas eind middag/begin avond los moeten barsten. Ik ben benieuwd! Zo de prullenbakken buiten nog even in de schuur zetten voor de zekerheid.
Betekent dat ik zo dus gewoon kan sporten en boodschappen kan doen. Maar ik kan de zin nog niet vinden
Er wordt overal in het nieuws gezegd dat vanavond de ergste windstoten zijn. Dan zal het nu nog wel meevallen.
We gaan het meemaken!
Nou Ciara had me bijna te pakken hoor. Wilde nog even snel de kattenbakken verschonen en een windvlaag pikte een drol op en die vloog recht langs mijn gezicht.
Hier ook aardig wat wind al en overal takken op de weg. Ben benieuwd, want het gaan hier vanaf 16.00 echt los blijkbaar.
Niks moet, tenzij je geen eten meer hebt
Mijn man werkt in een stal, heb net een koe geaaid en die likte aan mn arm.
Wilde eigenlijk alleen mee om een zieke windvideo in het weiland te maken maar ik moet wachten tot hij klaar is omdat als ik in mn eentje de staldeur open doe die uit zn voegen waait
Ik vind het nu hier in Zeeland echt wel al heel hard waaien! En de wind klappert in de afzuigkap en suist rond buiten
Ik ben in Brabant! Mn moeder merkte een uurtje geleden nog vrij weinig, maar wij zijn ook wel wat gewend
Ik voel me lusteloos en weet niet wat ik wil
Iemand een idee om te bakken? Twijfel of ik naar mijn moeder ga om een puzzle op te halen