Oh shit ik bedenk me net dat ik nog een pakket moet wegbrengen, een vriendin moet helpen een busje uitladen vanavond en ook nog met iemand heb afgesproken voor een drankje. M’n dutje is cancelled.
Oh god, ik ben door YouTube opeens van plan om mijn MacBook te gaan upgraden. Dit kan alleen maar misgaan
Is je vriend naar jouw ouders zonder dat jij mee gaat?
Grappig!
Oh nee zijn ouders! Zie, ik deed bijna een dutje haha.
Eej bijna weer tijd voor belastingaangifte.
Ik heb gezonde appel crumble in de oven staan, en de kamer ruikt nu zo heerlijk naar kaneel en kokos
Verder vanochtend gesport, wasjes gedraaid,afgewassen en te horen gekregen dat ik de komende week alle dagen in dezelfde groep in ga vallen dus ik weet precies hoe mijn week eruit gaat zien Fijne zondag zo!
Hoe zit dat eigenlijk bij jou? Want jij werkte eerst toch niet? Krijg je dan wel wat terug?
Ik heb een nieuwe droger, maaegeen was om de droger te testen echt jammer.
Ben bijna in staat om schone was te gaan wassen om die dan te kunnen gebruiken voor de droger.
Ik heb wel wat voor je! Hahah
Noooo ben op t station en ik dacht ik mis iets. Heb gewoon mn tas met drinken en mn dansschoenen thuis laten liggen. Het waait te hard om terug te fietsen en op tijd te zijn. Dus nu komt mn moeder ze brengen hsha
Vroeger was ik obsessed met dennis storm ( ik fotosoepte mezelf in fotos met hem)
Maar nu kan hij de tering krijgen. Kut wind.
Ik ga ff in je dm sliden bereid je voor.
( ze staan ook allemaal dood leuk op mn fb bedenk ik me nu en daar zit ik de laatste tijd allemaal dansers op toe te voegen… weg sexy imago)
Oh hehe ja goeie vraag wel. Ik werk nog steeds niet hoor… Althans het is officieel geen werk het is een traject wat ik doe. Maar uhm ja beetje persoonlijk maar boeiend (mensen om mij heen weten het allemaal ook wel inmiddels) ik heb ooit teveel uitkering gehad toen ik naar school ging dus dat betaal ik allemaal terug, een flink bedrag want boete is gelijk aan bedrag wat je moet terugbetalen, dus ik krijg het verschil van netto en bruto terug van de belastingdienst ieder jaar want ik betaal mijn uitkering bruto terug.
Ahhh ja zo! Ik ben benieuwd wat ik terugkrijg! Weet jij het altijd al wel?
Nee maar het is ieder jaar minder omdat ik bedrag wat ik per maand betaal telkens lager heb laten zetten haha. Ik woonde eerst heel cheap dus toen betaalde ik best veel af en kreeg ik ook een behoorlijk bedrag terug maar denk dat het dit jaar een keertje 100 euro is ofzo. Maar einde is ook inzicht dus dat is wel fijn!
Dankjewel nog voor je berichtje, lief! Ik voel me gelukkig alweer stukken beter. Ik denk zelf dat hij het zo specifiek heeft gezegd omdat hij niet wilt dat ik het van iemand anders hoor. Ik kom zijn vrienden ook nog wel vaker tegen bijvoorbeeld. En ik had het idee dat het ook al vrij serieus was tussen hun twee, althans zo klonk het. Dus opzicht netjes bedoelt, maar alsnog niet leuk.
Ik heb trouwens wel meteen gezegd toen hij het verteld van: ‘o zij ja? Dat is wel erg toevallig aangezien jullie het zo goed konden vinden toen.’ Dus ik denk dat het wel duidelijk was hoe ik erover dacht maar hij zei dus wel dat ze het toen ook al goed konden vinden inderdaad, en dat ze nu weer in contact waren gekomen met elkaar. Nou ja, dat kan iedereen in principe gebeuren natuurlijk. Genoeg mensen ontmoeten elkaar via het werk (zonder dat het meteen een relatie wordt) of vinden daar nieuwe vrienden.
Het steekt alsnog een beetje maar geen zin meer om me er druk over te maken
@Sax, dubbelpost maar ik heb ook nog even in mijn dagboek teruggelezen waarom onze relatie echt never nooit ging werken. Destijds heb ik dat helemaal opgeschreven.
En dat hielp ook haha
Dus een tip die hopelijk niemand nodig heeft
“Nee sorry, ik kom niet, het is niet mijn ding maar ik wens jullie veel plezier toe.”
Ik herken dit, gisteren nieuwe droger gekregen maar nog niet kunnen testen. Zo jammer