Wat je even kwijt wil #33

Ja klopt! Maar hij deed sinds het officieel was al weinig moeite meer. We zagen elkaar bijna niet meer, ik mocht z’n vrienden en familie niet ontmoeten, hij wilde mijn familie niet ontmoeten… Ik heb het ook te lang door laten gaan denk ik.
Maar dat valt mij ook op! Echt bizar hoe je zo met mensen om kunt gaan

1 like

Wat naar om te horen dat hij zich zo gedraagd zeg! Klinkt echt niet als een leuke jongen(blijkbaar past zn kat goed bij hem) goed dat je de positieve dingen er al van inziet!

4 likes

Nee hij is dood! :sob::sob::sob: En nu neemt hij de telefoon nooit meer op #sadlife

Ik word er helemaal moedeloos van. Mijn realistische gedeelte weet ook wel dat niet elke man zo is, maar ik krijg er door alle verhalen en ervaringen van mezelf bijna een hard hoofd in.
Ga je het nog met hem uitpraten of laat je het zo?

Vreselijk he. Ik zie er daardoor zo tegenop om weer te gaan daten. Jammer dat je mensen niet op een zwarte lijst kunt zetten op datingapps als waarschuwing voor anderen haha.
Hm als hij morgen nog niks heeft laten weten app ik hem dat het klaar is. Ik weet nu al dat hij toch geen tijd wil vrij maken om af te spreken.

Mochten jullie vanavond op het nieuws horen dat een thuiszorgmedewerker in de Zaan is geblazen , dan ben ik dat :v:
Ben benieuwd hoe erg ik weg geblazen ga worden.

5 likes

Ja echt heel stom, en ook heel herkenbaar dat je het gevoel hebt dat je te lang door bent gegaan. Maar niet jouw fout dat hij zo weinig fatsoen heeft, zulk gedrag zou je niet op moeten hoeven anticiperen.

Hoop altijd maar dat we op 't forum omstebeurt dezelfde eikels daten en dat het er minder zijn dan we nu denken.

1 like

Ik lees net op nu.nl dat er al wat thuisbezorgd restaurants niet meer bezorgen. Mag hopen dat als het nodig is dat ze dat dan toch overal in het land gaan doen…

Voor de schommelende vliegtuig liefhebbers. Livestream Schiphol! Volgens mij staan ze alleen niet op een goed plekje.

8 likes

Ik zit ook al even te kijken. Zo droog hoe die eend (?) in beeld kwam tussendoor.

1 like

Ik vind die “het stelt niks voor houd op met je waarschuwingen” opmerkingen zo stom.

Liever een waarschuwing teveel dan te weinig toch? Kunt beter voorbereiden op iets wat meevalt dan andersom. Lijkt me.

21 likes

Op mijn werk is het calamiteitenplan in werking gesteld, omdat ze mega drukte verwachten op het werk. Allemaal leuk en aardig, maar vraag mij überhaupt af of ik er wel kan komen hahah. Op dit moment rijdt er op ‘mijn’ traject niks.

Ohh wat erg @Flopsyunicorn hahah sorry!! Echt helemaal verkeerd gelezen. Thuiszorg heeft helaas weinig keus ben ik bang. Hopelijk valt het mee voor je!

3 likes

Ohhh echt? Wist ik niet.
Edit: ik overdacht het nog ff. Maar ik hem hem trouwens wel echt afgewezen/verwijderd maanden geleden en ik heb vaker afgelopen tijd mijn profiel even open gehad en zag toen dit niet gebeuren. En nu had ik hem ook gisteren openbaar gedaan en kreeg pas vanmorgen die melding. Krijg echt meteen nare herinneringen aan destijds en wil daar niet mee geconfronteerd worden maar goed. Op zich hoef ik zijn profiel niet te bekijken natuurlijk.

Liep net over straat en er waaide ook al bijna een kerstboom in mijn gezicht!

1 like

Ik werd echt bijna heen en weer geslingerd over straat heen. En toen kwam er iemand aanlopen hoor, met Nordic walking stokken. Wtf man :sweat_smile:

1 like

Pffff we zitten nu bij een pubquiz en ik dacht dat ik wel wat wist maar dat valt even vies tegen. Wisten jullie bijvoorbeeld dat Nederland een vulkaan heeft? :scream: wij niet dus de naam wisten we ook niet

3 likes

Ik vind dat het al best hard waait hier. Viel net bijna om door zo’n harde windstoot :joy:. Echt medelijden met/respect voor de thuisbezorgd en new york pizza mensen die ik zag fietsen

Oh oh oh die weet ik! Zuidwalvulkaan! Toch?

1 like

Ik heb hier nog nooit van gehoord. Weer een feitje rijker nu :sunglasses:

1 like