Wat je even kwijt wil #33

Let’s dough it? Ben daar laatst via een Instagramreclame bij gekomen. Al doet de site het nu niet, dat is wel dom :thinking: Op instagram kun je het in ieder geval wel vinden.

Ik ga morgen kijken!! Maar ja dan zal ik de site toch ook niet herkennen

Hopelijk doet de website het dan gewoon! Ik heb via deze website afgelopen week in ieder geval een bakje besteld om eens te testen. Het was niet helemaal mijn ding ben ik achter gekomen, maar het was zeker wel lekker!

1 like

Gadverdamme wat een klootzakken. Je hebt er misschien niks aan nu, maar echt. Dit zegt ALLES over die losers en NIKS over jou. Iemand die zo over jou praat is jouw tijd en aandacht niet eens waard.

11 likes

Gadver, wat een rotactie. Goed dat je weg bent gelopen :hugs::hugs::yum:

Wat ontzettend gemeen! Heel begrijpelijk dat je daar niet naast wilt zitten. Het zegt echt alles over hen en echt niets over jou.

Hopelijk blijven hun woorden niet al te lang meer door je hoofd spoken? Sterkte met de treinreis!

Gatver wat een walgelijke actie. Kan me helemaal voorstellen hoe ontzettend intimiderend en kleinerend dat is. Wat een vreselijke lui bestaan er toch. Hoop dat je het een beetje van je af kunt schudden en lekker kan slapen zo.

Ja omg die insta is fantastisch :heart_eyes:

Bizar. Ik ben er sprakeloos van. :orange_heart: voor jou.

Jeetje bizar, wat een stomme eikels. Dit zegt inderdaad niks over jou en alles over hen, hoop dat je het snel van je af kan zetten! Knuffel

:heart: ik weet niet eens hoe ik moet reageren…

1 like

@Totoro, gatverdamme wat een rotzakken. Hoop dat je het van je af kunt zetten :heart:

@sunmoonstars @pesto @Lentex, dankjulliewel voor de lieve reacties. Ik voel me gelukkig alweer wat beter! Vannacht hopelijk lekker slapen en dan morgen weer een nieuwe dag. Zit nu wel lekker te genieten op mijn bank dus komt hopelijk wel goed :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Helemaal gestoord

1 like

Wow wat naar! Hoop zo dat karma bestaat.

1 like

Gvrdmm wordt hier zo boos van. Goed dat je bent weggelopen maar wat een walgelijke mensen.

1 like

Nee die zit in een minimalistisch hutje van 20m2 met z’n vrouw en kids op Bali :pleading_face:

1 like

Jeeeeemig zeg. Probeer er alsjeblieft niet te lang over na te denken want die gasten verdienen een trap onder hun ***

1 like

Ik heb een liedje wat voor mij mijn breakup symboliseert en ik heb hem ingezongen en nu blijf ik hem luisteren en vind ik het eigenlijk ook wel weer mooi, dat ik het hiermee een stukje kan verwerken.

9 likes

Ik ben vanavond uiteten geweest @ een sushi bar en toen nam ik als “toetje” wat komkommer. Ik dacht: lekker verfrissend.

Mijn hemel, mijn tong staat 5 glazen drinken verder nog in de hens. Het was megazuur en er zat allemaal rode peper aan? :hot_face::hot_face:

1 like

Wat een eikels!

Probeer het je alsjeblieft niet aan te trekken :heart:

1 like