Wat je even kwijt wil #33

Hm ja tot 15 euro ofzo? Maar bedankt! Ik ga die even opzoeken. Ik heb hier alleen geen lush in de buurt. Zie wel dat ie te bestellen is, maar vind dat dus wel altijd “eng” omdat ik dan bang ben dat het niet werkt en dan zit ik met zo’n pot :sweat_smile:

Edit: ik zie nu je edit. DM heb ik wel in de buurt, dus zou ik ook kunnen proberen!

Ik gebruik de reinigingsmelk voor de gevoelige huid van kruidvat en masseer dan met mijn vingers de mascara etc. weg.

Wil ik ff Nikkie zien bij dwdd zit HALINA daar ja daaag

1 like

Thanks! Totaal niet aan gedacht dat ze bij kruidvat natuurlijk ook gewoon nog andere reinigingsproducten hebben haha. Ga ik proberen!

1 like

Wat is die reclame van Topbloemen.nl? Ik lig in een deuk. Zo slecht geacteerd!

1 like

Van welk merk?

Dat had ik ook met deze! En het haalde mn mascara er niet eens af. Echt een zinloos rotproduct. De remover van de HEMA is ook cheap, die vond ik wel prima altijd.
Ik gebruik een van die solide balms van Lush waarmee ik gelijk al mn make-up verwijder, die is erg fijn (en plasticvrij!).

1 like

Met een michelair water. Of kokos of olijf olie.

1 like

Dacht for realz dat ik in het beautytopic zat :thinking:

7 likes

Ik ben echt chagrijnig op alles man. Omdat we te laat gingen eten terwijl ik zo moet sporten en nu moet sporten met een veel te volle maag. Omdat m’n vriend zo teringveel herrie maakt met de chipszak. Om de puist op mijn kop. Om alles op tv.

Ik kan een paar weken niet naar mijn sportles op donderdag om een chille tijd. Nu moet ik op maandag om 20:30. IK HEB HIER MOEITE MEE.

Normaal lig ik dan al lekker gedouched en al op de bank.

Ik vind het stom van mezelf maar ik ben zo kleinzerig. Ik was even langs de tandarts gegaan omdat ik een onwijs gevoelige kies had, daar heeft hij toen een laagje vulling op gezet zodat het minder gevoelig is. Maar hij moest wel even boren voor een goede ondergrond. Ik laat het altijd verdoven maar ik dacht, vooruit maar. Maar die pijn :weary:

Oooh ja zo herkenbaar, had ik vorige keer ook idd met niet fit zijn en thuis blijven.

Haha waar zij was, was ik niet. Ik weet niet waarom, maar inderdaad zo ongemakkelijk. We zijn elkaar maar een beetje uit de weg gegaan. Voor haar ook wel zo makkelijk.

Een jongen reageerde gatverdamme op mn instafoto en nu is er een discussie met forummeiden en vrienden van me en hem en ik lig dit gewoon in bed te aanschouwen :heart:

18 likes

WAAROM laat Gordon zich levend begraven. Waar is dat in godsnaam goed voor.

Jammer dat ik je niet op Instagram heb. Had hem graag even uitgescholden.

Er ligt ergens een blikje buiten dat heen en weer rolt door de wind en het is zooo irritant.

3 likes

Wow bizar?? Wel heel fijn dat de forum meiden/vrienden van je het voor je opnemen! Als ik je insta had zou ik echt zwaaaaar boos worden op die gozer

1 like

Maar t gaat best ver allemaal? Neemt niet weg dat hij z’n lelijke bek moet houden maar er worden wel heftige dingen gezegd nu. Waarom block je ze niet.

2 likes