Wat je even kwijt wil #33

Hehe eindelijk het bachata nunmer wat ik al een hele maand in mn hoofd heb gevonden haha

1 like

Haha dit is ook echt mijn nummer 1 ergernis op werk (nee oke sommmige collega’s zijn wel erger).

1 like

Ik moet een vervelend telefoontje plegen en ik heb zo’n schurfthekel aan bellen, al helemaal als het niet met een hele fijne boodschap is (al maak ik het in mijn hoofd 100 keer erger dan het is, het valt eigenlijk best mee)

Kun je niet een “voorbereidend” mailtje of appje sturen naar diegene? Dan weet hij/zij al een beetje wat er komen gaat. Misschien maakt dat het minder moeilijk/vervelend.

Succes in ieder geval!

—————

Mehh ben misselijk van veel te veel paaseitjes. :nauseated_face:

Ben een beetje gestart met inpakken van mijn spullen. Kan je verzekeren dat dit nog wel even gaat duren.
Heb 1 mega doos vol met spelletjes en puzzels, heb minstens net zoveel boeken…
Iemand nog tips voor goede dozen? :sweat_smile:

1 like

Ga je verhuizen?

1 like

Ja!
We hebben een huis gekocht en hopen over een week of 4 de sleutel te hebben.
Heb mijn kerstboom laten staan in de kamer omdat ik die anders weer van zolder moet halen voor het verhuizen .

3 likes

In ieder geval niet te veel boeken in 1 doos - combineer het met andere spullen. Zowat al mijn verhuisdozen bestonden uit ‘boeken + …’ (kleren, keukengerief, …).

Dat is een goede.
Ik las in het verhuistopic over boeken in een big shopper. Denk dat ik die tip ook ga proberen

1 like

Ik heb een nieuwe baan en vrijdag meteen de laatste dag bij mijn huidige baan, zo blij! En nu ga ik lekker decadent naar een luxe kapper :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Gefeliciteerd! En snel, je had vanmiddag een gesprek toch?
Wat ga je doen?

2 likes

Werkte je nou al zolang in de f2f marketing? Want ik dacht dat je hetnal heel lang niks vond!

2 likes

Ja nog steeds! Een jaar. Ik vond het niet altijd leuk, maar het verdient prima en is gezellig. @tuula ik ga op kantoor werken bij de grote clubactie!

Ah leuk, dat ken ik nog van ‘vroeger’. Hopelijk een verbetering op je vorige baan met veeeel leukere collega’s :relaxed:

Ik hoop het! De werktijden zijn beter en het salaris stabieler, dus kom maar op

1 like

Mijn vriend klaagt wel eens dat ik teveel kleren heb. Ik heb vandaag een witte was gedraaid met 21 identieke witte t-shirts van hem. Mijn kledingstukken zijn tenminste nog verschillend.

30 likes

Als nou iets wat roods had afgegeven had hij iig nu ook roze kledingstukken of met tie dus effect.

1 like

Goed dat je de namen er ff bijzet. Dan weet iedereen meteen wie er vanaf nu voorgetrokken gaan worden #kliekjesgedrag #transparanteaanpak #moderatorlife

23 likes

Ieuw ik haat het als mods vrienden hebben. Het is het een of het ander hoor, it’s lonely at the top.

17 likes

Verdorie, vergeet ik de hashtag #nofriendsallowed

3 likes