Deze week is raar. Vrijdag ben ik ouder dan een goede vriend van mij is geworden en slechts 3 jaar verwijderd van de leeftijd die mijn moeder mocht halen. En enerzijds voelt het alsof ik zelf weinig heb gepresteerd tot nu toe omdat ik veel typische dingen waarmee volwassenheid wordt geassocieerd mis (geen eigen huis, geen relatie, moet veel opnieuw opbouwen), anderzijds is het ontzettend knap dat ik nog leef en het er best goed vanaf heb gebracht de eerste 30 jaar. Al eet de achtergelaten leegte mij soms wel op.
Ja kan ze niet per se ongelijk geven, maar hou het gewoon voor je. Heb ze idd geblokt maar de rest ze die berichten dan nog wel
Een vriendin en ik willen een fles whiskey kopen voor een andere vriendin voor haar afstuderen. Ik lust geen whiskey en die vriendin van me heeft er ook niet zoveel verstand van. Vriendin voor wie het cadeau is houdt wel van whiskey, maar is ook echt geen megafijnproever. Iemand tips of advies voor iets wat we kunnen kiezen? Ik ben totaal overweldigd hahahaa
Ik heb in de Gall en Gall gevraagd om hulp toen ik het ging kopen. Wel goeie tips gekregen!
Wat goed dat je hulp gaat zoeken. Dat is echt een hele grote stap. Misschien heb ik een tip voor je. Als je wilt, kan ik je een pb sturen.
Thanks! Eens kijken of we daar heen kunnen. En anders ga ik inderdaad voor de tactiek van @Krabsalade met mooiste naam of mooiste fles hahaha
Omg ik heb nu gewoon al last van hooikoorts? Nog meer mensen die daar nu al last van hebben?
Herkennen jullie ook, dat je eigenlijk vroeg wil slapen, zodat je lang kunt slapen, maar niet vroeg wil slapen omdat je dag dan alweer voorbij is en je morgenvroeg weer moet werken ?
Ik kan toch zo gelukkig worden als mijn kat op schoot ligt
Nee maar er vliegt wel een mug in mn kamer.
Dat exact is mijn dagelijkse worsteling!
Ik heb een appblock app waardoor ik niet meer op socials en het forum kan na 2215 op m’n telefoon.
Normaal is dat prima want dan ga ik dus naar bed maar nu ben ik nog ruim een half uur onderweg naar huis.
Maar het gaat pas in als je van scherm wisselt dus ik kan stiekem nog op het forum, voelt echt alsof ik het systeem gehackt heb.
Oh ja er is geen workaround behalve de app verwijderen maar dan ben ik al m’n programma’s kwijt die ik daarin gezet heb.
Welke app is dat?
Volgens mij heet die gewoon appblock of appblocker op Android.
Ik kan het nu dus helaas niet opzoeken haha.
En je kan dan met het slotje het programma op slot doen zodat je het ook niet stiekem kan aanpassen (dat deed ik de hele tijd eerst haha). Maar heb nu voor 2 euro een uitbreiding gekocht en heb m’n programma’s daarmee echt helemaal op slot gezet.
Ik heb ineens ontzettende snack zin dus heb wat borrelhapjes in de fryer liggen!
Ik ben zo blij met mijn kat Hebben hem nu al ruim anderhalf jaar, maar mijn grote droom was echt een grote rode kater en die is gewoon uitgekomen. En dan is het ook nog eens het liefste dier ooit. Word elke dag weer gelukkig van knuffelen met hem
Nog bijna een hele week om nog leukere plannen te maken
Kunnen we morgen weer veilig fietsen of waait het dan nog steeds heel hard?
Ik ben ineens zo bang voor het Coronavirus. Ohhh love m’n nachtelijke piekermodus
Zo echt hoor, de wind is niet normaal hier