Tbh zijn er genoeg mensen die dit net zo goed doen hoor. Maar goed, dat maakt het natuurlijk niet minder kut.
Vanochtend om half 9 thuis gekomen van een feestje en wilde echt vroeg gaan slapen… maar toen besloten we The Stranger te kijken en nu is het ineens bijna 12u. Krijg ik spijt vannnnnn!
Het weekend is echt voorbij
Ik kan niet slapen en mijn wekker gaat over 7 uur boeee. En ik heb hongerrr oké ga nog even thee drinken en eten.
Wacht eens even wanneer begint dat carnaval gebeuren…
Er waren vorig griepseizoen alleen in Nederland naar schatting 400.000 gevallen van griep, daarvan zijn er zo’n 2500 overleden aan de griep. Er zijn nu wereldwijd nog geen 100.000 mensen besmet met Corona, en 1600 mensen overleden. Wereldwijd zitten we dus nog ruim onder wat een mild griepseizoen alleen al in nederland aanricht.
Donderdag
Waarom ben ik al wakker??
Gadver ik voel me echt belabberd. Gisteren al hele dag ziek gewerkt en zometeen weer. Hoop echt dat ik ietsje eerder naar huis mag…
Er waren dit weekend heel veel plaatsen die al prinsenreceptie hadden, kinder optocht of bonte avond voor de kinderen.
Wil echt slaaaaaaapen.
Ik ook! Maar zit alleen dus niemand die mn verhalen aan kan horen.
Ik heb deze week een dag met allemaal activiteiten waarop ik dacht van hoe de fuck ga ik mijn werkuren maken, geen tijd voor :’) Ik dacht dat verlof aanvragen lastig zou zijn, op zo’n korte termijn en hoeveelheid werk dat er ligt. Maar niet geschoten is altijd mis en nu heb ik een vrije middag en no stress Super fijn.
Er heeft een kut kraai op mijn tas gescheten en ik krijg de vlek er niet uit
Waarom komt het dan toch zo groot in het nieuws? Want het klinkt zo inderdaad minder eng, maar het is toch veel in het nieuws.
Omdat het nieuw is en ‘we’ geen idee hebben hoe het gaat groeien en ontwikkelen. Maar inmiddels is het ook wel een mediahype geworden.
Ik heb al zoveel bedrijven gebeld en gemaild voor een stage, maar hoor vervolgens niets meer terug. Word er echt een beetje moedeloos van, vooral omdat de deadline voor het vinden van een plek al vrij snel is en er ook nog eens carnaval tussen zit. Ik heb zojuist weer contact gehad met een bedrijf en heb er wel echt een goed gevoel bij, dus ga nu heel hard duimen dat dit iets wordt
Neeeee de Wandler?
Ja bah het is echt te warm voor een winterjas maar de wind maakt het te koud voor iets anders
Ja dit is echt die vervelende tussenperiode waarin een winterjas ervoor zorgt dat je je kapot zweet, maar de wind te koud is voor een dunnere jas. Geef mij maar gewoon lekker lente en spijkerjasjes en dergelijke