Wat je even kwijt wil #33

Nou dit is heel herkenbaar. Er komt geen einde aan die witte shirts? Hij blijft ze kopen ook.

Lol mijn vriend vindt dat ik zo veel paar schoenen heb.

… Ik heb er drie.

7 likes

Ja dat ook! Meestal is dat omdat er dan een deel in de wasmand ligt. En nieuwe kopen is sneller dan even de machine aanzetten.
@LeviOHsa is jouw vriend zo’n persoon die één paar schoenen heeft en pas nieuwe koopt als ze versleten zijn? Drie paar vind ik zelfs weinig :joy:.

1 like

Haha ja precies hij heeft twee paar. Nette en normale. :’)

Hij zegt er verder nooit wat over tegen mij hoor ik hoorde hem alleen tegen een vriend zeggen dat vrouwen altijd zo veel schoenen hebben en mij als voorbeeld geven. Bless. :joy:

1 like

Gefeliciteerd!! Super goed!!

Ik vind het zoooo leuk als ik in dit soort berichtjes wordt getagd :heart_eyes: :muscle: dus kom maar door met alle succesvolle FF’ers met nieuwe banen en goeie opslag en onderhandelingen!

11 likes

Haha wat leuk! Je bent spirit animal voor iedere ~girlboss~ op dit forum.

image

17 likes

Wat fijn! Gefeliciteerd!

1 like

Ik had net een training en moest een brandje blussen tijdens die training. Pfff vond dat toch wel even eng.

Haha kut, voor het eerst in anderhalf jaar toch een keer in de verkeerde metro gestapt. Kwam er ook precies één halte te laat achter :ok_hand:

Ik ben vandaag uit de verkeerde bushalte gestapt omdat altijd 2 oude landhuizen op elkaar lijken en dan denk ik al ‘thuis’ te zijn. Al pakte dat wel goed uit want tussen die halte en de volgende, de juiste, was file. Volgens mij ben ik daardoor eerder thuis dan normaal. :upside_down_face:

1 like

Nice, doe je beter dan ik. Ik dacht nog net een trein later te kunnen pakken maar die zag ik wegrijden toen ik aankwam en nu heeft de volgende 10 minuten vertraging :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Woah kans dat de lynx weer in NL komt?! In mijn hoofd is dat echt een dierentuindier (dat is natuurlijk sowieso slecht) maar niet in het wild hahaha

3 likes

Cougars, wolven, lynxen. We hoeven alleen niet te wachten op poolvossen :frowning:

Ik ging net een praatje geven op een studievoorlichting en ik vond het wel weer even spannend, maar ging goed gelukkig!

5 likes

Ik kan echt nuet wachten om weer te dansen is het al vrijdag?

3 likes

Ik was vanmiddag met mijn moeder bij een sanitairwinkel (?) om te bespreken hoe hun badkamer en wc er uit moet komen te zien en ze hadden er zo’n luxe wc! Toen ik de deur open maakte ging de bril automatisch omhoog, werden Mn billetjes verwarmd!!! en ze hadden zo’n toiletdouche die ik heel enthousiast heb uitgeprobeerd :rofl: het werd zelfs droog geföhnd!

Nu wil ik ook zo’n toilet. Hahaha

16 likes

In Japan heb je dit overal, zelf in metro station en het is zo chill !!!

Brandje blussen was onderdeel van de training.
Was binnen in een hok waar ze ook veel rook konden simuleren.
Had een smoke hood op en dat was niet relaxt.

Lees, ben iemand die bij scheikunde nooit de gasbrander aan durfde te steken.

1 like

Ik ben op dit moment door mijn activiteiten-logboek op Facebook aan het scrollen om oude antwoorden op tags te verwijderen. Af en toe lach ik iets te hard om mijn eigen grapjes :thumbsup:

11 likes

Ik bedenk me net ineens dat ik vroeger uit ging en dan in de winter gwn een heel stuk fietste met blote benen… en dan ook een of ander sexy topje en dan alleen winterjas en sjaal om haha.
En nu wil ik dit weekend ook blote benen maar zit ik te bedenken welke 700 lagen ik aan doe.

3 likes