Wat je even kwijt wil #33

Mijn bank zal begin april bezorgd worden. Ik kan nu al niet meer wachten, is het al eind maart? :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb wel eens een babyshower afgeslagen en gewoon gezegd dat ik liever persoonlijk een keertje alleen langs kom. Vonden sommige vrouwen ook prima.

Dit klonk echt als de hel op aarde.

Omg noooo

Ik wil dit weekend eigenlijk een weekend weg want ik heb het niet op carnaval, maar ik durf niks te boeken want dat is zo definitief :joy: zul je zien dat ik gewoon in Tilburg blijf uit keuzestress

Ik wilde met een vriendin ergens eten, we moesten ongeveer een kwartier op een tafel wachten maar we mochten alleen buiten wachten (in Storm Dennis) ā€œanders kan ik niet werken hoorā€ :joy: oke doei vriend we gaan wel ergens anders ons geld uitgeven

3 likes

Hahahahaha wtf echt.

Ik weet niet hoe erg je in het centrum woont maar als je dat vermijdt dan hoef je er maar weinig van te merken hoor! Ik was bijna verbaasd over de hoeveelheid normaal geklede mensen in de AH XL etc.

In deze super drukke chaotische week voor ik op vakantie ga heeft de storm zojuist m’n dak gesloopt, wat een kuttiming en verspilling van m’n geld en tijd

Ik heb echt een mental breakdown gehad in de auto door al die kut regen en een vrachtwagen van de zeeman waardoor ik 0 zicht had.

Even janken en weer doorgaan

Ik woon in TS, dat zegt je vast wel wat? Ik wil gewoon lekker chillen en drankjes doen in het weekend maar dat is in Til wel vrij lastig

Heb het overleefd maar zal het noteren voor de volgende keer. M’n ouders willen de katten sowieso niet, dus dat zal geen probleem worden. De hond word misschien wat lastiger… maar je kunt het proberen

1 like

Nee volgende keer beter!

2 likes

Hahaha ik vind het wel fijner dat je nog leeft !

1 like

Dit heb ik ook altijd! Nu met mijn vakantie. Dan heb ik allemaal plannen, ook al uitgezocht qua data en kosten, maar met boeken wordt het zo definitief… En ik vraag me af of ik dat definitieve dan ā€œengā€ vind oid? Want ik wil wel op vakantie maar knopen doorhakken aaaah
Heb je wel al iets concreets op het oog waar je heen wilt? Ik zou het sowieso doen maar heb ook 0,0 met carnaval

1 like

Ja echt herkenbaar. Ik ben ook al twee jaar niet op vakantie geweest omdat ik gewoon niet kan kiezen. Nee eerst wilde ik met sprs me mee op treinreis maar dat is 400 euro, toen wilde ik naar Parijs maar de thalys is ook stervensduur en nu zit ik gewoon leuke airbnbs te bekijken in Nederland en die sterrenkubus en tiny houses maar ik durf gewoon niet

1 like

Ik ben zwanger van onze eerste en ik ben bang dat ik word gediscrimineerd als het gaat om contractverlenging, waardoor ik moeilijk kan genieten omdat ik er vooral op gericht ben het niet te laten merken. En dat terwijl ik fantastische leidinggevenden heb. :flushed:

1 like

Jaa daar heb je al wel iets meer last van dronken mensen op straat, drankjes doen en chillen in de stad is wel onmogelijk met carnaval haha

Mijn beste vriendin appt me net: uh heb jij sinds vrijdag nog eens in je brievenbus gekeken… uhm bijna…

Heeft ze vrijdag speciaal voor mij chocolade laten bezorgen :heart_eyes: omg. Waaaar heb ik dit aan te danken? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

26 likes

Het ergste dat er kan gebeuren is dat het toch niet zo leuk was, en dat je volgende keer iets anders moet zoeken. Het beste dat er kan gebeuren is dat het precies is zoals je hoopte! Ga ervoor, en dan ben je in ieder geval trots om een beslissing te hebben gemaakt :purple_heart:

Het is ook echt totaal geen dirk om te zien. Heeft hij wel zelfinzicht :wink:

1 like