Ik lag al een uur wakker dat ik maar ben opgestaan en zo eerder op werk ben. Wie is dit? Ik stort denk ik vanmiddag wel in. Nog geen 5 uur geslapen
Edit: uur later en ben nu al kapot Ik zie er ook echt niet uit. Mijn ogen staan zo anders als ik amper heb geslapen hè. Kijk half scheel ofzo.
Ja ik!
Gisteren al zo’n last gehad van mijn ogen.
Focusme hen ik voor Android! @Kusjessoldaat je kunt hierin verschillende programma’s zetten qua wat je wilt blokken. Vind het handig want als ik niet eindeloos scroll op het forum of insta kan ik wel eindeloos scrollen door oude foto’s of Whatsapp gesprekken, en je kunt dus alle programma’s/applicaties blokken.
Zou zooo graag een dag vrij nemen en bijslapen
Ja dat kan bij appblock ook idd!
Ik heb deze 2 programma’s erop staan, en wil mail in sleep nog vervangen voor LinkedIn.
Onze hond moet altijd spugen als hij veel te veel achter elkaar drinkt. Nu heeft ie dus gister met uitlaten (wat iemand voor ons gedaan heeft) overgegeven op de stoep. Diegene heeft dat niet weggehaald oid. Nu krijg ik via messenger een screenshot van hem met de hond. Of dat onze hond is. Dus ik zeg ja met degene die hem 1x pw uitlaat. Heeft ze dus nu een screenshot gestuurd dat hij overgeeft (niet voor hun deur precies, maar wel op het stukje stoep voor hun huis) met de mededeling of we dit even kunnen opruimen, hun dochter heeft erin gestaan. - ehm ja super vervelend, maar ik vind dit wel echt heel erg overdreven (dat het zo incl die screenshots gestuurd wordt)? Of ligt dit aan mij? En daarnaast, hoe moet ik dit dit weten, zonder camera, ik was aan het werk.
Heel overdreven inderdaad. Ze kan er ook zelf ff snel een emmer water overheen gooien als ze er zoveel last van heeft.
@Tamara @Oprah blij dat ik niet de enige ben die het toch wat overdreven vindt. Heb nu terug gestuurd dat ik het heel vervelend vind, maar dat wij dit niet zijn, zoals ze zelf kan zien. Verder dat ik het ook niet zo waardeer dat ze dan gelijk beelden stuurt. En dat m’n man er vanavond wel ff naar kijkt na t werk.
Wat is dit voor 1984 stijl ook zoveel meer werk met foto’s en screenshots, als ze die tijd en energie in een emmer water had gestoken was er geen probleem…
ik dacht trouwens dat je op openbaar terrein geen beveiligingscamera gericht mag hebben. Maar geen idee of dat klopt.
Nee dit laatste dacht ik ook. Ze zegt nu dat ze geen privacy schendt omdat ze d’r privé terrein in de gaten houdt. Wist niet dat de stoep van haar was. Maar goed. Ik ga niet eens meer reageren. Het is goed zo
Haha wauw lekker overdreven. Snap dat het vervelend is maar dan zou ze ook zelf een emmer kunnen doen en dan even checken of het van jouw hond was, maarja haha
Oh, dit vind ik dan weer een beetje flauw terug.
Ik vind het idd overdreven dat ze niet zelf even een emmer water erover heen gooit, maar dat te counteren met ‘dat waren wij niet’ vind ik net zo flauw. Het is wel jullie hond en als zij flauw en overdreven doen, hoef je er toch niet in mee te gaan en kan je er ook best even een emmer water overheen gooien, zou ik denken. Opgelost.
Ja we gaan vanavond ook kijken en ik begrijp ook wel dat ze er iets over wilt zeggen, maar waarom met al die screenshots… en opzoeken in de camera ed. Ik kan ook niet weten dat hij daar heeft overgegeven toch, als ik niet zelf met hem gelopen heb? Of moet ik elke dag na m’n werk nog ff het rondje lopen dat hij gelopen heeft en alles wat zo mogelijk van hem kan zijn weg halen? Lijkt me ook niet te doen.
Edit: in het berichtje waar ik zei dat wij dit niet waren zei ik dat we het anders wel weggehaald hadden. ~onvolledige info jongensss~
Het is super flauw en kut van die mensen, dat staat buiten kijf. Die beelden zijn ook super overdreven en kan me ook voorstellen dat je er pissig over bent dat iemand het zo aanpakt. Je kan het idd niet weten, maar nu weet je het wel door hun flauwe aanpak en als zij per se willen dat je er een emmer water over heen gooit, waarom niet? Zou het niet per se verder willen escaleren. Maar goed, jouw keuze.
Eens. Ik vind de reacties hier nogal overdreven. Het is jouw hond, jouw verantwoordelijkheid.
Het is wel heel petty met al die screenshots, dat ben ik met je eens. Een nee tuurlijk hoef je niet een rondje te gaan lopen om te checken of je hond heeft overgegeven (misschien handig als je daar afspraken over maakt met diegene die hem uitlaat), maar ik vind nu wel dat je je handen er heel makkelijk vanaf trekt.
@Damnatio @monkeyslut misschien heb je t gemist, maar we gaan er nog wel naar kijken. Maar m’n man is aan het werk en ik zit met een heel ziek kind en baby thuis en kan even de deur niet uit… m’n moeder komt later in de middag en dan kan ik t even checken. Dus t is niet dat we er niks mee doen. Lezen is ook een kunst hè jongens. Het staat er al meerdere keren. Ik ga alleen verder niet meer op haar reageren, nadat ik al gezegd heb tegen haar dat we ernaar gaan kijken
Hee, iemand kan hier toch ook gewoon een andere mening hebben dan jij? je vraagt wat mensen ervan vinden, je hoeft niet gelijk gepikeerd te doen als iemand wat anders vindt.
Huh ik heb dat ook gewoon gelezen? Het gaat me gewoon om hoe je op de hele situatie reageert.
En idd wat @Damnatio zegt. Take a chill pill.
Uiteraard mag dat. Maar als er gezegd wordt dat er geen verantwoordelijkheid wordt genomen is dat niet juist, dus dat wilde ik even ophelderen. That’s all.
Oké, kwart voor 10 en mijn werkvoorraad voor de dag is gewoon op? Wel frustrerend, want er komt heel veel werk aan, maar dat hangt al maanden op iets buiten mij om. En nu heb ik tijd, maar over een paar weken eigenlijk niet echt meer…